Dzisiaj jest 23 lip 2025, 0:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2011, 17:37 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 21:26
Posty: 12
Pojazd:
Jak reguluje gaźnik to muszę tak robić by w rezultacie były jak najmniejsze obroty?? Jeśli tak to czemu służą te małe obroty. Jak narazie się pobawiłem i jest tak że ma niskie i lampa tylnia się nie świeci bo za mało kręci. Dać trochę wyżej czy git jest? Oczywiście jak dodam troszkę gazu to już lampa się pali ;D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 17:39 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
bogus965, daj mu trochę wyższe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 19:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Wyższe obroty, tak żeby nie gasł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 19:50 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 21:26
Posty: 12
Pojazd:
On nie gaśnie. Ładnie trzyma. To trzeba ustawić najniższe jakie można??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 20:03 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
bogus965, no jeżeli chcesz, żeby Ci chodził na najniższych obrotach, to twoja sprawa, trochę więcej pali gdy ma wyższe obroty, ale lepiej gdy się ma trochę wyższe, wtedy przynajmniej Ci nie zgaśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 20:09 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 21:26
Posty: 12
Pojazd:
Ja się ogólnie pytam co ma być efektem moich prac. Nie chodzi mi żeby mało palił tylko żeby był dobrze wyregulowany gaźnik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 21:49 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
bogus965,Chcesz, żeby był dobrze gaźnik wyregulowany:
to mu ustaw takie obroty żeby lampa się świeciła i żeby nie gasł i żeby nie ma za wysokich obrotów, już wiesz, to jest indywidualna sprawa.

I tak na przyszłość, zadawaj bardziej precyzyjne pytania, bo wgl nie rozumiem tego co napisałeś i co to ma być za pytanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Kioshi, ale przecież on powiedział, że skuter mu nie gaśnie...

Powinieneś wyregulować tak, żeby skuter utrzymywał jak najniższe obroty i przy tym nie gasł.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 22:05 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
Jan3k, a nie lepiej, żeby miał średnie obroty, tj. nie wysokie ani nie takie, że mu lampa gaśnie i jak doda gazu to dopiero się zapala.


Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 22:05 przez Kioshi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 22:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
Kioshi, lepiej niskie ;p bo zawsze cos sie na benzynie zaoszczedzi ';]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 14:11 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
kokseed pisze:
lepiej niskie ;p bo zawsze cos sie na benzynie zaoszczedzi ';]


Już wolę sobie odmówić chociażby czegoś mocniejszego do picia niż żałować benzyny dla skuterka. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 17:03 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 21:26
Posty: 12
Pojazd:
mi nie chodzi o spalanie ;D tylko żeby jak najlepiej chodził silnik!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
bogus965, najlepiej czyli od niskich po wysokie przez srednie obroty :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 16 kwie 2011, 21:26
Posty: 12
Pojazd:
co??? nic nie czaje.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
najlepiej dla skuterka jest gdy startuje z niskich obrotow a nie odrazu z wysokiech :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2010, 17:30
Posty: 611
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Cytuj:
najlepiej dla skuterka jest gdy startuje z niskich obrotow a nie odrazu z wysokiech :)


no a jak masz wysokoobrotowy wydech to masz z początku takiego muła, że nogami się musisz odpychać.... :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2011, 13:00
Posty: 460
Pojazd:
xD rozwaliles mnie z tym odpychaniem :D haha xD prawie z krzesla spadlem xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 20:17 
***

Rejestracja: 27 lis 2010, 17:36
Posty: 744
Pojazd:
kokseed, ja jak miałem takie obroty że mi prawie lampka z tyłu gasła, to miałem problemy z ruszaniem przy wysokoobrotowym wydechu, dlatego ustawiłem dość duże obroty i startuje o niebo lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy