Dzisiaj jest 19 lip 2025, 7:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2011, 22:26 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Witam mam ochote kupić od kumpla Cylinder Hebo Manston 70ccm. Cylek mu słuzył do Stuntu jedzil na 3 rolkach. I jeszcze pamietam wtedy ze to stawało na koło bardzo łatwo. I mam propozycje od niego czy niechce kupic tego cylka (za czopke sliwek). Mowi ze Tłok jest troche porysowany ale odpala od 1-3 kopa i tak. I tu nasówa sie pytanie czy wrazie czego bede mogł wlozyc tłok 2 pierscieniowy. Czy oplaca sie go brac jak tłok przytarty. Bo nigdy nie widzialem jaak ten skuter jedzi na 6 rolkach ;(




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
2 pierscieniowego raczej nie wsadzisz. A co do opłacalności to zależy w jakim stanie jest ten tłok. Skoro pali od 1 do 3 kopa to jest jeszcze w dobrym stanie i możesz go brać.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 22:33 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 19:15
Posty: 286
Pojazd:
Czyli nawet jak bedzie Przytarty tlok i troche cylinder (alu) to jak odpala od 1-3 kopa to brac?

a jeszcze czy te zabezpieczajace sworzen bedzie pasowac od seryjnego cylka?

Warn za 3-krotne złamanie regulaminu - pkt. 24
Faciu3




_________________

Cylinder:70ccm
Gaznik:21mm
Wydech:LeoVince TT
Łożyska:NTN C4


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 16:14 przez siwy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2007, 22:25
Posty: 108
Pojazd:
Jakie ma znaczenie czy skuter chodzi na 3 rolkach czy na 6 to tylko waga...

Tłok przytarty czy nawet z rysą są mało ważne... najważniejsze jest tylko:

denko górne + pierścionki

no i oczywiście gładź cylindra, możesz zrobić test tego cylindra w jaki sposób.

Oblewasz ścianki cylindra olejem wkładasz tłok wypychasz do góry pod głowice cofasz i już widać jak zbiera olej:

wniosek powinien wszystko wyzbierać tak jak działają amortyzatory, pierścienie zawsze możesz zmienić na nowe ale też możne się okazać ze nicasil juz jest wytarty ;)

ogólnie sprawdź też czy nie ma prześwitów ( tłok w cylindrze na pierścionkach)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 21:52 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
sprawdź również czy jest osad pod pierścieniem jest czarny osad jeżeli tak to możliwe że tlok do wymiany . jeżeli jest cylinder lekko przytarty można zawsze zrobic chonowanie i wsadzic tłok selekcji b




_________________

zip/ek


Ostatnio zmieniony 12 gru 2011, 21:52 przez grzes192837465, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Kubicarr pisze:
Jakie ma znaczenie czy skuter chodzi na 3 rolkach czy na 6 to tylko waga...
Takie ma znaczenie,że się dużo szybciej wkręca na obroty, do stuntu dobre rozwiązanie.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 14:29 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
grzes192837465 pisze:
sprawdź również czy jest osad pod pierścieniem jest czarny osad jeżeli tak to możliwe że tlok do wymiany . jeżeli jest cylinder lekko przytarty można zawsze zrobic chonowanie i wsadzic tłok selekcji b


selekcja B jest o 0,01mm wieksza (szerszy tłok) i co ci to da te 0,01 ?

jesli gładz nie jest porysowana tak ze wyczuwalna palcem to ok, jak coś to pierścień daj nowy i bedzie chulac :wink:




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Ciochan, no widocznie coś daje bo po coś produkują te tłoki.
Tak się składa że w mechanice nawet 0,01mm jest ważne to nie u krawca :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 16:22 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Magillax, w mechanice też jest luz minimum i maksimum. Nie wiem dokładnie ile to jest ale montażowy to pewnie coś 0,03 lub 0,05 ale dokładnie nie wiem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 16:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
luz montażowy jest 0,04-0,05




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 17:24 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
limak1808, no coś w ten deseń :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 18:18 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Magillax, po to jak cylinder sie zeszlifuje a nie porysuję. chonowanie pomoże na tylko widoczne rysy to znikną ale nie te co je wyczuwasz to raczej nie :wink:




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
No ja to wiem :mrgreen: hello




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 18:44 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
ja znam kolesia co przytarł stage6 racing zrobił chonowanie tłok selekcji b i chodził jak nowy :D




_________________

zip/ek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy