Dzisiaj jest 30 lip 2025, 21:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
barto96, jeśli jest nie duże wgłębienie to można splanować :) można też nad spawać aluminium i planowanie ale bardziej się opłaca kupić nową bądź używaną głowice.
Booyaka, papierem ściernym się takich zabiegów nie robi..




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 23:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Spawając w jednym miejscu, odkształcasz obok. Pewnie większą część byś musiał oblecieć.
Daj jakiś solidniejszy argument, niż "papierem ściernym się takich zabiegów nie robi". To nie jest głowica od kilkucylindrowca, jeszcze dodatkowo z płaszczem wodnym, żeby wymagała nie wiadomo jakich zabiegów.
Byle szpec i tak Ci tego lepiej nie zrobi.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Booyaka, Brian O'conner w 4 części mówił że tak nie wolno i ****

Następnym razem się pożegnamy.


Ostatnio zmieniony 06 gru 2011, 1:16 przez Yakuza, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 1:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym wolał zrobić to na szlifierce do płaszczyzn tzw magnesówce bo to jest koszt około 20 zł i zdrapią mi konkretną grubość żeby wiedział o ile później grubszą uszczelkę dać pod cylinder.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 1:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak najbardziej można zrobić tak jak napisał Booyaka .
Jesli nadal będzie "niska" kompresja to będzie trzeba się pogodzić z chińską dokładnością :)

A tak w ogóle to nie samą kompresją 2T żyje. 9 czy 10 to jeszcze ładnie i długo pośmiga. Tak poza tym Nie wiem czy bys odczuł róznice jednego bara przy wartosciach 9-10 bar.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 8:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nie wzieliscie uwagi ze kompresja wzrasta jak sie dotrze cylinder... 9 bar to nie jest bardzo dobry wynik... Ja u siebie (tyle ze 125ccm) po 11tys km przebiegu na tloku i cylindrze mam ponad 11 bar...




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 8:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po dotarciu to ta kompresja ledwo co wzrasta. Możliwe, że ten chiński cylinder ledwo po założeniu się przytarł.
Konrad, masz rację, jeśli chcesz planować głowicę o jakąś konkretną wartość. Jeśli się postarać, to sposobem, który podałem splanujesz tylko o tyle, ile jest to wymagane.
Robiłem tak profilaktycznie przy praktycznie każdym używanym cylindrze jaki zdarzyło mi się zakładać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2011, 12:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Najpierw niech autor tematu zrobi wszystko tak jak być powinno a nie zakłada głowicę z rysą na najwazniejszym miejscu. Choć wydaje mi sie że gdyby było źle to kompresja była by dużo niższa. Nie wiem co wy chcecie od cylka za ~150zł :D
Jakość i dokladność wykonania może byc taka że kompresja jest niższa o te 1-2 bary.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy