Dzisiaj jest 18 lis 2024, 9:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2011, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Siemka :P. Mam do wyboru dwa nowe motorki full crossy i mam dylemat :angry: . Hondy boje się trochę brać bo jest na wtrysku a Yamaszka gaźnik i nie wiem które moto mam wybrać. Mam nadzieje że ktoś mi pomoże :)




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Obydwa to są wyśmienite crossy ;) ja bym brał crf bo zawsze wypada minimalnie lepiej co nie znaczy że yamaha jest gorsza czy coś po prostu który jest lepszy według ciebie jak ktoś dbał to i z wtryskiem nie będzie problemu a jak bierzesz nowy to już w ogóle ;) tylko wiedz że takie zabawki to skarbonki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 20:34 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
z wtryskiem jeszcze poczekaj
gaźnik łatwiej serwisować (narazie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Też bym wziął CRF.
Jak sam grzebiesz to weź sobie ta Yamaszkę, jak nie potrzebujesz mocy -Yamaha.
A jak chcesz trochę więcej to śmiało CRF.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Ponoć CRF ma inny zakres obrotów i trzeba mieć manete ciągle odkręconą, a ja jeszcze nie jestem jakimś zawodnikiem xd. No moto bd nowe :mrgreen:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2011, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Mieliście jakieś porównanie tych dwóch sprzętów? Ponoć w CRF zawory szybko padają. Chciałem żeby mi doradzili na innym forum, ale zanim ktoś odpisze to mija parę dni :roll:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 1:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Hondę dlatego że jest na wtrysku co jest o wiele lepszym rozwiązaniem, łatwiej odpala nie zalewa się tak, mniej spali o osiągach już nie wspominając. Ogólnie same plusy. Gaźnik współczesnego 4t jest tak zaawansowany że wtrysk jest chyba wiele prostszy w budowie.
Swoją drogą Yamaha 2012 nie ma już czasem wtrysku ??




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 08 lis 2011, 1:15 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 16:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Właśnie z 2012 chyba nie ma. Ja kupuje z 2011r z zagranicy o wiele taniej. A co myślcie o Kawasaki KXF 250? Ponoć te nowe też są dobre




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 16:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nowe każde jest dobre.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 19:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
tylko nie chinol Jak ma wtrysk to jeszcze lepiej to jest przeciez nowsza generacja wiec po co by mieli pogarszac a jak nowy to bedzie serwis ?




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 1:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
patix332, Gwarancji na motocykle wyczynowe nie ma. Serwis jest we własnym zakresie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
U mnie w mieście znajomy ma YZF 250, tyle co ona przeżyła, ciągle śmiga bez niespodzianek. Na Twoim miejscu wziąłbym YZF ze względu na zwykły gąźnik co w przyszłości wiąże się z niższą naprawą, i w razie czego poradzisz sobie sam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
No właśnie bardziej jestem przekonany do YZF znajomy przejeździł 2 sezony bez remontu a jeździł nią we wszystkich zawodach i po dwóch sezonach zmienił tylko pierścienie i dalej śmigała. Właśnie ten znajomy namawia mnie na YZF ciągle a inny żebym kupił coś na wtrysku CRF albo KXF. Raczej wezmę YZF :). Dzięki koledzy za pomoc :wink:




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 16:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Karol1226 pisze:
No właśnie bardziej jestem przekonany do YZF znajomy przejeździł 2 sezony bez remontu a jeździł nią we wszystkich zawodach i po dwóch sezonach zmienił tylko pierścienie i dalej śmigała. Właśnie ten znajomy namawia mnie na YZF


A potem dziwić się że tyle 4t z dziurą na pół silnika na allegro.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Konrad324, Właśnie nic z nią nie było, jeździła dalej




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:18 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
Karol1226, weź Hondę ,przynajmniej dla różnorodności ,skoro twój kolega ma już YZ.




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Karol1226, Dobrze wiedzieć gdzie nie jechać po motor w przyszłości. Niech się cieszy że jeszcze chodzi.

Co do tematu to najlepiej przejedź się na jednym i na drugim bo silniki mają różną charakterystykę i zobaczysz co ci odpowiada.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 09 lis 2011, 19:24 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2009, 14:58
Posty: 59
Lokalizacja: Cyców/Lublin
Pojazd:
Konrad324, On już ją dawno sprzedał znajomemu i dalej jeździła :). No właśnie nie mam za bardzo jak się przejechać.




_________________

enzo pisze:
Kubayy, Weź ją w jakieś pole z żytem bądź przenicą, no chyba że brzydka to w ziemniaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Znajomy ma crf na wtrysku, a drugi kolega na gaźniku. Jedna i druga nie jest jakimś super motocyklem. Są regularnie serwisowane, a np. palą bardzo słabo. Szczeógnie mam na myśli wersję na gaźniku. Ta na wtrysku, po roku idzie na sprzedaż, bo znajomy nie jest zadowolony z niej. Mam porównanie do yzf 2009, 2010 i 2011. Zdecydowanie lepiej mi odpowiada ten motor, lepiej się kładzie w bandy i oddaje moc. Sam aktualnie przymierzam się do zakupu yamahy, ale jednak 450 :).




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Sam aktualnie przymierzam się do zakupu yamahy, ale jednak 450


Ja już dokonałem takiej zmiany ze 125 na 450 i jak na razie jestem zadowolony z jazdy tylko odpalanie najgorsze. Ogólnie 4t bardzo rzadko pali od pierwszego kopa, zawsze musisz kopnąć mocno z 2-4 razy i uważać żeby nie zalać bo wtedy to noga odpada od kopania.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy