Dzisiaj jest 06 lut 2025, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 gru 2011, 16:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Witam. Postanowiłem zamiast zwykłych żarówek ala xenon kupić z prawdziwego zdarzenia xenony z przetwornicą. Jak myślicie oryginalny regulator da radę? Podłączałem żarówki 55W pod chiński regulator to nie ogarniało i aku padał po 30 min jazdy ;D A że regulator się spalił i bym kupił od razu oryginalny. Miał ktoś już styczność z taką sytuacją?




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2011, 17:14
Posty: 123
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Civic 1.6 vti
Ja mam styczność z xenonami w chińskim skuterze i nic takiego nie miało miejsca. Ba, nawet na oryginalnym akumulatorze mam je zamontowane. Tylko że xenon na starcie potrzebuję dużo prądu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 17:16 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Ja mam skuter zipp vega mam w nic xenona z przetworniczką a żarnik 6000k i nie przygasa wszystko ok a akumulator ma ponad 3 lata prawie 4




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Czyli to była wina zapewne tego gównianego regulatora, kupuję oryginalny :wink: Najlepiej jeszcze jakby ktoś to potwierdził, kto ma w Sendzie albo GPR. A aku nie pada? W skuterach przecież też nie jest oryginalnie pod aku światło podpięte, tylko pod cewki z silnika...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 18:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2011, 17:14
Posty: 123
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Civic 1.6 vti
No u mnie akumulator nie pada. Raz go tylko ładowałem bo przez przypadek odpalałem skuter z włączonymi xenonami a widocznie był już słaby. Xenony w skuterze mam już ok. pół roku i przez ten czas nie zauważyłem żadnych dziwnych zjawisk. Moja najdłuższa trasa to było ok. 50km w nocy z włączonymi cały czas xenonami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Czyli zapewne się pokuszę ;)) A masz 35W czy 55W?




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804


Ostatnio zmieniony 14 gru 2011, 19:50 przez Żwirex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2011, 17:14
Posty: 123
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Civic 1.6 vti
A masz już jakiś zestaw na oku? Skąd będziesz kupował?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Bym zagadał z koleżką, bo on ma xenony tylko nie wiem na jakich palnikach, to może bym nie musiał kupować nawet ;D A jak nie to coś takiego chyba http://allegro.pl/zestaw-ksenon-xenon-h ... 52725.html barwa 8000K prawdopoodbnie.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2011, 17:14
Posty: 123
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Civic 1.6 vti
Widzę że najtańszy zestaw :) A na obu lampach chcesz xenon zakładać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Nie najtańszy, ale nie chce za dużo w światła pakować, bo motor to i tak studnia bez dna, a teraz krucho z siankiem ;D Ten koleżka też brał tanie jakieś, ale musiał ściągnąć, bo dowód stracił ;D Z resztą jak chcesz to w podpisie jest moje moto to możesz sobie zobaczyć ile trzeba było w nie włożyć, na początku są zdjęcia jak kupiłem jak wyglądał ;D




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2011, 17:14
Posty: 123
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Civic 1.6 vti
No tak, właśnie widzę. Tylko ja bym Ci proponował 6000K bo 8000K to już są bardziej niebieskie. A jak nie chcesz się wyróżniać i drażnić policji to polecam 4300K.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 20:26 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
Wszystko zależy od tego jakie masz ładowanie w moto i jakiej pojemności aku. Kolega ma w chińczyku xenon okey. Ja sam myśle nad załozeniem w piaggio nrg xenonu h3. Zmierz sobie ładowanie jakie masz w moto amperomierzem , xenon potrzebuje 3.2 A do stałej pracy. Żarówka 55W(h3) 3.98A. Także o wiele wiecej. A teraz przejdzmy do tego że w motorach (przynajmniej skuterach) Obwód elektryczny jest podzielony na dwa obwody. Jeden o prądzie zmiennym idzie na światła , drugi na kierunkowskazy i do akumulatora(ładuje go. I jeśli chcesz podłączyć xenon to musisz go podłączyć pod akumulator. REGULATOR NAPIĘCIA NIC NIE MA DO ŁADOWANIA !!!. Sprawdz sobie ładowanie jakie masz i wtedy mniej więcej będziesz wiedziec czy wyrobi ci przy jeździe na xenonie . Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Jak mam zmierzyć ładowanie jak nie mam regulatora? ;P Ten mój może jakiś trafiony był, ale nie dawał za dużo prądu i w dodatku dochodziło ładowanie do 19v o.O Pod aku już był spokój, ale z żarówką nie wyrabiał. I moje pytanie było czy ORYGINALNY regulator Derbi da radę, myślałem, że chińczyk to chińczyk i na mostek Greatza dali diody o najmniejszej przepustowości i stąd był problem. Teraz światła mam przez przekaźnik, który daje światla na żarówki jak dostanie napięcie z włącznika. Musiałem to zrobić, bo tylne światło jest na LED'ach, a podświetlenie zegarów to indiglo, także potrzebują stały...




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:38 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
chodzi mi o ładowanie w amperach :> W voltach to jest napięcie i nie mogles miec 19 V stałego bo by ci chyba zagotowało aku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 15:31
Posty: 239
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
Wiem co to jest V i A, chociażby z fizyki. Nie zagotuje jeśli jest małe natężenie.




_________________

Romet Chart 210 silnik Derbi EBS:
-Airsal 70 port
-Porting i flow karterów
-Stage6 Racing Carbon
-Top Racing Race
-Arreche 21mm
-Conti CHR
-FAG C4

viewtopic.php?t=95648
http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/Chart-210/114804




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2011, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
ja widziałem xenon h3 35 wat... tez bym chciał na xenonie ciogle jeździć..tzn jak dzien to sobie na diodach do jazdy dziej a w nocy xenon 6000k ale chyba podepne je pod dlugie i z aku a 35 wat jak mam dalej z prądnicy...a tak jeźdze na 35 wat mijania a długie 55 wat i nic sie nie dzej aku normalnie wyrabia...wienc xenon 55 wat nie powino być problemu :mrgreen:




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy