Dzisiaj jest 04 maja 2025, 20:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2009, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Chłopaki nie wiecie gdzie są blokady w piaggio nrg . z tłumika już się pozbyłem ale osiągi się nie poprawiły ciągle jadę 80.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 10:55 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 9:00
Posty: 10
Lokalizacja: Nisko
Pojazd:
80 to i tak duzo :D:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
ale skazówka nawet nie drgnie przy 80




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 11:50 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 9:00
Posty: 10
Lokalizacja: Nisko
Pojazd:
no to zostaje Ci chyba tylko to, ze filtr powietrza daje za mało tlenu:) mam nrg z 97 i tez 80, z górki 90:P wszystko odblokowane:) przerób filtr tak, zeby dawał wiecej powietrza, i wtedy powinno być lepiej. Przynajmniej u mnie to dużo dało:) wtedy jeszcze trzeba przy gaźniku poregulować i ma kopyto jak trzeba;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 13:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 17:56
Posty: 52
Lokalizacja: Kożuchów(Lubuskie)
Pojazd:
blokady z tego co dobrze pamietam sa..:
na wydechu,krociec,podkladaka przy wariatorze..i hmm..




_________________

http://www.joemonster.org/filmy/12064/E ... ic_wypadek < --- Hahahaha

Nie lubie M_LoT'a no ale cóż moderator ma władze xDD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 15:43 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
Witam!
Jakoż że nie chce zakładać nowego tematu więc tutaj się zapytam, mam Piaggio NRG mc3 2003r i jak go kupowałem to mi koleś mówił ze jest odblokowany i moje pytanie jest takie na wydechu na pewno mam blokadę bo jest tam zawirowywacz i obok niego idzie rurka od wydechu do tego drugiego filtra powietrza i nie wiem czy ją też ucinać razem z zawirowywaczem? osiągi ma licznikowe jakieś 70-75km/h i obroty idą tylko do 7 tyś a na liczniku mam skale do 12tyś więc wydaje mi się może mieć coś jeszcze zblokowane ze nie wchodzi na wyższe obroty(oraz czy może są w nim jeszcze jakieś blokady?). Proszę o szybką pomoc;]

Pozdrawiam




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???


Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 19:15 przez Mily93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2009, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Mily93, rurka od wydechu do filtra powietrza?!?!?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 12:08 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
No idzie mi tak jakas rurka przy wydechu do tego drugiego małego filtra, bezpośrednio od wyedechu niedaleko tego zawirowywacza i nie mam pojęcia co to jest. a nie wie ktoś czy może są w nim jakieś blokady? bo jak pisalem wczesniej kręci mi isę do 7tyś obrotów i licznikowo jakies 70=75km/h jedzie a z autem jak mierzone bylo to jakies 60-60pare.

P.s Wydaje mi się że ta rurka to odma, ona wraca ciepłe spaliny i pomaga szybciej rozgrzać silnik. chyba ona w niczym nie spowalnia skuterka?




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???


Ostatnio zmieniony 30 maja 2009, 12:27 przez Mily93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 12:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Zrób zdjęcie tego czegoś.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 15:37
Posty: 7
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Ta rurka robi dokladnie to o czy m mowisz ogrzewa silnik , no chyba ze wpada do komory spalania (nie wiem dokladnie bo jeszcze tak gleboko nie rozkrecalme ale napewno nie idize do gaznika) to byl by to katalizator kotry pomaga dopalac spaliny zeby bylo bardizej ekologicznie ale przez to jest mniej tleny w silniku.
Sam nie wiem czy ja uciac czy nie - jak sie zmienia wydech na sportowy to i tak nie ma gdzie jej podlaczyc , no i mozliwe ze powoduje ona dodatkowe zawirowywania.

Ja w swoim NRG uciolem tylko zawirowywacz ale osiagi wcale sie nie zmienily nadal jedzie 70 - 80max z wiatrem przy 7000rpm.
Czy tez masz tak ze w tej najgrubszej czesci wydechu cos ci w srodku lata ?
U mnie z blokad mialem podkladke na wariatorze i blaszke z diurkami w gazniku od strony filtra powietrza ale jak ja wyjalem to dusi sie na manetce pociagnietej do konca - chyab potrzeban jest wieksza dysza.
Z tego co wiem blokady powinny byc jescze na kruccu i jescze jedna w wydechu przy wejsciu do cylindra ale ja ich nie mialem (mozliwe ze mam jeszcze gdzies glebiej zwezke w wydechu )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 16:12 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
no ta rurka idzie tylko do filtra tego małego, a uciąłem już zawirowywacz i prędkość mi nie wzrosła ale na starcie jest ździebko mocniejszy, przy filtrze powietrza tam co gaźnik wchodzi nie mam blaszki zadnej na wario nie patrzylem bo myslalem ze mnie w domu zabiją jak uciąłem i zaspawałem ten zawirowywacz no idzie mi jakieś 75km/h (licznikowo) wiec cały czas to samo, jak odłoże kasy to zawioze go do serwisu i niech mi tam popatrzą dokładnie.

A to co mówisz ze w wydechu cos lata to możliwe bo też coś delikatnie slyszałem jak wyciągłem wydech w tym grubym takim nie wiem jak sie to nazywa ta najgrubsza część. Być może że na króćcu jest jeszcze blokada ale nie chce tego za bardzo sam robić bo z tego co czytałem w tabeli blokad to w nrg są na kolektorze dolotowym na wario i zawirowywacz na wydechu, a czasem na jakis forach wyczytuje ze na module są czasami blokowane i wydaje mi się ze na module mogę mieć blokadę bo kręci się tylko do 7tyś 7,1tyś obrotów(z górki:P) albo poprostuy już tak ma nie mam pojęcia, może niech wypowie się ktoś kto ma piaggio nrg mc3 w pełni odblokowane do ilu obrotów mu się kręci?




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 13:06
Posty: 77
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
moje idzie do 8,5tyś obrotów przy pełnej prędkości 80km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2009, 20:52 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
aha dzięki czyli prawdopodobnie mam moduł do wymiany;/




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2009, 7:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 19:00
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
Ktoś pisze do drugiego filtra powietrza to nie filtr tylko katalizator ;)




_________________

PIAGGIO ZIP SP II CUSTOM RACING BY R32

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2009, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 16:14
Posty: 42
Lokalizacja: Legionowo
Pojazd:
Mily93 pisze:
niech wypowie się ktoś kto ma piaggio nrg mc3 w pełni odblokowane do ilu obrotów mu się kręci?
napewno modulu do wymiany nie masz to ci nic nie da! zaden nrg nie jest blokowany na module to jakies brednie sam kiedy tak myslalem jak krecil mi tylko 6.5 tys obrotów a jechal 80 - 85 ... teraz przy 70cc jak cisne v max kreci prawie 9 tys... w sumie to i lepiej dla silnika ... nie wiem czemu kazdy mysli ze modul jest blokowany, poprostu nrg tak mają ; )
Ps. co mowicie o tej rurce co idzie gdzies tam gdzies cos tam cos to najlepiej ją czyms zatkac ... wtedy poczujecie małą ale poprawe mocy.




_________________

Zipp Vapor -> Kymco Yager -> Piaggio Nrg Mc3 -> Aprilia Rs -> Gsxr 600 -> Vapor <- Po takim czasie do mnie wrócił :D!


Ostatnio zmieniony 31 maja 2009, 22:17 przez lucek000, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2009, 16:50 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
Aha dzięki wielkie;] Czyli prawdopodobnie jest już wpełni odblokowany ten skuterek, bo na wario chyba też nie ma podkładni a nie hce tego rozkręcać bo będzie wojna w domu. w wydechu to tej rurki do ogrzewania silnika narazieni e bede ruszal tylko jak odłoże kasy to wrzuce mu jakis sportowy. a ten skuter to na seri mi już chyba więcej nie pójdzie skoro tak to wygląda, bo mnie dziwi to ze on ma słabsze przyśpieszenie niż Malaguti Centro Sl które miałem wcześniej, chociaż w maladze to włożyłem rolki 4,7g i sprężynki +50% i od razu po tym była znaczna poprawa a spadek z v-maxu był minimalny ale wart tego przyśpieszenia;p
A nie wiecie jakiego rozmiaru są rolki w nrg mc3? bo nie moge nigdzie znaleźć a na jakimś forum wyczytałem że chyba 19x15,5 ale chciałbym być pewny i jakiej wagi są seryjne? bo sprężynki to mu chce wrzucić +50% i rolki troche lżejsze wpasuje chociaż to nie wiem czy nie poczekać z tą konfiguracją aż do wymiany wydechu.

Pozdrawiam

P.s co myślicie o wydechu TECNIGAS NEXT R i powstaje kolejne pytanie jak są blokowane sportowe wydechy? podobnież zweżka przy wejściu do cylindra jest ale gdzieś wyczytałem ze są 2zwężki na wydechah sportowych i to wystarczy tylko wydłubac? i czy ciężko jest to wyciągnąc?:P o i czy możecie mi pojecić może jakiś tańszy wydeszek który by spełnił dobrze swoją rolę, bo kasy za bardzo nei ma i też nie chce kto wie jak tuningować tego skutera tylko wezme wymienie w nim rolki, sprężynki sprzęgla i pewnie filtr na stożek oraz pasek na polini kevlar i chciałbym to jakoś dośc tanio zrobić;] a nie moge nigdzie znaleźć żadnego używanego wydechu;/ bo jednak drogie są te wydeszki.....




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???


Ostatnio zmieniony 01 cze 2009, 18:08 przez Mily93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 11:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 15:37
Posty: 7
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Wracajac jeszce do modułu.
Niezależnie czy jadę licznikowe 60,70 czy 80 obroty mam na 7100rpm.
Dziś postawiłem skuter na stopce tak że tylne koło wisi w powietrzu, dałem gaz do dechy i reakcja taka :
-obroty idą od razu do tych 7100 - koło się rozkręca
- po chwili słychać jak wariator zaczyna przesuwać pasek na maksymalny rozstaw
- koło kreci się coraz szybciej po czym słychac świst jak turbosprężarka w samochodzie i obroty rosną do pomiędzy 9000 a 10000rpm i widać i czuć od drgań że koło kręci się naprawdę szybko.
Nie jestem ekspertem ale mój wniosek jest taki iż moduł czy zapłon czy jak to nazwać jednak jest blokowany skoro obroty idą wyżej gdy nie kreci się przednie kolo.
Może jest jakiś czujnik przy prędkościomierzu no chyba że normalnie gdy skuter stoi na kołach i jest opór od jazdy to po prostu nie ma siły wykręcić więcej ( chociaż nie wydaje mi się bo nawet jak z górki przy dobrych warunkach jadę licznikowe 90 to obroty nie rosną)

Ktoś ma na to jakiś pomysł ?
Gdzie i jaki można kupić moduł czy tam zapłon ? nawet jeśli ten nie jest blokowany to czy są jakieś sportowe które będą robić większe obroty ? Potrzebuje więcej mocy bo sporo jeżdżę we 2 osoby i wtedy słabo przyspiesza.
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 14:06 
*

Rejestracja: 31 mar 2009, 11:59
Posty: 5
Pojazd:
NIE JEST BLOKOWANY NA MODULE "!!" "!!" "!!" Poprostu to logiczne jak masz na stopkach postawiony że obroty bedą wieksze i koło szybciej sie kreciło bo nie ma oporów powietrza , obciążenia itp!


Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 14:06 przez Stifi993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 14:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 17:56
Posty: 52
Lokalizacja: Kożuchów(Lubuskie)
Pojazd:
jak niby jest blokowany na module, to jak twoim zdaniem kreci te 10 ..? hahah.>Pomysl troche co piszesz :D
Ps. W 2 osoby jezdzisz i sie dziwisz ze muli ^^




_________________

http://www.joemonster.org/filmy/12064/E ... ic_wypadek < --- Hahahaha

Nie lubie M_LoT'a no ale cóż moderator ma władze xDD


Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 14:28 przez Mila, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 14:28 
*

Rejestracja: 29 maja 2009, 15:31
Posty: 6
Pojazd:
No to ok jak nie są blokowane na module to dobrze bo będę miał mniej wydatków tylko mnie pogubiło jak gadalem na innym forum z typami co mają nrg i mówili że im się do 10tyś kręcą więc tylko to mnie tak myliło no i jeszcze mały zakres tych obrotów bo rusza przy 6tyś i potem maks to 7000/7100. no ale ja sie na tym nie znam jak to ejst więc dlatego się pytałem;p

dzięki za pomoc

P.s mi nawet na stopkach idzie maks do 7,5 tyś rpm więc nie mam pojęcia kurcze każdy mówi co innego na temat modułów w piaggio nrg.... a nie mam kasy żeby sobie kupic moduł i jeżeli mi to nic nie da to nieszkodzi....




_________________

Miły

Malaguti Centro Sl ------> Piaggio NRG mc3 -----> ???


Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 14:34 przez Mily93, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy