Dzisiaj jest 04 sie 2025, 18:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aerox 90km/h
Post: 11 lis 2011, 17:17 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
Witam , mam aeroxa a w nim tecnigasa i wario hebo NG reszta jest seryjna . I mam pytanie
czy warto kupować do niego gaźnik 17,5 ? Czy na v-maxie coś da czy tylko reakcje na manetke? v max obecnie 90 licznikowe dobry wynik?




_________________

Konto usuniete


Ostatnio zmieniony 11 lis 2011, 18:30 przez _Magik_, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
_Magik_, wynik bd. :) gaźnik da Ci lepsze przyśpieszenie i silnik będzie elastyczniejszy na v/max da Ci odrobinę więcej albo wcale :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
TO WSZYSTKO KWESTIA REGULACJI, moim zdaniem z takim setupem na seryjnym gaźniku powinieneś lecieć 100km/h, ja miałem kiedyś next-r + multivar to leciałem 100, z trudnościami do 100 leciał ale leciał :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 20:15 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
cos słabo jak na roxa , ja typhoonem latałem z leo tt 90km/h , moze wymaga jeszcze regulacji napędu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 20:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
piaggiopala pisze:
cos słabo jak na roxa , ja typhoonem latałem z leo tt 90km/h , moze wymaga jeszcze regulacji napędu :)


Cytuj:
TO WSZYSTKO KWESTIA REGULACJI, moim zdaniem z takim setupem na seryjnym gaźniku powinieneś lecieć 100km/h, ja miałem kiedyś next-r + multivar to leciałem 100, z trudnościami do 100 leciał ale leciał :D


chyba licznikowe ...

90 km/h to dobry wynik ja bym gaźnika nie zmieniał jeżeli nie planujesz wymiany cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
piaggiopala, Licznik masz do 120. Zgadłem? Haa. Te liczniki do 120 w Piaggio/Gilerach oszukują w hooy ! Ja miałem 70 kmh a kumpel obok samochodem z navi 40 ! I też mi leciała Gilera 90 licznikowe a to było koło 65-70 realne :P




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2011, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
17,5 da Ci lepsze chłodzenie, napełnienie i reakcję na manetkę no i może ciut wyższe obroty mi dał z 300obr na min tak że v-max 5km/h wyższy był

Wisnia1504, masz racje. Znajomy ma runnera to 30km/h mu licznik przekłamywał. :]




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 9:28 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
Wisnia1504 miałem licznik w tph do 90km/h wyskalowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 9:52 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Kup 17.5mn używany delorto. Na pewno zyskasz :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2011, 11:16 
Zbanowany

Rejestracja: 31 lip 2011, 21:10
Posty: 59
Lokalizacja: Konto usuniete
Pojazd:
noo dobra thx. pomyśle bo jestem za przekonaniem że lepiej już kupić nowy , bo używka to nigdy nie wiadomo ;x




_________________

Konto usuniete




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 1:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
_Magik_ pisze:
pomyśle bo jestem za przekonaniem że lepiej już kupić nowy ,

Co do gaźnika to tez tak myśle.
Uzywany za 120 dostaniesz ale one czesto nie kompletne. Jak ktos ma kompletny i ładny , nie kombinowany, to woła 150-180 żł. Lepiej dołożyć te 80 zł i miec nówke i o nic się nie martwić.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 14:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 14:03
Posty: 309
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
jak na moje to warto zakładać gaźnik 17,5 do serii , na pewno to ci nie zaszkodzi...
a po drugie to zobacz sobie na gaźniki tec 17,5 też sa dobre wiadomo dellorto to dellorto ale patrząc na cene to myślę że warto
też przymierzam się do kupna tego gaźniczka :)




_________________

50ccm RMS (41,25)
Leo Vince ZX
Twist controll
Dellorto 12mm (d. 74)
Rolki 4,5g
Zawór Malossi
Gasbox bY batoncmg ! :D
Centralka seria
Sprężynki seria
Na razie tyle :P
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=201071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 14:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
hubert514, licznikowe licznikowe, ale licznik mam elektroniczny ala KOSO nie przekłamuje wg gps :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2011, 19:37 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
barto96, Żaden licznik nie jest perfekcyjny :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 lis 2011, 19:37 przez Oskar., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 14:56 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Tak gaźnik może coś zmienić ale po odpowiedniej regulacji. I lepiej kupić nowy gaźnik. Ale jak zamierzasz wsadzać 70ccm to kup większy gaźnik na pewno się nie zmarnuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 20:09 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Nie będziesz musiał potem wymieniać go na większy gdy zawita cylek 70ccm :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2011, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Szafa pisze:
mi dał z 300obr na min tak że v-max 5km/h wyższy był

jeżeli dał ci do v-maxa to miałeś małą dyszę przez co blokował mieszanką dojście do tej prędkości, nie słyszałem o czymś takim, żeby gaźnik powiększał v-max. (ew. to co u góry napisałem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy