Dzisiaj jest 22 lip 2025, 13:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spadek mocy
Post: 10 lis 2011, 8:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
Witam!

mam problem. polega on na tym ze moja gilera wyciągała 75 km/h z duuuuzej górki a srednio to 65/70 km/h pewnego dnia nie chciał zapalic oddałem go do serwisu . nic w niej nie zrobili ale zauważyłem ze skuter robił sie słabbszy. potem był tak słaby, ze sam nie ruszał trzeba było mu pomagac.... gaznik był regulowany rolki zmienione pomyslalem moze tłumik jest przypchany .. probowałem go odkręcic ale nie udało mi się zdjąc uszczelki i tłumika nie sciągałem jedna uszczelka mi się "skruszyła' ze starosci . przejechalem sie z odkręconym lekko tłumikiem (bo nie chciał sie zdjąc całkiem) jeździł tak samo... zakręciłem to i jeździ lepiej ale teraz V max wynosi 65 67 z wielkiej góryyyyy! jeszcze przed odkręceniem tlumika w filtrze powietrza było paliwo ale zrobiłem to i nie wiem co moze byc z tym skuterem ... Macie jakies pomysły ? jeszcze przed tą usterką skuter był bardzo zrywny a teraz o wiele gorzej sie zbiera


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
kompresji już pewnie nie ma... sprawdź stan cylindra, za pewne pierścienie do wymiany ;D




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 15:49 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
albo pasek sie kończy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 17:09 
*

Rejestracja: 02 lis 2011, 14:36
Posty: 5
Pojazd:
Siema mam problem w gilerce runner gdy jade to ma muła przy 7 tys obrotów a potem normalnie idzie jak rakieta pomocy co to moze być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 17:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
Kedzior, regulacja napędu ;)




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
Buffi369,

najprawdopodobniej spadek kompresji miałem to samo moc spadała,czyszczenie gaźnika,regulacja nic nie dały okazało sie że komprecha spadła
wiec taki wariant u cb jest przewidziany :)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
skuter ma ponad 24 tys przebiegu to pewnie kompresja :( a jest możliwem że to zapchany tłumik ? A co do paska to jest wporządku :]


Ostatnio zmieniony 10 lis 2011, 21:42 przez Buffi369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Buffi369, Nie, kompresja na 100%




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 02 lis 2011, 14:36
Posty: 5
Pojazd:
a na 11 tys iskry sie sypią z tłumika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 02 lis 2011, 14:36
Posty: 5
Pojazd:
co zrobic mam zeby było git?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 23:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
rozbierz cylinder i sprawdź jego stan... oraz stan pierścieni...




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 10:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
a jeszcze co do mojej gilery to jak kręci się kołem to dosyć mocno szumi . w serwisie w tarnowskich gorach "mototrend" powiedzieli mi ze to łożyska na wale... moze to tez byc przyczyną tej mocy ? P.S Znacie jakis dobry serwis Piaggo/Gilera na śląsku w pobliżu zabrza najlepiej :D?


Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 10:12 przez Buffi369, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 22:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Sprawdź kompresję :) A co do koła, eh ci panowie "mechanicy". Chyba że chodziło im o łożyska wałka tylnego koła. To tak, albo przełożenia huczą. Może zmień olej w przełożeniach? Mój kumpel w Stalkerze jak go pcha to też szumi jak hooy a mojej Runnerki nie słychać jak pcham ;P




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy