Dzisiaj jest 05 maja 2025, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2011, 20:49 
*

Rejestracja: 18 wrz 2011, 18:17
Posty: 82
Pojazd:
Cześć, w przyszłości chcę wyjąć cylinder i sprawdzić jego ogólny stan bo skuter jest bardzo, bardzo słaby, a nie mam jak sprawdzić kompresji. Czy w keewayach trzeba wyjmować silnik z ramy by dostać się do cylindra ? wWydaje mi się, że wystarcza boczki oraz ten plastik pod siedzeniem, podłoga ( tam gdzie idą nogi ) też będzie konieczna ? Co musze wiedzieć wsadzając spowrotem cylinder ? Pierw odręcić nakrętki na głowicy, wyjąc ostrożnie cylinder, a potem wyjąć tłok z korbowodu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Silnika niema potrzeby wyciągac, ale gdy go wyciągniesz bedzie ci wygodniej. Wsadzając cylinder pamiętaj aby pierscienie schodziły sie w zamkach. A jeśli chcesz tylko zobaczyc stan cylindra to niema potrzeby sciągac tłok.


Ostatnio zmieniony 13 gru 2011, 20:58 przez sebek_97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
jacenty666, wnioskując po Twojej wypowiedzi nawet się za to sam nie bierz bo nie dasz rady poprawnie poskręcać tego w kupe




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2010, 18:58
Posty: 432
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Power666 pisze:
jacenty666, wnioskując po Twojej wypowiedzi nawet się za to sam nie bierz bo nie dasz rady poprawnie poskręcać tego w kupe


dokładnie , lepiej poproś jakieś znajomego który się troszke zna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
e tam faramzony gadacie sami kiedys tez sie nie znaliscie i robiliscie to napewno:D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 22:19 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
jak nie spróbuje to nigdy nie będzie umial :roll:
Wystarczy, że ściągniesz siedzenie i ten plastik pod siedzeniem, odkręcisz obudowę cylindra (tą czarną plastikową), odkręcasz szpilki, ustawiasz tłok (np za pomocą kopki) tak, żeby był jak najbardziej schowany i ściągasz cylinder. Tłoka nie musisz ściągać, żeby zobaczyć jego stan - to Ci nic nie da, a potem jest trochę zabawy z założeniem zabezpieczeń sworznia :)

Mam nadzieję, że pomogłem :wink:

Pozdr Igi :)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 14:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
wacek14, ale pierwszy raz lepiej jak ktoś pokarze bo potem może być płacz :roll:




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
na yt jest filmik jak zrobić :D
http://www.youtube.com/watch?v=mni8tbmrSe0




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D


Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 15:00 przez wacek14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
Powiem tak: Nie wiem jakiego masz Keewaya, bo są 2 silniki Keeway długi i krótki. Ja w Hurricanie niestety mam krótki i żeby zdjąć cylinder czy nawet wymienić zawór membranowy muszę wyjmować silnik z ramy :/




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy