Dzisiaj jest 20 lip 2025, 4:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2011, 7:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 11:37
Posty: 253
Pojazd:
Witam co bedzie lepsze Dr70 czy streetrace bo mam DR70 alejuz nie ma kompresji ale nie wiem czy robić szlifa czy kupic streetrace który lepszy mocniejszy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 8:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Bardziej popularnym cylindrem jest streetrace, dlatego wiele osób Ci może powiedzieć "Bierz Streetrace".
Dr jak i S6 SR to są sporty, dlatego ja bym się brał za szlifa :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 10:00 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 20:40
Posty: 67
Pojazd:
tłok vertex-a + szlif wyjdzie cie jakies 200-220zł... z tego co wiem to jesli chodzi o poziom sport do dr jako jedyny posiada az 8 i to nie malych kanałów płuczących, najrozsądniej zrobić szlif na dobrym tloku co i tak cie wyjdzie o polowe taniej niz zakup streetrace-a, a jak dla Mnie to dr ma delikatnie większą moc, mialem okazje jezdzic na obu cylindrach, DR u mnie góruje.


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 10:05 przez klaudu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 10:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:57
Posty: 283
Lokalizacja: Los Angeles
Pojazd:
Miałem Streetrace przy Sr Factory lecz na chwilę bo jakiś czas później poszła na sprzedaż więc cylindra nawet nie dotarłem więc nie mogę nic na ten temat powiedzieć, natomiast cylinder DR jest mało doceniany a bardzo dobry, jak wyżej kolega napisał posiada 8 kanałów(dużo osób tego nie wie), brat miał a Aeroxie GP1 wykonanie, moc i cała reszta super - osiągi bardzo dobre, w swoim Aeroxie również miałem DR, i teraz przy kolejnym Aeroxie miałem dylemat czy wziąć Streetrace czy Dr jednak wybór padł na DR bo wiem co potrafi ten cylinder, także polecam go w 100% ! :wink:

Pewnie będzie każdy pisał bierz S6 bo '' większość użytkowników z forum posiada takowy cylek '' :)




_________________

Black Project Aerox 2011r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=320099
Cytrynka 1998r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192232


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 12:21 przez MagisterMasiu-, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 11:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2010, 22:10
Posty: 563
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
przepraszam edit moja wina lepiej zrobić szlifa




_________________

SPRZEDAM RÓŻNE CZĘŚCI ZDJĘCIA W LINKU
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1890834#1890834


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 16:36 przez Pawson_14, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 13:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 12:10
Posty: 599
Lokalizacja: Lipsko
Pojazd:
Ja mam streetrace i mogę go szczerze polecić wszystko na najwyższym poziomie, niestety nie mogę go porównać z DR, też się nad nim zastanawiałem i póki co jestem bardzo zadowolony




_________________

SR na Racingu by KORH:)
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 14:39 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:32
Posty: 57
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
s6 streetrace




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Pawson_14, FireFoxF15, Powiedzcie czemu nie lepiej zrobić szlifa DR ? :roll: :roll:

Takie właśnie pojęcie macie ... :|




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 16:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
ja do swojego wziąłem DR evo - była okazja, 30zł za cyl do szlifu, ale dopiero na przyszły sezon wezmę się za docieranie
co do cylindrów, to każdy chwali to, co ma
obydwa są dobre, jednakże osobiście wybrałbym opcję szlifu - dużo taniej wyjdzie :P




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 17:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2011, 11:37
Posty: 253
Pojazd:
Ok to jednak zrobie szlifa Dr;d




_________________

Cylek Motoforce Racing
Wał Top Racing Race Hq
Wario Stage6 R/T
Gaźnik Dellorto 21mm
Wydech Yasuni C16
Pasek Malossi
Zawór Stage6
Sprzegło Motoforce Evo
Dzwon Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 17:42 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:32
Posty: 57
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Ja bym wolał kupić streetrace ponieważ dużo znajomych do ma i ja też go będę kupował :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
cóż za argument ,
po prostu cudownie, że go będziesz miał :mrgreen: :mrgreen:
cieszymy się razem z tobą :roll: :roll:




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 23 lis 2011, 18:15 przez kuba876678, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 1:27 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 20:40
Posty: 67
Pojazd:
Jeszcze raz to napisze
DR+ Vertex
jest lepiej wykonany (s6 to juz masowa produkcja, zdazają się niedociągnięcia ;] czego w dr nie ma)
Wytrzymalszy
Nieco mocniejszy (o czym nie powie ci posiadasz s6 bo "ON MA ALU CYL I JEST PRO"
Żeliwo jest dlugowieczne ;) załóżmy ze na 1szlifie zrobisz przebieg rzędu 10-15k, a teraz sobie to pomnoz razy 4 (conajmniej) gdyz zapomnialem jaka jest grubosc tuleji w dr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 11:05 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
klaudu, streetrace jest żeliwny. ale osobiście wybrał bym opcje szlifu bardziej opłacalna. tłok vertex albo meteor i śmigasz kilka ładnych tysięcy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 22:54 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 20:40
Posty: 67
Pojazd:
kilka ? Chłopie, kilkanaście..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 14:09 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
Kilka miesięcy no bez przesady. Jak dobrze dotrzesz itp to pośmigasz może nawet i parę lat :)


Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 14:10 przez Huberto203, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 21:49
Posty: 177
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Moim zdaniem lepiej zrobić szlif DR + dobry tłok np. vertex i śmigasz dalej , natomiast miałem streetrace , i nie mogę na niego złego zdania powiedzieć , wykonanie bardzo dobre , ale mimo tego ratował bym DR , takie same klasy cylindrów a taniej cię to wyjdzie .




_________________

setup mojego aeroxa:

-stage6 streetrace 70/ stage6 racing 70
-wał Top Racing Evo NG
-wariator polini speed control
-tłumik metrakit hand made
-sprzęgło malossi fly
-dzwon stage6 wingcooler
-gaźnik dell'orto 19




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy