Dzisiaj jest 23 lip 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zatarty??
Post: 21 maja 2009, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
No więc skuter dziś znalazł się w serwisie. W pierwszym serwisie koleś nacisnął na kopke po czym stwierdził zatarty (oby nie miał racji). Powiedział że na takie coś będzie miał czas dopiero we wrześniu (więc podziękowałem i Nara). W drugim serwisie koleś powiedział że może faktycznie może nie mieć kompresji (to był porządny serwis bo w sklepie były tylko części tuningowe (polini, Stage6 itp). Po moim zdaniu że wyciągał ponad 100km/h zapytał skąd ten skuter. Odpowiedziałem że z Włoch. Koleś na to że prawdopodobnie był wymieniony cylinder na 70 i nie wyrabiał dozownik (dodał że przy większych cylindrach trzeba dolewać oleju do benzyny). Ale tłok+cylinder był wymieniany 2 lata temu (z tego co powiedział wcześniejszy właściciel). Więc czy mógł się przytrzeć?? A było to tak że skuter jeździł. Pojechałem do kumpla. Potem ciężko zapalał (kopałem około 5 minut). W końcu odpalił ale już przed bramą do mojego domu zgasł i już nie odpalił. Dodam że gdy naleje się benzyny bezpośrednio do gażnika silnik odpalił ale gasł po chwili tak jakby nie dostawał benzyny z gażnika. Więc jakie mogą być tego przyczyny. Oby nie był zatarty :/ :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 18:27 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
OMG,jak taki porządny serwis to czemu ci nie zmierzyli kompry?? :shock: Ściąg i zobacz cylinder w jakim jest stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Bo jak tam przyszedłem to koleś już zamykał. Jakbym przyszedł 5 minut później to bym mógł przeczytać na drzwiach napis "zamknięte". Skuter stoi u tego kolesia ale kolo ma na serwisie około 40 skuterów. Powiedział że jak będzie miał trochę czasu to zobaczy a jak nie to dopiero za dwa tygodnie :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 21:25 
*

Rejestracja: 16 maja 2009, 13:21
Posty: 61
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
Zatartego skutera nie odpalił byś.. Prędzej sądzę że poszły łożyska na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2009, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Zobaczymy co powie koleś. Zostawiłem numer telefonu. Powiedział że zadzwoni. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 8:56 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
daxsior pisze:
Zatartego skutera nie odpalił byś.. Prędzej sądzę że poszły łożyska na wale.


Co Ty mówisz, nawet jak masz zatarty to może odpalić, w moim przypadku jak zatarłem to jeździł 80km/h.., i pali od drugiej kopki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 18:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2008, 19:44
Posty: 51
Lokalizacja: Borki
Pojazd:
TeDeX pisze:
Co Ty mówisz, nawet jak masz zatarty to może odpalić, w moim przypadku jak zatarłem to jeździł 80km/h.., i pali od drugiej kopki.

LOL zarombisty tekst, zatarty skuter nie ma kompresji, nawet jak opalisz to odrazu zgaśnie, jeśli TY jeździłeś zatartym to jesteś cudotwórcą...




_________________

Obrazek
Niedługo powrót...
Mój Aerox
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=17277




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 22:31 
*

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:00
Posty: 52
Pojazd:
Może być przytarty.

Kolega nie miał prawie w ogóle kompresji (kopką można było palcem do końca ruszać) i jeździł. Po około 50-70km cylinder padł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 11:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Jeżeli się okaże że to cylinder to czy ten będzie dobry? LINK LINK ?? Chce 50cm bo jeżeli to będzie jeździło 70/80km/h to mi to wystarcza. Podobno można uzyskać do 8KM ja mam teraz w dowodzie rejstracyjnym 7 z groszem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 11:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2009, 14:19
Posty: 70
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ja bym brał Airsala ale jak masz kasę to bierz MK :wink: MK jest raczej trochę lepszy ale na airsalu zaoszczędzisz np. na inne części :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 11:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Tylko podobno żeliwny jest wytrzymalszy a aluminiowy lepiej odprowadza ciepło. Wole dać te 400zł za MK i zrobić nim 10000km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2009, 8:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Miałem w seri rysę głęboką na 1mm i szeroką na 2mm i odpalał dopiero jak naprawdę porządnie walnąłem w kopkę jechał 80km/h ale nie miał mocy ani przyspieszenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2009, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ja też miałem ryse. Powiedział mi o tym wcześniejszy właściciel i powiedział że jest zwiększona dawka podawanego oleju żeby się nie zatarł. Mam skuter od września zeszłego roku. Myślałem że dłużej na nim pojeżdże :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy