Dzisiaj jest 21 lip 2025, 19:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Motoforce
Post: 26 lis 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Witam. Mam do was małe pytanie. Czy opłaca się kupić jako zamiennik serii Cylinder Motoforce Plus 50? (cena 280zł)
Czy wytrzyma długo jaki tłok dobry ?
Proszę o odpowiedzi :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 18:09 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
A nie lepiej by było zrobić szlifa i kupić dobry tłok Vertexa. Mniej Cie to wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
pawel7141, Taniej wyjdzie kupić tłoka Vertexa i szlif cylindra,a efekt ten sam :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 19:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
myślę że będzie troche mocniejszy od serii. A jak wy uważacie ?
Juz mam skuter po 3 szlifie i wole nowy tłok :)a wy co to tym myslicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 19:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Szlif wyjdzie też ponad 200 zł.
Jesli ten zestaw ma dobry tłok to bierz.

Z góry mówie że dziekuje za posty typu: "jakie 200zł" ? ? , itd.
Szlif około 50, do tego tłok i juz jest ponad 200. A gdzie uszczelki itd. ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
Może się ktoś jeszcze wypowie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 13:47 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
No tak slawek5t, dobrze mówi :) Szlif w granicach 50zł dobry tłok Vertexa około 150-180zł uszczelki i wychodzi ponad 200. Ale ja jednak zaufałbym fabrycznemu cylkowi i zrobił ten 4 szlif a potem bym zbierał kasę i zainwestował w jakiś konkretny cylek :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
spoko ale sam już nie wiem :D cylek Motoforce Plus 50cc chyba bardziej się skuszę bo to wkońcu nówka i zawsze można szlify od nowa zrobić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 17:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wątpie żeby on miał vertexa.
Jesli dasz szlif i vertexa to oryginalny nie może sie znów zatrzeć jesli dasz nowe wszystkie uczelki , uszczelniacze, i dobrze wyregulujesz mieszanke.

No ale możesz tez zaryzykować z tym Motoforce tylko że tak jak pisałem nie wiem jakiej jakości tam jest tłok. Zły napewno nie ale vertex też raczej nie .

Decyduj :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
ja też myślę że tłok nie jest zły bo wkońcu cena cylindra to 275zł:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 16:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ja bym wolał zrobic szlif,załozyć dobry tłok, powiekszyć kanał wydechowy (jak umiesz) i będzie lepszy nic ten motoforce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 17:18 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 21:36
Posty: 124
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: bws ng
tak jak kolega wyżej napisał tez wybierałem pomiędzy szlifem a nowym cylindrem wybrałem szlif oryginału i tłok vertexa i jest miodzio :)

te sport 50 za wyżylowane i malo trzymaja :)




_________________

Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj :))


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 17:18 przez gardlox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
u mnie sprawa jest taka że mam juz cylek po 3 szlifie i jest on po powiekszeniu okna wydechowego... :) i juz wole ten nowy cylinder niż ten 4 szlif co nie ? :)

A gdybym kupił tego motoforce plus 50cc za 275 i dał do portingu do Redusa ? :D będzie co z tego? ;D tłok Vertex:D


Ostatnio zmieniony 28 lis 2011, 19:53 przez pawel7141, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 22:35 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Zamiast porting robi to kup sobie lepiej 70ccm cylinder.
Po zatym o czym tu jest mowa wiesz w ogóle co wiąże sie z wymianą cylindra na większy bądź też po portingu? wymiana wydechu gaźnika itd bo tak to tylko można zatrzec albo żadnych efektów nie odczuc

Ja jestem za szlifem i nowym tłokiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 14:11 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
hubert514, przeczytaj post który napisał przed tobą -.-

pawel7141 pisze:
i jest on po powiekszeniu okna wydechowego... :)


Ja bym jeszcze ten jeden szlif zrobił i kupił Vertexa. Potem bym się martwił co dalej :D Ale pewnie potem zainwestowałbym w 70ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Huberto203,

nie rozumiem o co Ci chodzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
spoko set stage6 pro repica, malossi multivar, gaźnik tec 17,5, filtr polini, rolki spręzynki itp.
Mało do portingu ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 18:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Rób szlif serii, porting też lepiej serii.
Motoforce to tylko firma o ładnej nazwie, sprzedająca części innych producentów (często chińskie). Coś jak sprzedaż łożysk SKF przez S6, tyle że Motoforce idzie raczej w gorszą stronę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2011, 7:08
Posty: 123
Lokalizacja: Z Chin xd
Pojazd:
hmm :D
Chyba skuszę się na motoforca bo przypominam że to nie jest zwykły zamiennik Eco tylko Plus!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 22:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
No i co że PLUS jak to chińszczyzna ? A tak to masz pewnoś że jeździsz na dobrym tłoku i nic sie nie stanie ale rób co tam chcesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy