Dzisiaj jest 10 mar 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 16:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
A nie wystarczyłoby dać na wężu podciśnienia trójnika jak przy gasboxie, a do tego wężyk ze strzykawką i finał. Albo sam wężyk wystarczy i ustami zaciągaamy, a wężyk od trójnika możnaby schować do kufra (tylko bez strzykawki byłby problem z zatkaniem tego wężyka).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 17:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak się ma kufer pod kanapą to można w ten sposób.Ja nie mam i muszę latać dookoła aby taki zabieg przeprowadzić.A strzykawka raczej może nie wystarczyć aby zrobić odpowiednie podciśnienie w tak długim wężyku.Dodatkowo dochodzi sprawa odgałęzienia na gaźnik które musi być przy tym zabiegu zatkane.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 17:03 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
A gdzie tu przyjemność, z własnego wynalazku? Po za tym w tym przypadku podchodzisz do skutera, na chwilkę naciskasz przycisk i wiesz , że paliwo znajduje się w gaźniku. Bez zakładania dodatkowego wężyka, korkowania go.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 17:17 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
adames pisze:
A gdzie tu przyjemność, z własnego wynalazku?
Pogubię się w tych dodatkowych wyłącznikach na kokpicie :? Już mam dodatkowe 4,to byłby 5 :mrgreen:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 17:25 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jak są po jednej stronie kierownicy, to akurat masz na 5 palców i rezerwę na kolejnych 5 wynalazków, ale już z drugiej strony kierownicy :P
Możliwości jest sporo:
- Elektryczna zmiana tablicy rejestracyjnej
- Wycieraczka na na przednią owiewkę
- Podgrzewane manetki
- Dmuchawa ciepłego powietrza na nogi
- Elektrycznie wysuwana nóżka boczna
Masz 5 propozycji, ale jak to dla Ciebie mało , to jeszcze coś wymyślę :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2009, 18:43 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
W takim razie możesz pomyśleć o zamontowaniu alternatora, napędzanego paskiem bezpośrednio z wału, podobnie jak robiło się w Junaku, tam też prądnica była za słaba. Wtedy miałbyś wystarczającą ilość prądu, Może nawet jakiś szperacz i halogeny by się zmieściły :wink:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 20:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Sory za odkop ale ma ktos moze fotki te co na 1 stronie byly bo wgl nie wiem o co chodzi a ja mam czesto taki problem ze beny nie ma w gazniku :mrgreen:




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 20:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
O to chodziło ? http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... -Aa2qenuBg




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2009, 22:14
Posty: 286
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Nie chodzilo mi o te co ty dawales w 1 poscie :D A jak to sie nazywa co teraz dales ?




_________________

Obrazek
http://bikepics.com/members/szwedo22/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 22:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Karcher DDC 50 - pochłaniacz pyłu.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 19:46 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Jak już odkopane to i ja coś powiem :p Nie lepiej kupić pompkę "gruszkę" i podpiąć do wężyka paliwa??Przychodzisz do swojego garażu pierwszy raz po wyprawie na biegun północny i zamiast kopać 100000000005 raza naciskasz kilka razy gruszeczkę( :lol: ) i odpalasz :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 20:10 
*

Rejestracja: 03 sty 2010, 12:07
Posty: 120
Pojazd:
Można też wziąć strzykawkę zaciągnąć paliwa i wstrzyknąć do wężyka podciśnienia - u mnie działa w 95 % :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 20:11 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Rozwiązanie z zaworem zwrotnym na podciśnieniu okazało się chybione :(.
Vacuum jakie wytworzył pracujący silnik po jego wyłączeniu zostaje ,,zamknięte" na odcinku kranik - zawór zwrotny i powoduje ciągły wypływ paliwa :(
Układ trzeba by uzbroić w dodatkowe zawory zwrotne ( których nie miałem w trakcie prób).
Pozostanę chyba przy sprawdzonej metodzie ściągania wężyka z gaźnika ,i zasysania z niego do momentu napełnienia komory pływaka :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 11:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A ja montuję sobie "gruszkę" na wężyku od paliwa :) Przychodzę do sqta po długiej przerwie, naciskam kilka razy i brrrrrrrum.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy