Dzisiaj jest 28 lut 2025, 13:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: RS, TZR, GPR
Post: 23 lis 2011, 23:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 22:23
Posty: 43
Pojazd:
Witam, czy w sezonie (gdzieś na początku kwietnia) kupię:
RS rocznik w okolicach 1999
TZR rocznik w okolicach 2002 - 2003
GPR 50 rocznik w okolicach 2002
w cenie do 3500 zł ?


czy TZR i GPR maja chłodnice ?

Co polecicie ? Co będzie miało większy v max ?
I który byłby lepszy przy moim wzroście 172 cm


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 3:20 przez adrian4155, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2011, 7:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
adrian4155 pisze:
Witam, czy w sezonie (gdzieś na początku kwietnia) kupię:
RS rocznik w okolicach 1999
TZR rocznik w okolicach 2002 - 2003
GPR 50 rocznik w okolicach 2002
w cenie do 3500 zł ?

Jak poszukasz cierpliwie to powinieneś coś ciekawego znaleźć.

adrian4155 pisze:
czy TZR i GPR maja chłodnice ?

Tak mają.

adrian4155 pisze:
Co polecicie ? Co będzie miało większy v max ?

V max mają podobny, jednak do AM6 jest trochę więcej części tuningowych dostępnych jak i zamienników, bo jest tego dużo więcej czyli TZR i RS.

adrian4155 pisze:
I który byłby lepszy przy moim wzroście 172 cm

Przy wzroście 172cm do wszystkich trzech spokojnie powinieneś dosięgać nogami do ziemi, najlepiej jakbyś się przymierzył do każdego z nich wtedy się przekonasz na którym Ci się lepiej siedzi. :P




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 12:13 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
:D


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 18:30 przez bobtgb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
NIE, niema! Posiada własnej konstrukcji silnik :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
czyki gpr nie ma silnika am6?
Silnik DERBI EBS montowany sendach gpr-ach ,smt,rcr.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 17:54 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:59 
Zbanowany

Rejestracja: 16 paź 2011, 12:55
Posty: 166
Pojazd:
:D


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 18:31 przez bobtgb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 22:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 22:23
Posty: 43
Pojazd:
Trochę czytałem po forach i niektórzy piszą że GPR jest najszybszą 50. To Prawda ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
Moim i wielu innych ludzi w starej kaście GPR przed 2006r mają jedne z najmocniejszych i najwytrzymalszych silników :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2011, 12:25
Posty: 74
Lokalizacja: Lubelskie - łuków
Pojazd: Gb street
polecam Gpr bo jest troche nizsze od Tzr. poza tym tzr z tego co wiem to (przepraszam wszystkich posiadaczy ale tak tez uwazam ) gowno -.- Rs Vs Gpr nad tym bym sie zastanawial poszukaj i co sie trafi w dobrym stanie i cenie to Bieraj ;d




_________________

mój sprzęt ; rich-sport-shark-50-72-t358142.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Arturek559998 pisze:
polecam Gpr bo jest troche nizsze od Tzr. poza tym tzr z tego co wiem to (przepraszam wszystkich posiadaczy ale tak tez uwazam ) gowno -.- Rs Vs Gpr nad tym bym sie zastanawial poszukaj i co sie trafi w dobrym stanie i cenie to Bieraj ;d


Cytuj:
Wiek: 13


***. Wyrażasz swoje zdanie dawaj argumenty.

TZR to to samo co Rs tylko w innej budzie więc nie wiem o co Ci chodzi. A wygląd to sprawa gustu.[/quote]

Eeee Panowie zachowywać się bo nie jesteście u siebie na wsi.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez MateoSRR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
tylko silnikowo to samo jeździłem na rs i na tzr i szczerze rs to bajka w porównaniu do tzr bardzo niewygodna pozycja na tzr bardzo mi się to nie podoba w tym motorku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 19:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
MateoSRR pisze:
W dupie byłeś gówno widziałeś. Wyrażasz swoje zdanie dawaj argumenty.
Świeżak wyrażaj się...Też jestem za GPR.Argumenty proszę bardzo
-Aluminiowa lekka nowoczesna rama
-Zawiechy UPD Marzocchi nie cieniutkie jak patyk lejące paioli w tzr
-Silnik który ma lepszy moment obrotowy i łatwiejszy do złożenia silnik
-Wielka przednia tarcza hamulcowa (300mm)
-2siedzenia jak w porządnym ścigu a nie 1 pojedyncze jak w turystykach.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 20:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
w rs tez jest aluminiowa rama , dzielone siedzenie nie tak jak w tzr z derbi silnikiem niemiałem do czynienia.
Arturek559998 Dlaczego oceniasz motor jak na nim pewnie nie jezdziłes




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jeździłem na obydwu mam 190cm i mogę coś powiedzieć


rs w pośredniej budzie vs tzr w obecnej silnikowo jeśli są w podobnym stanie, seryjne i mają takie same zębatki to jest praktycznie to samo


rs mniej pali bo ma gaźnik 12mm

jeśli chodzi o pozycję to na rs czułem się trochę jak na za małym rowerze

niby ok wysokość siodła podobna kierownica też ale czułem że jestem na nią za duży

na tzr wręcz odwrotnie jeździ mi się wygodniej

po ok 100km trasie boli jedynie kark ale to chyba norma jeśli nie możemy się na moto wyprostować

poważny minus rs-ki to siedzenie pasażera

jest zaprojektowane jakoś tak bez namysłu , śliskie, pod dużym kątem, ciężko się siedzi i nie ma się czego złapać


jeśli jesteś niższy niż ja to bierz co się trafi tańszego i w lepszym stanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 22:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
wojak pisze:
MateoSRR pisze:
W dupie byłeś gówno widziałeś. Wyrażasz swoje zdanie dawaj argumenty.
Świeżak wyrażaj się...Też jestem za GPR.Argumenty proszę bardzo
-Aluminiowa lekka nowoczesna rama
-Zawiechy UPD Marzocchi nie cieniutkie jak patyk lejące paioli w tzr
-Silnik który ma lepszy moment obrotowy i łatwiejszy do złożenia silnik
-Wielka przednia tarcza hamulcowa (300mm)
-2siedzenia jak w porządnym ścigu a nie 1 pojedyncze jak w turystykach.


2 siedzenia jak w 'ścigu'(wiejskie określenie motocykla sportowego :lol: :lol: ), co kto woli, jedź sobie we dwie osoby GPRem a TZRką :wink:
W większości silników dwusuwowych nie ma jakiejś skomplikowanych silników, tym bardziej w takich piździkach, także to nie argument.
Rama w Tzr też jest aluminiowa, nie ma czym się zachwycać, większość nowszych motocykli ma taką ramę..

Jedynie co do zawieszenia to się zgodzę, w reszcie niczym nie ustępuję :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 10:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Ja bym szukał TZR, ponieważ według mnie wygląd RS to koszmar i tragedia (tylko moje zdanie) a TZR wygląda bardzo ładnie.
A więc ja bym stawiał na TZR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 19:33
Posty: 52
Lokalizacja: OKL ;p
Pojazd:
Tylko ogarnijmy też to, że TZR chciałby raczej w nowej budzie... Za 3500 będzie znaleźć ciężko coś w stanie do jazdy, nawet w tych latach 2003 itp. Yamaha to jednak Yahama i ceny trzyma... GPR takie jak moje na pewno znajdziesz za tyle, o ile sie nie myle to 2002 to ostatni rok starej budy, potem dwa lata wychodziła ta okrągła, ale z tym samym silnikiem, żyleta :D Ma moc, fajnie idzie nawet od dołu już. Jesteś podobnego wzrostu jak ja, więc mogę ci powiedzieć że siedzieć na GPR idzie, ale jednak trzeba się lekko wyciągnąć, bez znacznych zachwiań, ale jednak na palcach w większości. Derbi jest na swoim silniku, mocniejszym od AM6 na pewno ( w dobrym stanie i roku oczywiście :D ). Rs też jest fajne, ale jak dla mnie najładniejsza jest wersja pośrednia (lampa falowana, tył wysoki, nie ten okrągły). Czyli tak:
-Do TZR musiałbyś dołożyć
-GPR znajdziesz, ładne, dla pasażera przyjazne, fajny silnik, dość podatny na tjuning, ale niewiele cześci zamiennych niestety;
-RS, ładne, AM6, dużo części...

Twój wybór teraz głownie skłonić się powinien na wygląd :) No i oczywiście na stan eksploatacyjny danego egzemplarza, gdy już będziesz oglądał. Pozdro




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Derbi/GPR/110681




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
MateoSRR pisze:
Rama w Tzr też jest aluminiowa, nie ma czym się zachwycać, większość nowszych motocykli ma taką ramę..
Aha spoko nie mamy o czym dyskutować sam masz chyba nawet tzr i twierdzisz ,że ma aluminiową no super...Tak może większość nowoczesnych motocykli ma aluminiową ramę ale nie motorowery bo aluminiowe ramy z motorowerów mają tylko Gpr,Drd Pro i Rs.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 2:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 22:23
Posty: 43
Pojazd:
yy sorry, GPR napisałem że rocznik 2002, a mnie interesuje to nowsza buda z pionowymi światłami czyli rocznik 2003 i 2004 czy w tym roczniku znajde coś do 3500 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 2:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
adrian4155, Nie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy