Dzisiaj jest 23 lut 2025, 18:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2011, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
Panowie wszystko co o nim wiecie http://www.select-shop.pl/cylinder-zest ... 11407.html
1. Jak długo docierać?
2. Czy wał i łożyska wytrzymają przez rok czasu?
3. Coś tam czytałem o uszczelkach, więc czy wszystko z nimi w porządku?
Najlepiej jakby się wypowiadały osoby, które miały z tym cylkiem do czynienia. Chciałbym jak najwięcej wiedzieć o tym zestawie, bo nie wiem czy gra warta świeczki.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 22:09
Posty: 23
Lokalizacja: Wyrzysk
Pojazd:
1. No jeżeli zależy ci na dobrym dotarciu to 700-1000km
2. Powinny wytrzymać
3. nie mam pojęcia.

Generalnie nie polecam chinskiego pakować do am6. Sam mam dwa motory z silnikami am6. W jednym mam cylinder tec 50 ccm wydałem 200 zł. Nie najlepsze, ani nie najgorsze porównywalne z orginalem. W drugim mam wpakowaną chińską 70 - 160 zł. Chińskiemu 70 troche potrzeba żeby 50 dogonić. ;D Być może w 90 trochę więcej mocy będzie ale na pewno nie za dużo. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 11:04
Posty: 350
Lokalizacja: ŚLĄSK
Pojazd:
No podobno że osiągi na nim są dobre, znacznie lepsze niż na serii.




_________________

Moja maszyna:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/MRX-50/123534
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 5&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 22:09
Posty: 23
Lokalizacja: Wyrzysk
Pojazd:
proponuje wydać to 100-150 zl więcej i kupić coś lepszego. Chyba że tylko chińskie wchodzi w rachubę to 90 jest największa, czyli z chińskich ma najwięcej mocy. ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak chcesz pojeździć to -

a) Tłok dokupić markowy nadwymiar
b) Przeszlifować go odrazu na jakiś nadwymiar, bo czasami jest krzywa gładź trochę
c) Obrobić kanały tzw. porting rąbnąć , szczególnie przykładając się do wydechowego bo jest słaby odlew
d) Głowica oryginał lub od jakiejś 70'tki
e) Koniecznie nowy wał + łożyska po tych portingach :)

I wtedy masz siekacza , który ogarnie nawet MHR'y :) Oczywiście, jak zrobisz ogarnięte okna :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Sendzia, prosze cie :) narażasz kolesia na niepotrzebne koszty.
tomcioxxx, oryginał wał i łożyska dadzą radę przez rok jeśli nie będziesz go kręcił do końca :) są problemy z tymi małymi uszczelkami między szpilki. nie pasują dobrze przez co głowica nie dolega do cylindra i ucieka kompresja i płyn pobiera. Docierać wystarczy 500km na półsyntetycznym olej i później normalnie lejesz syntetyk. Jak na chine to jest super cylinder, tłok nie puchnie. Dbaj o niego to się odwdzięczy.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Chyba o to chodzi, żeby to katować :)

Tłok puchnie jak przegrzejesz, jak się jest pacanem i chce się wydać kasę tylko, jak najmniej, to niech nie zmienia nic :) Ja rozwiązałem problem z uszczelkami w łatwy sposób - seryjna głowica :) Nie dość , że podwyższa sprężanie, to nie ma problemu, ze coś będzie uciekać etc. Nadal mam ten cylinder i zastanawiam się, czy nie zrobić siekiery z tego silnika, ale jak napisałem wyżej w kosztorysie, nie uznaję pół-środków, jeżeli nie robisz czegoś na 100 % to lepiej nie rób tego wcale :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2010, 13:31
Posty: 279
Pojazd: R125, Aerox Stunti
Kolega miał chinską 90 w TZR to się zatarła po 300km, mimo że była dobrze docierana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 21:59 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=215903




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2011, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Zatarła się, bo ciulowy tłok :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy