Dzisiaj jest 23 lut 2025, 12:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2009, 15:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
siema, jak kupilem speeda to jechal 85 km/h ale mial fatalnie wyregulowany gaznik i okropnie przerywal i dusil sie. Jak rozkrecilem gaznik, to zobaczylem ze dysza glowna nie jest wkrecona do konca, tylko tak lekko, gdy ja wkrecilem skuter jechal tylko 75km/h. Wiec kupilem nowa dysze 78'. I nie moge wyregulowac, wyjalem te zwezke filtra ( taka dluuga co idzie przy cylku) i nie wiem na ile ustawic iglice zeby bylo ok. Bo jak ustawilem na drugi zabek od gory to nie moglem. I nie wiem jak ustawic iglice, moze ktos tak robil i moglby mi pomoc. Nastepne pytanko, to czy jest sens teraz wstawic stozek?

pozdro all, licze na szybkie info :wink:


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 15:45 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 16:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Tak ci powiem brakuje mu pewnie powietrza bo za dużą dyszę mu wsadziłeś jak byś wsadził stożek podejżewam że by dało się wyregulować . Możesz szybko sprawdzic zdejmując obudowę od filtra ( zostawić samą gombke )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 17:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
No tak.. A wiesz co mozna poradzic, bo jak krece ta srubka od obrotow to nie ma żadnej reakcji ani nie bylo przed wymiana dyszy :|. Bo pomyslmy logicznie, jesli wlozylem wieksza dysze, czyli zwiekszy sie przeplyw powietrza (tak?) to trzeba tez zwiekszyc paliwo, ustawic iglice na ten najnizszy zabek? I jesli wtedy dysza byla wykrecona i jechal 85km/h a jak ja wkrecilem to 73-75.
a co do stozka, to myslisz ze on by rozwiazal problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 17:29 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Powinien rozwiązać problem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 17:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2009, 15:18
Posty: 282
Pojazd:
Popieram przypuszczenie elyseo :)) zobacz najpeirw jak CI idzie bez pokrywki filtra ( z sama gąbka ) i sobie mniej wiecej mozesz porownac jak ze stozkiem bedzie :))




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Malossi MHR Replica 70cc
Wydech Polini For Race 3
Wał korbowy Stage6 HPC
Gaźnik Dell'orto 21mm
Sprzęgło Hebo R Racing
Wariator Malossi Multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 18:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Bo wczesniej jak wyregulowalem na seryjnej dyszy, to skuter jechal 75, tyle ze iglica byla ustawiona na minimalna ilosc paliwa, jesli bym ustawil powiedzmy na srodek iglice, to jest opcja zeby jechal te 85?

Edit: no oke, jutro obczaje wszystko :D
a co do tej srubki od obrotow? moge ja nawet prawie wykrecic a i tak roznicy nie bedzie :(


Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 18:04 przez klikszen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 18:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
klikszen pisze:
. Bo pomyslmy logicznie, jesli wlozylem wieksza dysze, czyli zwiekszy sie przeplyw powietrza (tak?
Nie. Dając większą dyszę dałeś więcej paliwa. Musisz podnieść to coś na iglicy wyżej, będzie dostawał mniej paliwa. Stożek tu nic nie da. Za słaby tun, będzie jeszcze trudniej regulować.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 19:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
A widzisz Jasiu, to juz mi sporo pomoglo :). Czyli nic w tym dziwnego ze jak dysza byla wykrecona to iglica byla ustawiona na jak najmniej paliwa :). To jutro ustawie na minimum i bede probowal regulowac :D. A tę zweżkę od gaźnika mam wywalic skoro włozyłem większą dysze, prawda? :P

edit:
A co z tymi obrotami? ; /

EDIT :

heeeeeeeey

bez tej pokrywy filtra skuter o wiele ladniej sie wkreca na obroty i ogolnie czuc ze ladniej chodzi. Czyli zmienic ten filtr powietrza, tak?

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 22 maja 2009, 19:38 przez klikszen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy