Dzisiaj jest 18 sty 2025, 12:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2009, 16:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Siemano!

Powiedzcie,co lepiej wybrac na amatora. Bo w sporcie wiadomo mniej mocy,ale raczej mniej awarii,a w racing wiecej powera ale wiecej moze byc awarii.Jaki tam poziom jest?Lepiej Sport 70cc czy Racing 70cc?

Czesci bylyby w skucie do codziennej jazdy...
Aha,a co do racinga,to co ile km i co trza robic i wymieniac?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 16:09 
***

Rejestracja: 18 sie 2007, 6:50
Posty: 564
Lokalizacja: Husów/Łańcut
Pojazd:
Zależy o jakiej klasy częściach mówimy jeden racing ma 12 koni jeden 15.
Żywotność zależy od tego czy mamy jakiś porting obróbkę kanałów itp ale przy racingu trzeba średnio wymieniać tłok co 5 tys można więcej jeździć ale to bezpieczna granica ;)
Napisz nam najlepiej ile masz do wydania i jakie masz kryteria ;)




_________________

Porting Silników 2T/4t, Składanie, Remonty. Dobre Ceny, Wykonanie na Wysokim Poziomie! tel.606550800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 16:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Robie kosztorysy chwilowo.Kupuje padlo i na kolejny sezon odpicowanie takze juz pod wyscigi.To bardziej oplacalny jest Racing?Co trza wtedy wymienic?Tlok,pierscienie,sworzen korbowod?Czy jeszcze lozyska walu?Powiedzcie co
P.S Czy do Racinga przydaloby sie kupic zaplon ten wyscigowy czy nie?


Ostatnio zmieniony 02 cze 2009, 16:30 przez striker994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Do racinga trzeba wymienić obowiązkowo wał, łożyska, gaźnik. Jeśli chcesz wyciągnąć z niego max mocy to bez full tuningu się nie obejdzie.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
No ale czy taki zaplon zostanie w ogole wykorzystany przy tym cylku?Bedzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 18:31 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
Jeżeli robisz już wyścigówkę stworzoną tylko wyłącznie do tego celu zrób coś na MHR albo Polini evo a nie pakuj się w racinga, chociaż do amatora wystarczy w zupełności sport ale na mhr czy evo nie będzie wstyd jechać w III klasie również




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
i na EVO i reszte trza z 6 tysiakow wydac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 18:39 
**

Rejestracja: 03 sie 2007, 17:58
Posty: 232
Pojazd:
6 tysiaków to bardzo mało jak na evo :] może się zmieścisz w tej kwocie z samym silnikiem a jak wiadomo trzeba jeszcze ulepszyć zawiechy, hamulce itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Tak jak dodalem to ma byc skuter rowniez do codziennej jazdy :mrgreen: Skoro w amatorze sport z dobrym zapleczem wystarcza,to wezme sporta.Bedzie git i do miasta i na tor.Bo majac sporta nie musze sie martwic,ze szkoda siana,bo z wyscigow nic nie wyszlo,a na ulice szkoda bo male przebiegi.Skad wiesz,moze mi nie bedzie wychodzic na torze,to na evo siano przepadlo.A jakby mi szlo na amatorze ze sportem,to to finanse na evo i inna klase sie znajda. :DJa chcialbym sprobowac z wyscigami,nie wiem co by wyszlo z tego,nie moge w ciemno siana pakowac.A samemu,jako 15 latek nie zarobie od-tak 6 tysiakow.1,5 w skali roku tak,ale nie tyle....
Pytalem o Racing lub Sport,ale wybiore sporta.Dobra,w najblizszym czasie biore sie za kosztorysy i zarabianko xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2009, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2009, 21:17
Posty: 14
Lokalizacja: Poznan
Pojazd:
Jak mowi sama nazwa klasy "amator" startuja w tej klasie kazdy kto chce, kazdy chlopak z ulicy robi badania i moze leciec. Nie rozmawiajcie prosze o tym co uszykowac, zeby bylo dobrze. Sam na wlasnym przykladzie moge wam powiedziec, ze na poczatek wystarczy seryjny skuter na dobrze wyregulowanym wydechu. Wystartuj pojezdzij i zobacz czy sie to Tobie spodoba czy nie i pamietaj, ze na sukcesy trzeba sobie zapracowac. pozdrawiam




_________________

13# 72#




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy