Dzisiaj jest 18 lis 2024, 17:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2011, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Witam, otóż piszę po raz drugi o te same pytanie. Jaki wybrać dla siebie pierwszy motor typu "ścigacz" o pojemności 125ccm ewentualnie 50ccm. Obecnie jeżdżę tgb 125. Zbliżają się święta więc pieniądze będą i mam trochę oszczędności. Będę miał tak do wydatku do 3,5 tyś.
Czy moglibyście mi doradzić jaki wybrać dla siebie motor? Podobają mi się Rs, Cagiva Mito ale to chyba trochę awaryjne są, co?

Ps. Jeżeli wybrałem zły dział to proszę o przeniesienie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Za te kase polecam RSke 125, Cagive mito albo NSRe :D Mito najmocniejsza i ma amor skrętu:D Do tego dużo pali ale nie ma bata na nia :D Rska to pośredni sprzęt. W miarę żywy i średnio pali :D NSRka to pełna cywilizacja. Wygląd też nie najlepszy :D Na mój gust mito najładniejsze i najbardziej żywe z tych sprzętów ;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Czyli jaki byś mi polecił? Chodzi o to, żeby się nie psuł co chwilę!! Bo nie będę miał co chwilę kasy, żeby wydać na motor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Nie ma się psuć i w miarę jeździć?
NSR. :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Ja ma się nie psuć i mówisz, ze nie masz kasy zbytnio na naprawy to 2 suw całkowicie odpada bo i koszty utrzymania nie są niskie przy jego spalaniu :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Nie no na paliwo to pewnie kasę będę miał, a nie wiem jak na części chyba, że bym TGB sprzedał to bym miał pieniądze na ewentualną naprawę. Rs'ki szybko się psują ?? Wiem, że to zależy na jaką trafie, ale chodzi mi co ile km średnio trzeba coś wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 16:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
polecam cbr 125, ybr 125 nawet zippa pro 125 bo nie psuje się przynajmniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:04 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
barto96 pisze:
nawet zippa pro 125 bo nie psuje się przynajmniej

wtf?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Ja w sezon zrobiłem CAGIVĄ 12k km i nic się nie zepsuło poważnego tylko eksploatacja z racji wieku (rocznik 93 ) - klocki, przewody hamulcowe, linki




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Polecam honde cbr 125 z tego powodu iż jest nowa więc nie ma się co za bardzo psuć ,cena też jest dobra i jest to 4sów więc kultura pracy jest i to malutkie spalanie :D .




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2011, 14:46
Posty: 27
Lokalizacja: Nowy Sacz
Pojazd:
Jak kto dba tak ma :P Zippa pro 125 nie kupuj bo to badziewie, made in china tyle "!!" .
Mito ma silnik wprost z motocykla na tor,jak to jest jeszcze wersja evo (7-biegowa) to potrafi ladnie pozamiatac, ale cos za cos i koszty eksploatacji sa bardzo duze, trudno dostepne czesci i spalanie na poziomie 8-10l.
Rs 125 to bardzo fajna zwawa maszyna, pali 6-8l, wiadomo zuwywa sie naped, hamulce itd... NSR 125 to najbardziej trwala konstrukcja jesli chodzi o 125cc 2t. Ma 28KM, troszke mniej niz RS ale i tak wystarcza, spalanie takie samo, a i jeszcze wazy ponad 140kg wiec mala nie jest :mrgreen: .
Jesli chodzi o 4t to w twoim budzecie jest cbr 125, pali malo, tania w eksploatacji, mala moc i wyglada jak rower :/ .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 21:31
Posty: 68
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Ja mam tak jagby NSR i co Rski niejedne siadaja to co mowicie ze najslabsze
sluchaj ja ci moge doradzic z doswiadczenia co mialem
a mialem RS nowa buda i tera nSR(na sprzedaz)
NSRka ma nowy cylek porting karterow+cylek plan glowicy 2-3mm niepamietam i zembatki inne i wydech
wykaz to 35km dodajze albo 33 niepamietam trzeba zajrzec w kwit
rski chyba 34-40km GS
Najbardziej polecam NSR to jest super sprzet a niektore ida lepiej niz niejedna mitto rs czy YZF 125
Patrz tylko przy kupie na wysprzeglanie,odpalanie na zimnym,trzymanie obrotow wkrecanie na obroty
Dymic moze lekko przez pierwsze 5-10minut
szarpnac przy biegu przez 5minut okolo tez dopuki olej nie tentego
kupisz taki zadbany motor tylko lac i jechac
Remont cylka na nascilowym to 20-40k km(podczas tego zmieniasz selekcjie:P)
Spalanie w nich od 6-8
(6-7 NSR mito 7-8 moze nawet 9 ale dobre opinie oprucz mocy i wyposazenia niesyszalem pozderki) :evil: :evil:




_________________

Yamaha tzr Custom End swap NSR Orange perła dawaj:P::




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Merlin1, bobtgb,

że chinol to gówno? właśnie jest bez awaryjny i szybki, 115 spokojnie nim leciałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Merlin1 pisze:
Jak kto dba tak ma :P Zippa pro 125 nie kupuj bo to badziewie, made in china tyle "!!" .
Mito ma silnik wprost z motocykla na tor,jak to jest jeszcze wersja evo (7-biegowa) to potrafi ladnie pozamiatac, ale cos za cos i koszty eksploatacji sa bardzo duze, trudno dostepne czesci i spalanie na poziomie 8-10l.
Rs 125 to bardzo fajna zwawa maszyna, pali 6-8l, wiadomo zuwywa sie naped, hamulce itd... NSR 125 to najbardziej trwala konstrukcja jesli chodzi o 125cc 2t. Ma 28KM, troszke mniej niz RS ale i tak wystarcza, spalanie takie samo, a i jeszcze wazy ponad 140kg wiec mala nie jest :mrgreen: .
Jesli chodzi o 4t to w twoim budzecie jest cbr 125, pali malo, tania w eksploatacji, mala moc i wyglada jak rower :/ .


Zanim zaczniesz cokolwiek pisac dowiedz sie troche nt sprzetu... Mito nie ma silnika prosto z toru... Taki silnik mialy najstarsze Freccie, Mito ma ucywilizowany silnik juz, skrzynia 7mio biegowa, hmm czy ja wiem czy to taka zaleta? Trzeba machac tymi biegami, ale sie juz przyzwyczailem, spalanie na poziome 8-10l - smiech na sali, mi 8l pali tylko i wylacznie gdy caly czas jade na maxa, normalnie spalanie okolo 5.5litra, zrobilem 11k km lalem tylko olej i paliwo, wymienilem 2 razy linke od sprzegla i tyle, wiec jesli kupisz zadbany sprzet i bedziesz dbal to bedziesz jezdzil dlugo... Polecam Mito, ale za ta cene watpie zebys cos zadbanego kupil...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:38 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
Merlin1 pisze:
trudno dostepne czesci i spalanie na poziomie 8-10l.


Weź nie pie**** znawco, części do mito jest w brud, kumpel (sąsiad) ma mito i jak coś sie zepsuje to allegro i zaraz sie znajdzie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Merlin1, jeździłeś takim czymś?

Ogólnie 125cc z chińczyków pokroju Zipp,Kingway itp. nie są uważane za awaryjne. :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:08 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Myślę, że wysokie spalanie mito jest wzięte z mitów, jakie można przeczytać na różnych forach. Dla przykładu mam teraz też FZR 400 około 50PS i wiadomo jak się kreci cały czas ponad 12 tys na 16 tys możliwych(np. drugi bieg i 110 km/h) to spalanie dochodzi do tych 10 litrów, ale normalna jazda to 5-6 litrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Da sie nawet do tych 10 litrow dojsc w silnikach cagivy, ale tylko w tych wykonczonych :) W tych zadbanych nie ma takiej mozliwosci :P




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 9:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Szop'ek, moim zdaniem spokojnie moglbys sobie kupic 4T Tzn. Yamahe Maxster 125cm3 badz Aprilie Leonardo 125cm3 badz 150cm3 :D
Co do chinoli nie POLECAM....




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 13:05
Posty: 104
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Chcę motor, który jest "ala ścigacz", zawsze chciałem mieć ścigacza i teraz mogę mieć, wiec uparłem się na ścigaczu! Ciągle szukam jakieś zadbanej rs'ki, cagivy, tzr, bo te motory są wręcz piękne. Jak tylko znajdę to pozostaje namawianie taty, który wcześniej obiecał dołożyć mi pieniędzy.

A co powiecie o tej gpr'ce?
http://moto.allegro.pl/derbi-gpr-racing ... 84378.html


Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 15:57 przez Szop'ek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy