Dzisiaj jest 08 maja 2025, 9:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lis 2011, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2011, 21:25
Posty: 2
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
witam, mam pytanie, otóz chyba cylinder stracił kompresje w suzi, i chce go wymienić, silnik był po remoncie , był wymieniany wal łozyska ale cylek facet dał jakis chinski i tani, (ok 70zeta), i od początku był z nim problem, gasł na trasie, po ponownym odpaleniu znów było ok, osttanio jak zgasł to juz nie chce odpalić, iskra jest, wał kreci, niby wszystko ok ale nie odpala, myslałem ze uszczelka pod głowicą, i dlatego taka przyczyna, pozatym od remontu silnika zaczął "dzwonić" jakby łozysko igiełkowe pod cylindrem, moze to być tez wina tego chinskiego cylka?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2011, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ja u siebie zalozylem chinską 65ccm za 105 zł , podczas docierania raz dałem mu w palnik- łozyska poszły... . Po wymianie 1500 km i znowu łozyska do wy.... . A igiełkowe łozysko też mi okropnie dzwoniło, ale teraz troszkę ucichło. W piątek kupiłem tłok nad wymiarowy i w poniedziałek dam do szlifu, oczywiscie wszystkie łozyska również do wymiany.
Ogólnie zeby nigdy nikomu wiecej do głowy nie przyszło kupować chinskich 50ccm i 70 ccm.
Najlepiej przeszlifowac oryginał lub kupic jakis markowy cylek z tłokiem. Tyle mam do powiedzenia ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2011, 21:25
Posty: 2
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
tak było by najlepiej, cylek dać do szlifu ale przy remoncie facet jak załozył ten chinski tandet to ten oryginał wypierdzielił chyba na złom, to samo z wałem,łozyskami, wsadził zamienniki a oryginały zostawił sobie albo wyrzucił, teraz chce jakis normalny zamiennik, na którym bedzie sie bezproblemu jezdzic ;[

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 3a5ae98e72

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 3a5ae98e72




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2011, 15:30 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
moze airsal 50, bo da teca cylindrow zaufania nie mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2010, 21:38
Posty: 193
Lokalizacja: orneta
Pojazd:
Ja miałem przykra przygode z TEC ECO.Tez mam morini AC.
Gdy zalozylem nowke tec eco od mielocha zrobilem moze 2km powolutku i cyliner sie zatarl.I zrobila sie duza rysa na cylku taka ze skuter nawet odpalic nie chcial.
Wiecej TEC nie kupie bo stracilem zaufanie :) kolega mi go doradzil ale nigdy wiecej :)
Obecnie kupilem Tańszy WM motor i juz zrobilem ponad 1000km a wiele razy dostal w palnik i narazie nic sie nie dzieje :)

A co do airsal to slyszalem ze dobra firma tylko jezeli to jest powloka nicasil to musisz dobrze dotrzec bo jak zatrzesz to bedzie szkoda kasy :)


Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 14:23 przez areeek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2011, 17:00 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
areeek pisze:
A co do airsal to slyszalem ze dobra firma tylko jezeli to jest powloka nicasil to musisz dobrze dotrzec

z docieraniem trzeba uwazac, bo sie grzeje
areeek pisze:
Obecnie kupilem Tańszy WM motor

ja ci go odradzam, po 250km ksiazkowego dotarcia zabezbieczenie poszlo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy