Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
aa no nie napisałem :D

Osiągami lepszy, ale za firmę ma +10 do zajebistości.
Ale i tak wole lasera, bo nie muszę zmieniać, fajny dźwięk, chrom, i po jakimś czasie nie wygląda jak śmieć przyczepiony do skutera, a mi osiągami w zupełności starcza.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ale jeśli założysz tego S6 sport pro to nie uzyskasz pełnej mocy na laserze.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
no ale stwierdziłem że odpada bo trzeba być ogarniętym mechanicznie żeby dobrze dobrać dyszę, wyregulować gaźnik, itd. Bez tego łatwo go przegrzać, a co za tym idzie, zatrzeć. A to jest alus, nigdy alusa nie mialem, a zeliwo mniej reaguje na zmiany takie jak dysze itd.

raczej bedzie 17,5 / 19 + malossi sport z tym setupem co w 1 poscie.

A teraz tak:
Czy zmieniac wał do tego ?? bo mam można powiedzieć że chinola, chociaż części w nim nie są takie jak w innych chinolach, bo są robione na tajwanie i dużo lepsze są, dla przykładu kolega na tym skuterze co ja mam zrobił 16tys i padł cylek. Zmienił i dalej jeździ. Ma coś koło 20tys.

No mniejsza o to
Mam przebieg 9tys, do 6 tysiecy byl na seri i max obroty wtedy to niecałe 8 tys.
Wytrzyma to?? Wgl czy sens jest pod względem żywotnośći.


Wał w tym skucie bez problemu kreci do 12 tys. Kolega śmigał na airsalu t6 70, na full do 11.5 przez miesiac i wal nic mu nie było. Ale z drugiej strony to chinol.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
haha fajnie się wasczyta

Nie ma czegoś takiego że na 12 mm gaźniku zatrzesz cyl zakładasz sporo większą dysze i jazda nie zatrzesz na banki ale nie wyciągniesz za to z tego gaźnika pełnej mocy cylindra.

Weź sobie tego sport pro, używaj dobrego oleju (nie orlena za 12 zł) i wsadź dysze 100 lub 90 i możesz zacząc jeździc lecz zaleciłbym w jak najszybszym zmiane gaziora bo cyl się poprostu marnuje.

A na koniec olśnie was że w cylindrach aluminiowych robi się honowanie, honujesz nowy tłok i jeździsz dalej.
Lecz niestety jak są głębokie rysy to honowanie zrobisz tylko raz.

To tyle pozdrawiam :D


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 15:39 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
hubert514, no tak, ale paliwo przez 12mm to przelatuje....
Odpuśćmy sport pro, i przeczytajcie 2 posty wyżej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 15:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
No to jeżeli żeliwo to weż mallosiego sportla, polini sporta, albo streetrace.

Niestety wykresy mówią same za sibie cyl od stage6 jest najmocniejszy:)

Wał seria starczy ale jeżeli masz luzy na wale to musisz zmienic łożyska naprzyklad koyo ntn skf metal c3


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 15:43 przez hubert514, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
no niby w moim skuterze są wały z łożyskami od 125cc

Bo jest wersja tego samego skutera z silnikiem 125cc
mój nazywa sie adly tb-50, lub adly noble
A ten 125cc byl kiedyś na allegro. I mam fote licznika:
Obrazek
Mój ma na obrotomierzu do 10, a tutaj do 12.

Ide sprawdzić luzy.


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 16:06 przez Dawdoo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
hubert514 pisze:
A na koniec olśnie was że w cylindrach aluminiowych robi się honowanie, honujesz nowy tłok i jeździsz dalej.



Ale mnie olśniłeś na prawdę stary dzięki za info bo nie wiedziałem .

To teraz ja Cię olśnię, że honowanie kosztuje ok 300 zł więc odpowiedz sobie czy się to opłaca.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
To teraz ja Cię olśnię, że honowanie kosztuje ok 300 zł więc odpowiedz sobie czy się to opłaca.


hahaha jesteś śmieszny honowanie kosztuje nawet mniej niż szlif pozdro

j znowu Ci olśniłem :D


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 16:44 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:45 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
w testach laser jest niby troche słabszy ale ja i tak jestem za jaśkiem bo to jest dobrze wykonany wydech i łatwy w regulacji. jasiek to jasiek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 16:47 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
w testach laser jest niby troche słabszy ale ja i tak jestem za jaśkiem bo to jest dobrze wykonany wydech i łatwy w regulacji. jasiek to jasiek


No tak ale już do "sporta" cyla wystarczy a pozatym on i tak nie chce zmienia wydechu:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 17:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
Do sporta starczy a ja nie zmieniam.
Luzów brak zupełnie, w żadną stronę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 19:12 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 14:51
Posty: 76
Pojazd:
No to powiem tak ci serio bo nie cche mi sie czytać wszystkich postów :

1. Miałem Sport Pro na całej serii !!!! i gaźnik tez był 12 mm i jeździł normlanie gówno prawda że się zaciera od mniejszego gaźnika ( jakiś idiota to wymyślił )
2. Aluminium się nie dociera tylko wygrzewa , rozgerzewa :D przy prędkości 50 km/h około 10 - 30 km i dotarty jest
3. Jeśli masz kase to kupuj SPORT PRO !! najlepsze chłodzenie i chyba nie do zatracia cylek ( chyba że nie masz oleju albo wał pojdzie :D )
4. Jeśli źle wyregulujesz to nawet nie ruszusz z miejsca i od złego wyregulowania nie można zatrzeć cylka ( następna głupota ) i dysza 86 bedzie git do tego setupu


To chyba tyle


a ps. przeczytałem że ktoś mówił że trzeba tłok zmieniać przy 5000 - 6000 km też gówno prawda mój miał około 9000 - 10000 km i był w zaje*** stanie tylko pierścień do wymiany i latasz następne tyle


Czyli kupuj sport pro , ja w tej chwili mam streetrace ale jeszzce docieram i nie powiem za dużo na jego temat ;)


Ostatnio zmieniony 29 lis 2011, 19:15 przez bulwa2253, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 19:14 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 14:51
Posty: 76
Pojazd:
a i ja bym ci jeszzce propnował gaźnik 17,5 tec a nie dello bo to to samo a taniej i na 19 ci bedzie palil jak smok bo tez mialem 19 mm i zalozylem spowrotem 12 ( mi spalalo na 19 okolo 7 l / 100 km ;/////




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 21:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2011, 13:31
Posty: 523
Pojazd:
A orientujecie sie jakie spalanie moge mieć na tym setupie ??

-dzwon stage6 wingcooler
-sprzeglo hebo racing n
-wario malossi multivar
-gaźnik 17,5 z odpowiednia dysza i regulacja
-laser xpro

Powiem że na seri mam do max 4,6 L na 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2011, 23:19 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
hubert514 pisze:
Rafcio825 pisze:
To teraz ja Cię olśnię, że honowanie kosztuje ok 300 zł więc odpowiedz sobie czy się to opłaca.


hahaha jesteś śmieszny honowanie kosztuje nawet mniej niż szlif pozdro

j znowu Ci olśniłem :D


samo honowanie moze i kosztuje tyle co szlif bo to tylko przepuszczenie przez maszyne ale zrobienie powłoki nicasilowej niezbednej w alu jest drogie a to wchodzi w zabieg honowania bo bez niej zrobisz 500 m i cylek do dupy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 13:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
hubert514, Widać, że w temacie obeznany jesteś ^^ Honowanie taniej niż szlif :D chyba że sam honujesz srebrzanką i pędzlem to się zgodze. :mrgreen:




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 14:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Rafcio825 pisze:
hubert514, Widać, że w temacie obeznany jesteś ^^ Honowanie taniej niż szlif :D chyba że sam honujesz srebrzanką i pędzlem to się zgodze. :mrgreen:


pozdro ziomek to ty chyba słabo jesteś obeznany bo wykonanie to maszyną kosztuje u mnie 20zł i szlifuje mi na jaki chce rozmiar .... a po drugie
Cytuj:
samo honowanie moze i kosztuje tyle co szlif bo to tylko przepuszczenie przez maszyne ale zrobienie powłoki nicasilowej niezbednej w alu jest drogie a to wchodzi w zabieg honowania bo bez niej zrobisz 500 m i cylek do dupy.


Nie trzeba honowanie po to sie robi 0.01 mm żeby nie zeszlifowac nicasilu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 15:04 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 17:41
Posty: 148
Pojazd:
Rafcio825,
po pierwsze cylinder S6 Sport PRO jak sama nazwa mówi to cylinder klasy SPORT jeden z najmocniejszych sportów. Jest to cylinder aluminiowy a co z tym idzie jednorazowego użytku, można powiedziec.
po2
co do renowacji cylindra aluminiowego to jestem tego samego zdania i koszty są takie jak mówisz. Tylko dla moja opinia jest taka ,że już nie warto tego robic i dla ego według mnie to cylinder na raz ;]
Dawdoo, bierz malossiego, spokojnie go schłodzisz wentylatorem prądnicy od 100c który kosztuje 15 zł nowy, wsytarczy puszukac. Spokojnie Ci to wystarczy do tego aby przy normlanej jeździe się chłodził w końcu on chłodzi nawet 100c i też jest dobrze.
Malossi jest moim zdaniem lepszy i dla tego taka opinia, streetrace jest dobry ale po portingu.
Bierz mallosiego i do tego gaźnik dellorto 17.5 i wentylatorek od 100c i będzie rakieta.
pamiętaj tylko o zmianie łożysk i bierz SKF-y
pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 15:07 przez SLU3litery, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 15:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Widze że nie da się wam nic prztłumaczy no cóż wasza wola ja robilem honowanie i cylinder jakoś jeździł -.-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy