Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lis 2011, 20:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
W mojej aprili rs dokonałem w trakcie sezonu eksperymentu. Otóż do wydechu leovince v6 zakładałem oba cylindry. Osiągi na 70ccm oscylowały na 100 km/h, a na 80ccm 120 km/h. Co mogło być powodem że cylinder słabej klasy wygrał z dobrym markowym cylkiem? Luz w 70ccm między cylinder a tłokiem wynosi 0,05 mm a 80ccm 0,08 mm. Tłok przy 70ccm jest mniejszy i pozwala to lepiej napełnić cylinder a mimo to osiągi są słabsze. Ostatnia rzecz to że przy 80ccm wydech był szczelny a przy 70ccm spaliny uciekały przy wydechu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:12 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 8:41
Posty: 695
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
no może i ma tą lepszy setup, bo jak by nie było, to to jest 80cm, a airsal to 70cm
jedynie co to żywotność, airsal o wiele dłużej polata :P




_________________

Obrazek

KYMCO ZX NA CZĘŚĆI- TANIO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 28 lis 2011, 19:52
Posty: 3
Pojazd:
Jeśli sprawdzasz 2 cylki to po 1.
Podawaj wysokości okien lub też kąty okien.
po 2. Nieszczelności w układzie wydechowym można bardzo odczuć w obrotach użytecznych.
po 3. Co z tego że made in China? Może akurat ktoś miał dobry pomysł na ustawienie okien i jak najbardziej podpasowało to do wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:18 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
ale to tylko 1mm i różnica o 20 km/h :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:20 
*

Rejestracja: 28 lis 2011, 19:52
Posty: 3
Pojazd:
Dlatego gadam że wysokości okien są bardzo ale to naprawdę bardzo ważne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:23 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ale klasa wydechu może być za słaba do klasy cylindra? A nieszczelny wydech może być powodem spadku mocy na 70ccm o 20 km/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:26 
*

Rejestracja: 28 lis 2011, 19:52
Posty: 3
Pojazd:
Wydech zgrał się jak najbardziej z ustawieniami okien w 80ccm. Tu nie o klasa chodzi tylko o strojenie wydechu. Dużo by pisać, strojenie wydechu i cylindra jest bardzo ważne od tego zależy jakie obroty będzie osiągał od kiedy Rezo i jaka charakterystyka będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 20:35 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Coś może w tym być bo w serii wydechu mocniejsza była 70 ccm. A ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy