Dzisiaj jest 28 lut 2025, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tłok
Post: 19 lis 2011, 16:27 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Czy ten tłok http://allegro.pl/tlok-kpl-minarelli-am ... 79850.html może wytrzymać sezon w aprili rs cylindrze airsal przy kręceniu 12 tys. rpm, używając oleju http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 5b2bf29bf6. Potrzebuje szybkiej porady, z góry dzięki.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 16:28 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 17:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
A pasuje ci ten rozmiar tłoka do airsala?Sezon to na pewno wytrzyma jak nie więcej ważne ,żeby moto jeździło na dobrym oleju właśnie takim jaki napisałeś.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 17:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Nie wieże w to ;p Kumplowi na chinie wytrzymał pół roku i pierścionek sie połamał. Szkoda cylindra. Jeździć to bedzie ale jak nie bedziesz kręcił powyżej 11k rpm




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 18:02 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
wojak, airsal 70ccm. W nim tłok ma rozmiar 47mm. Furian50, a jak dobrze dotrę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 19:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na cuda nie licz, w końcu to china. Nie KATUJ tak mocno to sezon zrobisz :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 19:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Może zaryzykuję :mrgreen: tylko szkody jest trochę cylindra za 6 stów :? są jakieś zabiegi żeby tłok aż tak nie puchł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 19:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Coś kiedyś czytałem, że żeby tłok nie puchł wygotowywuje się go w oleju, ale dokładnie nie wiem o co chodzi. Ale pomyśl nad lepszym tłokiem, bo jak przytrzesz, to cylinder na śmietnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 19:54 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
lepiej dozbieraj kase i tak juz zima np na meteora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Meteor to gówno. Patrz za Vertexami. Skoro stać Cię było na cylek za 6 stów to nie wiem czego chcesz kupić tłok za 30zł który będzie ciągle puchł w tym cylindrze..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:31 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Stac mnie nawet na wossnera, ale chodzi o przekonanie pewnych cwaniaków że na takim tłoku i z dobrym olejem można jeździć.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 22:04 przez karol159620, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:35 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
to oddaj ten zestaw biedniejszym jak nie potrafisz uszanować




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
karol159620 pisze:
Stac mnie nawet na wossnera, ale chodzi o przekonanie pewnych cwaniaków że na takim tłoku i z dobrym olejem można jeździć. Jak się zatrze cylinder to kupie polini albo hebo na tym airsalu aż tak mi nie zależy :)


To sobie wkładaj ten tłok i zacieraj :) Tatuś da kase na następnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 21:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Część kasy zarabiam sam :D Początkowo chciałem sprzedać tego airsala. Co wy myślicie że mi pieniędzy nie szkoda na nowego cyla? MateoSRR, jak go dobrze dotrę to pojeździ trochę albo tak jak mówisz kupię vertexa. Dzięki chłopaki za pomoc. Nie bądzcie tak krytyczni wobec mojej powyższej wypowiedzi bo trochę przesadziłem i nowego cylindra kupował nie będę. Mam duży szacunek do pieniędzy bo wiem że ciężko je zarobić :P Podacie mi może jeszcze jakiś dobry olej, tylko tańszy ale dobrej jakości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
karol159620, ja jeżdżę na syntetyku z orlena, nie ma nagaru anie nie dymi. Bardzo dobry olej za niewielkie pieniądze




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 22:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ok dowiedziałem się już co potrzebowałem temat do usunięcia :P


Ostatnio zmieniony 19 lis 2011, 22:23 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 0:06 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
meteor to dobre tłoki
jeszcze tkrj z tańszych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 8:56 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
enduromaster, ale zdarza im się puchnąc, dzieje się to rzadko :D


Ostatnio zmieniony 20 lis 2011, 8:57 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Jak chcesz tłoki tanie to popatrz za tłokami Power Force.. Dają już rade.
Co do oleju to ja kupuję YamaLube i nie ma aż tak dużo nagaru + kosztuje tylko 23zł w serwisie Yamahy, polecam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 10:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
MateoSRR pisze:
Jak chcesz tłoki tanie to popatrz za tłokami Power Force.. Dają już rade.
Co do oleju to ja kupuję YamaLube i nie ma aż tak dużo nagaru + kosztuje tylko 23zł w serwisie Yamahy, polecam.




polecasz power forca a meteor to gówno??

poczytaj opinie tłokach w cylindrach power forca 70

meteora mam przejechał już ponad 5 tyś , poszła uszczleka pod głowicą, lekko go złapało ale mocy nie stracił ani nic i dalej jeździ poskładany na nowych uszczelkach

nie miałeś - nie oceniaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2011, 13:33 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
karol159620 pisze:
wojak, airsal 70ccm. W nim tłokma rozmiar 47mm. Furian50, a jak dobrze dotrę?
Tłok 48mm a NIE 47mm




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy