Dzisiaj jest 12 lut 2025, 22:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2011, 15:24 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Czytałem , że po skruceniu tulei wariatora np o 1-2 mm wzrasta prędkość dzieki czemu pasek idzie wyżej , ale jest to kosztem muła na starcie.
Dobrze by było jak wypowie się ktoś kto skracał tą tulejkę i jaki był efekt , jaki wariator tez.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 16:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
ja skracałem i v-max wzrośnie, tylko jak za bardzo ją skrócisz to będzie muł i lipa :| , ale tak z 2-3mm nie powinno wpłynąć na start




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Jeśli pasek na zgaszonym silniku leży na tulei i nie opiera sie o wariator lub przeciwtalerz to tuleje możesz skracać do momentu az zacznie to robić dzięki temu uzyskasz wiekszą predkość nie tracąc na przyśpieszeniu, lecz jeśli skrucisz ją w momęcie gdy pasek bedzie opierał się na wariatorze to zyskasz wiekszy v max ale stracisz dużo na przyśpieszeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Długość tulei to jeden z elementów regulacji napędu w przekładni bezstopniowej.
Dobiera się ją tak, aby pasek wyszedł maksymalnie na górę, jak to tylko możliwe.
Najprostszy sposób to namalowanie na wariatorze markerem grubej kreski, odpalenie i przejażdżka. Tam gdzie pasek się wychylił, zmaże nam kreskę. Jeśli nie wchodzi na samą górę, to możesz skrócić tuleję przykładowo o 1mm i sprawdzić jeszcze raz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2010, 17:17
Posty: 150
Lokalizacja: Kraków okolice
Pojazd:
ja skracałem, około 2-3 mm , do tego wymieniłem spręzynki sprzęgła na Hebo czerwone, i muł był mniejszy, później do tego GASBOX i nawet nieźle ruszał, a v max był lepszy, o 7-8 km/h większy.




_________________

*_*
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Zipp/Quantum/68666


Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 15:17 przez Krychaa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy