Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Chciałem zamontować termostat ze starej głowicy i zonk, jeden otwór na śrubę jest tak wywiercony, że śruba nie wejdzie, bo wadzi o ścianę głowicy. Pierdziele to, pakuję cały cylinder i odsyłam na reklamację, bo się skończy tak, że zatrę nowy cyl przez problemy z chłodzeniem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 20:09 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Dr_Acula, a powiedz mi po co ci termostat w 70ccm chyba zeby zatrzec ten cylek umnie w airsalku tez sie nie miesci i to chyba tak specjalnie jest zrobione




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 20:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Orientuje się ktoś ile można maks stoczyć głowice w airsalu 70cc tak żeby tłok nie bił w głowicę. Czy to podniesie kompresję?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
wisnia1995 i jak Ci to chodzi bez termostatu? Wiesz, już nawet nie o to chodzi, ale ta różnica i niedolegające uszczelka mnie wku**ia, jakbym kupił chiński cylinder to by mnie nie denerwowało, ale nie za 550zł. Chce mieć dobrze silnik zrobiony, a nie nowy cylinder i pół kilo silikonu żeby wodą nie sikało.


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 20:47 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 21:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Dr_Acula, jesli chcesz miec pewnosc ze nie bd woda sikac to zrób tak załóz wszystkie uszczelki (tłoka nie zkładaj dokrec cylek tlyko nawet nie tak mocno i tam gdzie sie zakłada wąz do głowicy wsadz przewód z cisnienim i od prawej kapy tam zatkaj mówie ci nie bd nic przepuszczało to jest poprostu nierówny odlew ale w niczym to nie przeszkadza




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 21:48 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
i tu jest wlasnie przewaga ac nad lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 21:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
wisnia, ale zobacz sobie na tamto ostatnie zdjęcie które dałem. Cylek i głowica są założone, głowica dociśnięta z całej siły ręką, z jednej strony uszczelka siedzi, z drugiej jest szpara że światło widać jak cholera - tam już nic się nie dociągnie, bo nie ma co się dociągnąć. Odlew był dobry, tylko, że środek głowicy jest toczony - krzywo zamocowali głowicę w tokarce i tak stoczyli, dlatego środek głowicy jest prosto i dolega, a zewnętrzna część krzywo. Chciałbym to zostawić, bo zawsze paczka z cylkiem może się zgubić, zgubią części z paczki albo odmówią wymiany, ale jednak spróbuję. Wystarczy mi spojrzenie na to foto http://img62.imageshack.us/img62/5513/sdc11509g.jpg i mam dosyć :/. Nic, w poniedziałek przyjedzie kurier po paczkę, to jest 14 dni na reklamację, czyli na początku listopada pewnie dostanę wszystko z powrotem.

zebra jaka przewaga? To, ze był błąd w produkcji i źle wyprodukowali głowicę to nie wada lc. Poza tym pokaz mi tak wyslione ac jak te niektóre cylki do am6...


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 22:02 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 23:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak musisz tak wypominać tą wysyłkę cylindra to zanieść to do jakiegoś zakładu i z toczą ci wewnętrzną część głowicy tak że będzie ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 7:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Pomyślałem o tym na początku, ale głowica nie jest płaska jak w serii, tylko jej środkowa część wchodzi na jakieś 3mm do komory spalania, więc stoczyć trzeba by mocowanie do cylindra i ten lejkowaty środek - za dużo kombinacji. Wolę jednak odesłać i mieć wymienioną na sprawną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Po półtora miesiąca czekania cylinder wrócił z gwarancji, wymienili głowicę na nową. Jest o wiele lepiej, choć jeszcze też nie idealnie - od strony termostatu przerwa jest większa o 0,1mm. I taka sama przerwa jest gdy się założy uszczelkę - na samym końcu w jednym miejscu wchodzi szczelinomierz 0,1mm. No nic, pozostaje mi złożyć to delikatnie na silikon, tyle to się nadrobi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja ostatnio zanosiłem głowicę do planowania bo przez nierówności rzędu setnych milimetra uciekał płyn a ty chcesz zostawić szczelinę 0,1mm :roll: Więc pomyśl sam.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 21:45 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
Nie przejmuj się u bo głowica jest aluminiowa i po poprawnym przykręceniu różniąca zniknie wiem bo miałem tak samo przy tym cylku . Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Jak wczesną wiosną pomimo silikonu będzie ciekło to wtedy dam do splanowania. Już wcześniej pisałem, że tu jest ten problem, że środek głowicy wchodzi do komory spalania i jedyny sposób to stoczenie tego. Ale widzę, że te głowice już takie są...

mjanik no mam nadzieję, że będzie spoko, bo ile można się wkurzać jedną rzeczą ;).

EDIT: Kupiłem taki uszczelniacz do silników http://moto.allegro.pl/elring-dirko-usz ... 41812.html powinien dać radę ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 15:47 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
A patrzyłeś na seryjnej głowicy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 16:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Seryjna się nie nadaje, w Airsalu głowica ma miejsce na uszczelkę głowicy, a cylinder ma miejsce na uszczelkę cylindra i oringi na szpilki. A w seryjnym miejsce na wszystkie uszczelki jest w głowicy. Jutro to montuję, zobaczę jak będzie po nałożeniu odrobiny Dirko i skręceniu wszystkiego. Jestem dobrej myśle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 16:13 
*

Rejestracja: 07 wrz 2011, 16:26
Posty: 90
Pojazd:
Cytuj:
Dr_Acula,
I jak zrobiłeś to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
No zrobiłem, ale jeszcze płynu nie zalałem, bo delikatnie posmarowaniem uszczelniaczem miejsce pod uszczelką głowicy. Poczekam nawet z tydzień (choć już niby wyschło) żeby to spokojnie wyschło i wtedy wleję płyn. A jak już miałem przykręconą głowicę to nałożyłem na palec trochę tego Dirko i wypełniłem ogólnie tą szczelinę między głowicą i cylindrem, żeby to po ludzku wyglądało. I tak w tym roku już silnika nie odpalę, bo mam moto w piwnicy schowane, ale chyba będzie ok. A jakby nie to brat mi podsunął pomysł - na delikatne roszenie się wody na głowicy można wsypać do cieczy trochę uszczelniacza do chłodnic, jakieś minimalne wycieki uszczelni a chłodnicy nie zaszkodzi - sprawdzone w służbowym samochodzie;).

Tutaj zdjęcia cylindra w trakcie i po założeniu:
http://img855.imageshack.us/img855/7559/sdc11585h.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/8330/sdc11589.jpg


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 21:24 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 18:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na pierwszym zdjęciu tłok jest w GMP ? Bo coś nie dochodzi dobrze do góry :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To po pół godzinie już jest wyschnięte. Bardziej nie wyschnie nigdy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 20:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Furian50 pisze:
Na pierwszym zdjęciu tłok jest w GMP ? Bo coś nie dochodzi dobrze do góry :)



chyba tak bo tam głowica deczko wchodzi do środka jeśli się nie mylę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy