Dzisiaj jest 27 lis 2024, 19:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Odsmaże kotleta. Co z Kawasaki KX 125? Wady zalety? Kumpel miał na wydechu Pro Circuit i sobie baardzo chwali. Zrobił raz remont i kolejny właściciel lata od 2 lat bez niczego, nawet nie wiem czy tłok zmienił. Cenowo widze że KX stoi w niżej niż np KTM EXC czy SX co dla mnie by było jakimś udogodnieniem.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD


Ostatnio zmieniony 01 gru 2011, 13:45 przez EnzO_CK, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 14:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Szczerze? Co za różnica dla początkującego czy to KX, CR, RM czy inne cudo (mówimy o równych rocznikach)? Amator tak nie wleci pełną parą na tor i nie będzie brał każdego winkla i każdej hopki na otwartej na maxa przepustnicy. Grunt, żeby sprzęt był zadbany (na bieżąco serwisowany) i tyle, tym bardziej, jeśli chce się tym wyszaleć w lesie a nie jeździć na profesjonalne zawody.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Częściowo sie zgodze z wypowiedzią wyżej. Mi motoru nikt nie kupi, zatankuje też nie. Chodzi mi o cene, dostępność części i awaryjność. Uczymy się całe życie, nikt nie mówi że odrazu przeoram co się da, stopniowo się naucze jeździć szybciej i szybciej. A zmieniać motoru co pół roku nie mam zamiaru.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 15:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Ja bym brał to, co jest mniej zajechane i bardziej doinwestowane, marka drugorzędnie.
Zastanawiałeś się ogólnie, czy faktycznie potrzebujesz fullcorssa?
Ja miałem do wyboru CR250 albo XR600 i po przeanalizowaniu tematu stwierdziłem, że CR nie będzie dobrym wyborem.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Sadi pisze:
Ja bym brał to, co jest mniej zajechane i bardziej doinwestowane, marka drugorzędnie

Dobra, to już przyswoiłem. Szukać stosunkowo wyższego ale i nie zabitego. Ale zwrot "płacenia za marke" też sie skądś wziął. To już sobie zresztą odpuśćmy.
Fullcross/cross, jakaś różnica? Jeszcze wchodzi w gre enduro. Różnice.
Długość biegów, wygląd, prosta budowa ( brak elektryki itp ), wg mnie ładniejsze ( crossówka ), niestety brak dokumentów i możliwości zarejestrowania ( częściowo to mi przecież niepotrzebne ). Jeszcze prosilbym o dalsze wypowiedzi.




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
EnzO_CK, bierz to co w lepszym stanie, tylko się tak utarło, że Kawasaki jest bardziej awaryjne od pozostałych, dlatego niższa cena i ewentualny problem z odsprzedażą. Podstawa to, żeby był na bieżąco serwisowany, sprawdź dokładnie, ten, który Cię zainteresuje i kupuj.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
No dobra, ale z taką crossówka nie idzie coś takiego jak książka serwisowa czy coś takiego i dlatego można trafić na bubla ;/




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Sam brak papierów to pikuś przy jeździe w lesie. Ja bym raczej się skupił na kosztach eksploatacji motocykla crossowego a enduro. Było to przerabiane setki razy. Jeśli Cię stać na paliwo, filtry, oleje, tloki, tuleje, korby itp to nie widzę problemu, jednak jeśli spalanie w granicach 10l na godzinę, tłoki ~400PLN, korby ~300PLN i tak dalej Cię przerażają to wybij to sobie z głowy.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Różnica przy eksploatacji silnika enduro a crossowki? Pierwsze słysze. Skoro moc przy 125 enduro i 125 cross jest niemal identyczna :| Wpływ przełożeń jest tak wielki?

http://otomoto.pl/ktm-inny-exc-125-M2978708.html - 40KM
http://allegro.pl/ktm-125-sx-idealny-na ... 86870.html - 40KM




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 21:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
EnzO_CK, Wierz dalej w to co podają na allegro. EXC po odblokowaniu ma dopiero 39km a jeździ się zupełnie inaczej niż na SX, moc ta sama a jazda zupełnie inna.

Co do kosztów to jak kupisz rocznikowo tak <2005 to nie ma znaczenia czy cross czy enduro jak nie zainwestował ktoś przed tobą to 2-3 tyś idzie w remont albo jest bum i sprzedajesz na części.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
EnzO_CK pisze:
Fullcross/cross, jakaś różnica? Jeszcze wchodzi w gre enduro
nie ma czegos takiego jak fullcross :roll: Cross i enduro, po prostu.`Fullcross` wymyslili ludzie, ktorzy nie wiedza, co to enduro tj. Na cross, mowia full cross, na enduro - cross.

EnzO_CK pisze:
Skoro moc przy 125 enduro i 125 cross jest niemal identyczna

Zalezy, co porownujesz. Exc, a SX - niby troche mniej KM ma, ale jest bardziej przystosowany do lasu/endurowania np. dluzsze biegi itp. A np. taka dt 125 ma ~26 km, wiec twoja wypowiedz `moc niemal identyczna` juz nie zawiera tyle prawdy. Wszystko zalezy, co porownujesz :)




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 15:25 przez marianeq997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 22:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
marianeq997 pisze:
wiec twoja wypowiedz `moc niemal identyczna` juz nie zawiera tyle prawdy. Wszystko zalezy, co porownujesz

Dlatego podałem wyzej dwa różne KTMy o tym samym roczniku ;]

A co do nazwy fullcross/cross dzieki za rozwikłanie ;]




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 23:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
I EXC odblokowane i SX ma 39km tylko inaczej oddają tą moc, jest inna skrzynia itd. W EXC masz takie same koszty eksploatacji jak w SX.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 11:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
marianeq997 pisze:
nie ma czegos takiego jak fullcross Cross i enduro, po prostu.`Fullcross` wymyslili ludzie, ktorzy nie wiedza, co to enduro tj. Na cross, mowia full cross, na enduro - cross.

Przepraszam, że jako początkujący w temacie motocykli wyraziłem się w ten sposób.
Dobrze, że na tym forum są specjaliści znający się o wiele bardziej na rzeczy :roll:
marianeq997 pisze:
A np. taka dt 125 ma ~28 km

Skąd te dane?
Konrad324 pisze:
Co do kosztów to jak kupisz rocznikowo tak <2005 to nie ma znaczenia czy cross czy enduro

Masz na myśli samo doprowadzenie motocykla do normalnego stanu, czy eksploatację?




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Sadi pisze:
Przepraszam, że jako początkujący w temacie motocykli wyraziłem się w ten sposób.
Dobrze, że na tym forum są specjaliści znający się o wiele bardziej na rzeczy
nie gadalem do ciebie miSZCZu. Poprawilem i poinformowalem Enzo, za co mi podziekowal :roll:

Sadi pisze:
Skąd te dane?
Od ludzi posiadajacych ten motor, no chyba ze masz jakies dokladne info z hamowni, czy cos, podziel sie, smialo. edit: oj przepraszam, mialo byc 26 zamiast 28, juz poprawiam.




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.


Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 15:24 przez marianeq997, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
marianeq997 pisze:
nie gadalem do ciebie miSZCZu. Poprawilem i poinformowalem Enzo, za co mi podziekowal

"Nie pisałem" jak już. Nevermind.

marianeq997 pisze:
edit: oj przepraszam, mialo byc 26 zamiast 28, juz poprawiam.

Już lepiej :wink:




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sadi pisze:
Masz na myśli samo doprowadzenie motocykla do normalnego stanu, czy eksploatację?


Jedno i drugie, jak kupujesz to nie wiesz co w środku siedzi i bez rozbierania tego nie sprawdzisz. XR , KLX czy LC4 są bezawaryjne tak samo jak wszystkie inne ale jak coś zaniedbasz to przestają takie być. Nie zawsze jest tak że kupisz i będziesz tylko paliwo lał i jeździł. Zależy czy ktoś przed tobą dbał i dlaczego sprzedaje. Większość motocykli się sprzedaje jak trzeba już inwestować.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Większość motocykli się sprzedaje jak trzeba już inwestować

No dobra, przejdźmy właśnie do tego. Silnika przy kupnie nie rozbiore, wiec jak mogę najlepiej ocenić jego stan? Wiadomo że jakaś krótka przejażdżka wchodzi w gre jak to bywa przy kupnie.

Poznać tuleje, niby jest patent z magnesem ale to mamy do zdjęcia wydech no i zawór wydechowy ( który jest chyba stalowy ). Poprosze jak najwięcej porad. Nawet tych najbłachszych na temat zdrowia silnika. Pytać właściciela o stare części?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 4t nie sprawdzisz bo się nie da jedynie po pracy silnika. W 2t jak zdejmiesz wydech to zawór wydechowy przysłania jakieś 5mm okna od góry i spokojnie można sprawdzić magnesem jak i po pracy silnika. Żadne odgłosy z silnika nie powinny dobiegać. 4t może czasem strzelić w wydech przy schodzeniu z obrotów.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Dobra, juz niemal na 100% szukam crossidła 125 w 2t. Teraz tak, żadnych szumów, zadnych stuków,Sprawdzać wycieki? Czy sprzęgło dobrze łapie i nie klei. Kompresja jaka powinna być i o co pytać byłego właściciela?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy