Dzisiaj jest 28 lis 2024, 2:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2009, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
jak znajde chwilke to zedytuje posta i to wszystkim doglebnie wytlumacze :cool:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2008, 23:46
Posty: 135
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1.O człowieku... Widać chłopak bez praktyki jesteś, a tutaj 90% podpowiada Ci bzdury z tym, że będzie pasował wydech od zwykłego innego CPI albo od Aeroxa.

2.CPI ma inny rozstaw mocowania, i inny pochył, więc za kit nie będzie pasował wydech od aeroxa (chyba, że będzie wystawał kilkanaście cm od ramy)

3.Do CPI GTR są specjalnie produkowane z mocowaniem i pochyłem tylko wydechy takie :

- Tecnigas Next R/CR
- Tecnigas RS 2
- TNT ONE
- TNT R1
- Laser ale nie ver. X (tylko oryginalne, nie sportowe)

INNYCH WYDECHÓW NIE PRODUKUJĄ I NIE PRODUKOWALI !

4. Jak coś służę pomocą, ale na GG

PS : Jak od zwykłego CPI ma pasować do GTR, jak GTR ma ciecz, a zwykłe CPI powietrze..


Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 16:42 przez marc1551, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 16:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2009, 8:53
Posty: 65
Pojazd:
CPI ma tan sam pochył co Keeway(pochylenie kolanka względem cylindra). Aerox ma silnik minarelli więc inny cylinder wydech podchodzi pod trochę innym kątem.




_________________

Motowell Magnet City
-DR Racing 50ccm(zatarty) czyli jeżdżę na serii:/
-odblokowany moduł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2009, 19:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Kolega mówi tutaj o CPI GTR który ma trochę inną budowę, mianowicie chłodzenie cieczą co na pewno wiąże się z inną budową silnika. Ja nie wiem jak to jest z wydechami w GTRze więc nie poruszam tego tematu ale wydaje mi się że marc może mieć rację... Zresztą z tymi wydechami z Yamahy itd. do CPI i Keewaya to taka łatwa sprawa też nie jest bo nieźle musisz przerobić albo dorobić inne mocowanie do takowego wydechu aby nie było z nim dziwnych przygód typu pękanie itd. Ogólnie jeśli jest opcja, bierzcie wydechy dedykowane do CPI\Keeway albo takie które mają na tyle regulacji na mocowaniu aby sobie je wyregulować. Poprawny montaż Yasuni Z w CPI\Keeway to naprawdę niezłe wyzwanie, wiem co mówię...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 5:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
Dobra dzięki chłopaki, pomogliście mi bardzo.
Już na 100% kupuje Next R'a :mrgreen:
Niedlugo napiszę jak się sprawuje :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 9:18 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
hipek_93 pisze:
No tak ale ja na seryjnym wydechu nie mam blokady..:)


Kazdy wydech jest blokowany seryjny oczywiscie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
Tylko że mi zdjeli w serwisie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2009, 21:52
Posty: 218
Pojazd:
Zdjęli ci blokadę tylko z kolanka od tłumika :wink: :wink: :wink:......aaa to różnica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 10:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
A jeszcze są jakieś blokady na wydechu :/ ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 11:29 
**

Rejestracja: 03 paź 2008, 5:54
Posty: 322
Pojazd:
Nie na tylko w srodku a to róznica. Nie polecam osobiscie wybebeszania. Bo silnik 2t musi miec specjalny opór. Dlatego chcac nie chcac musisz zmienic na sportowy jesli chcesz zaczac tym jezdzic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 13:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
Jak kupię ten tłumik to czy będzie on pasował ? http://skutercentrum.pl/product_info.ph ... cts_id=165
Bo widzę że wersje w chromie mają inne to mocowanie.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 13:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Moim zdaniem musisz szukać wersji do GTRa lub kupić od CPI\Keeway ale jak już ktoś mówił, tak jest trochę inny kąt i tylko kilka wydechów do GTRa istnieje, poszukaj dokładnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
No Next R do silników minarelli horizontal jest do GTRa i wydaje mi się że będzie pasował ale już wersja z chromem jest inna .. :/ nie wiem czemu :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
Napisałem do mielocha czy będą mieli jakiś wydech do mojego skutera a oni mi że do mojego nie mają żadnego w ofercie. :|
Teraz to ja już nie wiem co mam robic ..
:/
pomocy...;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 21:27 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Zobacz może na jakiś zagranicznych stronach które mają części ( pewnie we Francji, Włoszech i Niemczech ) tam powinieneś dostać coś a jak nie to kup do horyzontalki i przerób mocowanie :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2009, 13:06
Posty: 20
Lokalizacja: Skwierzyna
Pojazd:
Dobra kupiłem tłumik Tecnigas next r..
Wszystko elegancko v-max jest wspaniały ;D Tylko coś jest nie tak z przyśpieszeniem
od 5tys. obrotów do 7tys. jest elegancko ale jak dojdzie do 7tys.to spada do 6,5tys. i do 8tys. idzie jakby chcialo a nie moglo.. :|
I nie wiem czy to jakaś blokada czy co ? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 23:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Musisz wyregulować przekładnie. Wsadzić lżejsze rolki oraz dać mocniejszą sprężynę centralną. Nie wiem jakie w GTR są rolki, w każdym razie sprężynę weź Hebo 50%.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy