Dzisiaj jest 08 lut 2025, 7:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2011, 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
Jaki papier najlepszy do docierania plastikow po lakierowaniu?? Mógłby byc P2000 Bo niestety nie posiadam P2500...




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 22:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2011, 20:17
Posty: 158
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Oczywiście, że tak :)




_________________

ZAPRASZAM!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... ea#2070390




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 22:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
po P2000 nie bedzie wiadac rys? potem jeszcze pojdzie pasta na to oczywiscie:P




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Raczej 2000p będzie ok, ale skusił bym się o 2500p i czuł bym się bezpieczniejszy :D




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 23:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 20:06
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
P2000 jest elegancki do tego. Malowałem sprayem to nawet 2000 musiałem się nieźle namachać żeby usunąć cytrynkę (mimo że wprawę jakąś tam mam w lakierowaniu) i dopiero 2500 i było eleganckie lusterko. A 2500 się namachasz jeszcze więcej. Także 2000 w zupełności starczy.




_________________

SR 50 Mina LC '01 -> Senda DRD '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2011, 23:54 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Sprayu do pistoletu nie porównuj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 2:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 20:06
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
adikSR, tylko dodałem o sprayu i cytrynce. Zresztą, w rękach niezbyt gramotnego lakiernika cytrynka wyjdzie też po pistolecie, zresztą, gdyby jej nie było, to po co polerka? 2500 się naszoruje, 2000 jest optymalny bo w miarę szybko ściera to co ma zetrzeć, a po paście jest piękny połysk i tak. I to właśnie było moją myślą przewodnią.

Zresztą, mogę porównywać spray do pistoletu. Wiadomo, wytrzymałość nie ta, ale w chwili obecnej nie rozróżniłbyś tego, co maluję sprayem od tego co malowane było pistoletem. Bez jakiejkolwiek polerki lustro. No ale Ty będziesz mi tu powtarzał utarte slogany, że spray ssie i że w ogóle jak można cokolwiek malować sprayem. Loffciam takie coś z ust ludzi, którzy nigdy sprayem porządnie nie malowali, albo po prostu mają 2 lewe ręce i nie potrafią lakierować...




_________________

SR 50 Mina LC '01 -> Senda DRD '03




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 10:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
A po co się to robi ? Bo nie wiem :wink:




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 10:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
żeby się wyrównało lakier i żeby się ładnie błyszczał, żeby był gładki.




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2010, 21:26
Posty: 277
Pojazd:
Rób 2500.. I potem jakaś dobra pasta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 10:26 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Lulek96 pisze:
adikSR, tylko dodałem o sprayu i cytrynce. Zresztą, w rękach niezbyt gramotnego lakiernika cytrynka wyjdzie też po pistolecie, zresztą, gdyby jej nie było, to po co polerka? 2500 się naszoruje, 2000 jest optymalny bo w miarę szybko ściera to co ma zetrzeć, a po paście jest piękny połysk i tak. I to właśnie było moją myślą przewodnią.

Zresztą, mogę porównywać spray do pistoletu. Wiadomo, wytrzymałość nie ta, ale w chwili obecnej nie rozróżniłbyś tego, co maluję sprayem od tego co malowane było pistoletem. Bez jakiejkolwiek polerki lustro. No ale Ty będziesz mi tu powtarzał utarte slogany, że spray ssie i że w ogóle jak można cokolwiek malować sprayem. Loffciam takie coś z ust ludzi, którzy nigdy sprayem porządnie nie malowali, albo po prostu mają 2 lewe ręce i nie potrafią lakierować...


Ten elekt cytrynki zawsze wychodzi bo nawet pistoletem nie nałożysz bezbarwnego tak równo żeby nie było widać nierówności :P Co do tematu ja swoje szlifowałem nawet 1500 tylko potem leciutko przetarłem 2000 , a potem polerką i było gyt




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy