Dzisiaj jest 21 lip 2025, 20:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2011, 23:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
siema, małe pytanko

czy da się włożyć podwójnę uszczelki pod głowicę i pod cylinder? nie straci kompresji czy coś? czy może nawet zyska?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
nic nie zyska może tylko stracić




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
ale zaraz, jak może stracić skoro będzie bardziej uszczelnione?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
jezeli seryjnie kladzona jest jedna, to nie powinno klasc sie dwoch.
nie wiesz ze fabryki sie nie poprawia??




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
tak, tylko tak się składa że mam chiński 70cc a kompresja to 8,5bar, a powinno mieć minimum 12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 17:13
Posty: 138
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp
Pojazd:
to cos jest nie tak. wymien uszczelke na nowa




_________________

Yamaha Jog RR Custom_Project by misio_sr & resla26




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 0:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie wklada sie wiecej uszczelek dlatego bo wtedy podnosi sie cylinder i glowice czyli tlok nie dochodzi tak wysoko jak powinien i jest mniejsze spręzanie czyli slabszy jest. A to ze lepiej uszczelni to jakis idiotyzm bo jedyne co to ma wieksza mozliwosx wydmuchac uszczelke. A jedna uszczelka dobra pod cylinder i pod glowice jak sie dobrze zalozy to uszczelni idealnie. Wiec zaloz dobre uszczelki i tyle. A nwet pokus sie o wyciecie cienszej uszczelki pod cylinder to sprezanie sie zwiekszy troche i bedzie nieznacznie mocniejszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 7:33 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 6:57
Posty: 181
Lokalizacja: międzyrzec podlaski
Pojazd:
wymień uszczelki na nowe




_________________

Ogień z rury, przód do góry,
Trzymaj się ramy, nadeszła katana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy