Dzisiaj jest 10 mar 2025, 9:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 16:37 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
adames, Ja myślałem,że mieszanka je przepłukuje. :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 16:44 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Dlatego od wewnątrz muszą być otwarte, od zewnątrz nie muszą.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 17:02 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A co do obrotów to jakieś muszą np do 16 tys czy to tylko rużni się ceną i że pisze że są do 16 tys obrotów ?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 17:03 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Na łożysku nie pisze do ilu są obrotów,jak chcesz mieć mocne łożyska to bierz z luzem C4. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 17:05 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Aha nie wiem o co chodzi z tym luzem ale jak powiem w sklepie będo pewnie wiedzieć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 17:07 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Czym większy luz jest,tym łożysko jest mocniejsze. :) W sklepie będą widzieli o co chodzi z,tym luzem. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 17:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Spoko to teraz tylko karter kupić lożyska simeringi uszczelki poskładać i latać ;D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 22:11 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jako ciekawostkę , mogę podać fakt cen simeringów.
Simering do skrzyni do Opla , w sklepie motoryzacyjnym , kosztował 41zł. Taki sam , o tych samych wymiarach, ale kupowany w hurtowni łożysk , kosztował ...... 7 zł.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2009, 22:17 
**

Rejestracja: 23 lis 2008, 12:52
Posty: 303
Lokalizacja: Poznań - komorniki
Pojazd:
ja też mogę podać porównanie , łożyska i ssimeingi SKF na mielochu kosztują 150 zł u mnie w hurtowni łożysk i ssimeringów za to zapłacisz 28 zł i masz 122 zł w kieszeni ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2009, 15:22 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Mam jeszcze jedno pytanie jak włoże tłok w cylek to między złożonym pierścieniem jaki może być prześwit ?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2009, 15:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2009, 14:19
Posty: 70
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
A znacie jakiś dobry sposób na wkładanie łożysk jak się nie ma prasy ? (czy jak to się tam nazywa :mrgreen: )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2009, 16:33 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Rozgrzej karter i wbijaj przez rurke łożysko karter możesz wkręcic w imadło żeby ci nie latał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 14:24 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
elyseo pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie jak włoże tłok w cylek to między złożonym pierścieniem jaki może być prześwit ?.


Tam,nie powinno być prześwitu,tam jest wszystko spasowane co do mm. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 15:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
OniLL pisze:
elyseo pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie jak włoże tłok w cylek to między złożonym pierścieniem jaki może być prześwit ?.


Tam,nie powinno być prześwitu,tam jest wszystko spasowane co do mm. :)


Chyba nawet setnych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 15:34 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
hmm bo na tłoku to do zera się składa a jak wsadzę w cylinder to jest tam taki prześwit tzn żyletkę by można było wsadzić ...;/
Zdjecia tego prześwitu .


Link Link


Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 16:16 przez elyseo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 16:32 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Tak nie sprawdzisz luzu na zamku, a MUSI być ! pod wpływem temp. pierścienie też się rozszerzają, i gdyby nie było tam żadnego luzu, to po prostu pękłyby.
Sam pierścień, włóż do cylindra, ale od strony, gdzie przykręca się głowica. Wsadź go około 5-10mm od krawędzi, i wtedy sprawdź czy est tam luz, pewnie szczelinomierza nie masz, ale powinien być taki jak żyletka.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 18:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zrobiłem tak jak kazałeś zamyka się na zero żyletkę ciężko było by wsadzić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 19:20 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
To jest za ciasno. Owiń papierkiem ściernym drobnym, najlepiej wodnym, kawałek cienkiego płaskownika (np. cienki pilnik), zamocuj ten pilnik razem z papierem w imadle. Nałóż pierścień, i delikatnie przesuwaj obiema krawędziami pierścienia po tym papierze. co parę ruchów sprawdź pierścień w cylindrze. Nie przeholuj, bo zrobisz za duży luz. !




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 19:31 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Hmm ale opłaca się jezdził typo na nim do końca jak było dobrze to raczej nic się nie będzie dziać a gładź cylindra jak nowa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2009, 19:37 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Podałem zasady, jeżeli nic się nie działo, to może się nic nie stanie, ale gdyby ci pękł, to możesz mieć wtedy większe kłopoty. Do Ciebie należy wybór. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy