Dzisiaj jest 06 lut 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2009, 12:52 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Hmm, już nie przerywa, na ciepłym nie kopci. Ale kompresja niezła jest i siły ma w ciul, gume pale bez problemu. poniżej zamieszczam foty gaźnika:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 18:40 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2008, 20:41
Posty: 179
Pojazd:
Hmm, niewiem co mu jest, ale ciężko pali i strasznie dymi tak jakby dostawał za dużo oleju do mieszanki. Stawiam na gaźnik. A może polecicie mi jakis gaxniczek bym mu założył??? Byle był tani i by się założył na metalowy króćcu ta jak mam dotychczas. Myślę że on jest zrypany bo sąsiad miał takie samo Suzuki i mu chodziło zarąbiście, a ja nigdy nie mogłem wolnych obrotów ustawić i zawsze pieprzył




_________________

Suza Address by Gniew1971
-Wał: Top Racing HQ
-Cylinder: Polini Sport 70cc
-Gaźnik: Arreche 17,5mm
-Wariator: Polini Speed Control
-Sprzęgło: Tec Evo Racing
-Króciec: Robiony własnoręcznie:)
-Wydech: LeoVince Hande Made ZX



http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... s_50/86704




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2009, 12:31 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 12:22
Posty: 4
Pojazd:
gniew1971 pisze:
Hmm, już nie przerywa, na ciepłym nie kopci. Ale kompresja niezła jest i siły ma w ciul, gume pale bez problemu. poniżej zamieszczam foty gaźnika:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Witam!
Mam podobny problem.Nie mogę ustawić obrotów na biegu jalowym,jesli jest taka opcja to prosilbym o kontakt mailowy: nenad1@o2.pl. Jeśli ktoś wie jakim innym gaznikiem można zastąpić Mikuni,to niech też śmiao pisze posta (mam taki sam gaznik jak kolega gniew 1971).Pozdrawiachy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2009, 22:23 
*

Rejestracja: 02 kwie 2009, 20:44
Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A moze taka banalna sprawa jak to ze Ci sie linka od gazu blokuje gdzies czy cos? ja tez nie moglem ustawic obrotow i dopiero po pewnym czasie zobaczylem ze to taki banal byl:P


Ostatnio zmieniony 28 maja 2009, 22:24 przez adixi1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2009, 8:11 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 12:22
Posty: 4
Pojazd:
Witam!Okazalo się że problem tkwil w śrubie regulacyjnej obrotów biegu jalowego,jakaś męda wstawila nieoryginalną śrubę,która nie spelniala kompletnie swojej roli (iglicę ktoś zrobil z elektrody-Polak potrafi...). :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy