Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2011, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
Witam, by nie rozpoławiać starego silnika i nie wymieniać wału oraz sprzęgła kupiłem silnik do gilery gsm bez tłoka założyłem tłok wstawiłem go do moto i co się okazuje nie wkręca się na wysokie obroty nie wiem co się dzieje. Ładnie za 1 kopnięciem odpala moc ma ale nie wkręca się na te wysokie obroty pomocy :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 17:37 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
wyreguluj gaźnik, zmień świece




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
piogdu, Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza ,spróbuj wyregulować gaźnik nie tylko dwoma regulacjami ale także dyszami możesz również wymienić świece na nową sprawdź również w jakim stanie są listki od membrany bo wydaje mi się ,że to właśnie to jest powodem.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 20:11 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jakieś objawy ? przerywanie czy buuuuuczenie tzn gaśnie ?




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
nie po prostu obroty stoją i nie wzrastają płynnie wchodzi na obroty dysze zmieniałem bo mam kilka i dalej to samo jutro przeczyszczę dobrze gaźnik możliwe niestety że ciągnie lewe powietrze bo tam gdzie się wkręca ten króciec czy co to jest :) to z 2 śrub jest ukręcony gwint i trzyma się tylko na 2 ;/ albo jeszcze z tymi listkami tylko o co dokładnie z tym chodzi bo nie wiem za bardzo jak myłem silnik to było ich tam chyba 6 czy ile ale wydawały się ok, a i z góry dzięki za odpowiedzi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
płynnie wchodzi na obroty do póki nie zaczną się te wysokie co druga dysza podaje paliwo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 20:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
piogdu pisze:
możliwe niestety że ciągnie lewe powietrze bo tam gdzie się wkręca ten króciec czy co to jest :) to z 2 śrub jest ukręcony gwint i trzyma się tylko na 2
Sprawdź to koniecznie a co do listków od membrany to mają dolegać tak aby nie wystawały.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 21:52 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A moduł ? może jest blokowany ?




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
Moduł nie gdyż na tym module jeździłem po 90 km/h, a listki gdy składałem silnik to miały minimalne szparki między nimi a karterem jeszcze go jutro odpale przed czyszczeniem gaźnika i popsikam dezydorantem w okolicy króćca bo słyszałem, że jak ciągnie lewe powietrze i się będzie psikać to że obroty wzrosną czy zgaśnie nie pamiętam już :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
a w magnecie nie ma czegoś co blokuje? a i chciałbym dodać że ma założony orginalny cylek z tym że od połowy cylinda w dół jest rysa niewielka ale jest prawdopodobnie przez zabezpieczenie nie znalazłem gościa który robi szlif i aby ją wygładzić i zmniejszyć troszkę to dałem ojcu i w robicie gościu mu na tokarce poler dyskiem go w środku przeleciał minimalnie się średnica zwiększyła ale kompresje ma lepszą niż poprzedni cylinder to chyba nie zależy od tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 16:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jak byś psiknoł tym dezodorantem czy czymś tam to obroty powinny spaść bo zwykle jak łapie lewe powietrze to obroty są większe




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 16:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
przeczyściłem gaźnik i zminiłem króciec bo nie zauważyłem a był popękany trochę i się wkręca ale mam pytanie jeszcze :)
gdyż w poprzednim silniku na wolnych obrotach był dosyć słaby i gdy rosły moc się zwiększała a do momętu gdy dostawał kopa i ciągną a tutaj nie ma nic takiego obroty rosną cały czas i tak samo ciągnie i nie dostaje kopa i przyspiesza szybciej a jest dosyć silny jak na 50
czy to normalne ? że tak ciągnie i tamten silnik był zajechany i na wolnych nie miał siły
?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 17:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tak, masz większą kompresję przez co masz mocniejszy "dół". Przy braku kompresji jest ten objaw, że motorek nie chce wcale jechać na niskich obrotach.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
czyli teraz nie będzie ego pociągnięcia gdy się wkręci z tego co rozumiem :)
i jecze odkryłem 2 problemy zrobiłem dzisiaj 10 km i być rozgrzany jeździłem spokojenie gdyż można powiedzieć że na dotarciu i po wyżej iluś obrotów całe moto drga od czego to ?
oraz gdy później ostygł to znów się nie wkręcał :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Spróbuj dokręcić silnik zobacz też czy magneto ma luz (góra ,dół).Możesz również wydech przykręcić na gumowej tulei.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
wydech jest przykręcony na gumowej tulei ale kawałek dalej dotyka ramy to możliwe że to przez to czyli to normalne jest że na zimnym silniku nie wkręca się na obroty
?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 19:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
piogdu pisze:
wydech jest przykręcony na gumowej tulei ale kawałek dalej dotyka ramy to możliwe że to przez to
Raczej nie.
piogdu pisze:
?
Przez pierwsze kilka sekund może i tak.Spróbuj wkręcić na max regulacje od powietrza.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
czyli skoro nie ten wydech to czeka mnie rozkręcenie silnika :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 20:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Sprawdź jeszcze to co wyżej pisałem




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2011, 17:21
Posty: 22
Lokalizacja: Siedlisko
Pojazd:
gadałem z kumplem i powiedział coś o wyprzedzeniu zapłonu że to może być przyczyną i chciałm ściągnąć magneto i zobaczyć i przypomniało mi się o tom czy magneto luzu nie ma i faktycznie złapałem za nie i poruszałem góra dół i co się okazało nie duży ale jednak jest:( czy to to jest powodem że się nie wkręca na obroty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy