Dzisiaj jest 24 lut 2025, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2011, 23:07 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Hej , na forum pewnie duzo ludzi śmiga na sm , czy mogli byście mi poradzić jak składać się w zakręty itd (chodzi mi o czystą teorie) , tzn czy podpierać się nogą tzn odpychac cy po prostu regulować kąt ? Jak wrzucać na koło jak mój moto ma ok 15-16 km ? Piszcie wszystko co może się przydać , z góry dzięki :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:11 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 22:04
Posty: 61
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Yamaha DT 50 3MN
Kazdy Ci powie ze na kolo to 2i strzal ze sprzegla lub z gazu,moze tak da rade.




_________________

Mój simson na:BP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:12 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No okej , czyli z 1 raczej tego nie robić? a co do zakrętów ?




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zakrety, bardzo duzo zalezy od tego jak chodzisz na siedzeniu, na dlugich zakretach wystawianie nogi jest bez sensu, na krotkich, ciasnych zakretach owszem, ja naciskam noga na podloze, ale bez odpowiednich butow z wymienna podeszwa nie probuj nawet :) Mam wrazenie wtedy jakbym mial 3 kolko, moge sie glebiej w zakret zlozyc.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 23:17 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Okej :wink: Buty mam Axo Boxer lecz musze kupić jakieś inne bo te są do terenu :P A na jakich przełożeniach lepiej jezdzić , większych czy mniejszych ? Bo na yt same duże zębaty widze , jakie byście doradzili ?




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 7:22 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
duże na moc małe na prędkość więc sam oceń co wolisz.




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 13:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy tej mocy nie ucieknie ci tył na asfalcie suchym w zakręcie. Co do gumowania to jak ci łatwiej na 1 to bierz z jedynki, to jest mała moc i łatwiej ci będzie z jedynki w ogóle podnieść przód.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 13:52 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzięki ;D a tak na przyszłość , sprzedaje niedługo pcx , chce złożyć się z tata i kupić jakiegoś Crossa , przerobić go na sm i zarejstrować . Jaki polecacie ? Dodam iż tata będzie na tym śmigał , ja okazyjnie więc pojemność może być jakakolwiek :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 17:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2010, 16:05
Posty: 283
Lokalizacja: Bełk > Orzesze
Pojazd:
Stacek96 pisze:
Crossa


Stacek96 pisze:
przerobić go na sm i zarejstrować


To chyba tylko Enduro ;)

Kupuj Husqvarne WR 250 :D miałem to coś i pie***lniecie nieziemskie :D




_________________

Aprilia SR'R Factory ;*
Yamaha Aerox R ;)
Kawasaki KXF 250 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 17:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Na pierwsze SM to Suzuki DRZ 400. Przede wszystkim jedno z najtańszych SM w serwisowaniu. No i na pierwsze moto jak znalazł. Gomowanie to tylk i wyłącznie ze sprzegła.Wbijasz lagi przednie szybki strzal i ciagniesz calym cialem kiere do tylu,tylko to musi byc szybkie i energiczne. I noga na hamulcu .




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy