Dzisiaj jest 04 mar 2025, 11:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lis 2011, 8:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
witam, Posiadam cylinder mhr replice...

Co by się stało jeśli wsadził bym zwykłe pierścienie zamiast chromowanych?

Oryginalnie byly chromowane.... Co by się wydarzyło?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 16:22 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
a to nie na jeden pierścień? nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze poprostu mniej by troche wytrzymały ale niech ktoś sie jeszcze wypowie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
replici mają dwupierścieniowe tłoki ... niech ktoś się wypowie jeszcze na temat pierścieni




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 16:25 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
a no dobrze gadasz pochrzaniło mi sie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 17:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
a no dobrze gadasz pochrzaniło mi sie



chromowane troche mniej sie grzeja ale to głównie na torze jest wyczuwalne jak sie katuje non stop przez długie wyścigi




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
raper, Dzięki za odpowiedź ;D ale niech jeszcze się wypowiedzą ;D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Człowieku kupiłeś MHR na tym nie można oszczędzac. Kup normalnie do tego modelu cylindra a nie halę odpierdzielasz.

Cylindry żeliwne mają 2 pierścienie, a aluminiowe mają jeden pierścień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
skolsik13, wiedza twa jest bardzo uboga wędrowcu...

PRZECIEŻ REPLICA MA DWA!!!!!!!


Chce się dowiedzieć tylko czy coś by się stało...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 6:16
Posty: 526
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: TPH 125
m930x, stac wiele sie nie moze,jedynie tylko to ze szybko padna,ale tez jest ryzyko uszkodzenia scian cylindra.
nie warto kombiowac tylko zalozyc chromowane




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/pages/Najnowsz ... 734?ref=hl Lajkujemy

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2011, 22:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
ok , dzięki ;) ale jeśli ktoś ma coś do powiedzenia to zapraszam ;D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder


Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 22:47 przez m930x, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 16:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 6:16
Posty: 526
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: TPH 125
m930x, powiem tak,pierscienie takie czy takie to jedno i to samo prawie,tylko inne tworzywo. zastosuj bardziej odporne na scieranie i cieplo (chromowane)




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/pages/Najnowsz ... 734?ref=hl Lajkujemy

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
No dobrze, ale mi chodzi jakie mogą być "skutki uboczne" zastosowania zwykłych pierścieni?




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 6:16
Posty: 526
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: TPH 125
moga byc,gdyz sam wiesz ze na sportowych czesciach masz wyzsze obroty,bardziej podatne czesci na cieplo szybko sie zuzywaja i moga zniszczyc ci sciany cylka




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/pages/Najnowsz ... 734?ref=hl Lajkujemy

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 12:19 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
na zwyklych pierścieniach troche szybciej sie będzie zużywac powłoka cylindra




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
no spoko, a po ilu km. by się zaczęły dziać uboczne skutki?

dodam że nie jeżdżę dużo na raz... maxymalnie zrobie z 10/15 km na raz.... no czasem troszku więcej ale to na prawdę czasem.... oczywiście nie cały czas na full gazie...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 6:16
Posty: 526
Lokalizacja: Kielce
Pojazd: TPH 125
po co kombinowac?? zaloz chromowane i tyle




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/pages/Najnowsz ... 734?ref=hl Lajkujemy

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
raper, mniej się grzeją... :lol: :lol:

Chromowany pierścień zmniejsza tarcie :) możesz założyć zwykły też się nic nie stanie..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 11:35 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Kupuj pierścieni dedykowane do cylindra. Kto oszczędza, wydaje dwa razy :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 14:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
eh.... tyle to ja wiem... ale ja się tylko pytam o skutki... gdyż mam chromowane i mam takie... i gdyby coś się stało z chromowanymi to czy te by na jakiś czas mogły latać...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 15:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Mogą podpowiedzieć tyle, że do Nicasilu są stosowane inne pierścienie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy