Dzisiaj jest 07 maja 2025, 22:07

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Witam !
Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam nowy, otóż:
Mam Motowell Magnet RS - przejechałem nim około 9 tys przez 3 sezony. Jako że skuter jeszcze seryjny (nic nie było wymieniane, oczywiscie oporcz filtrów itp.) chciałbym coś pogrzebac w nim. Na samym początku miał niezłego kopa i ogólnie "szedł" dobrze, teraz natomiast osiągi troche spadły.
Moje pytanie brzmi co trzeba wymienic aby osiągi trochę sie poprawiły?
Nie chce żeby był to mega sport ze 32523 częsciami tuningowymi bo wedlug mnie szkoda na to kasy. Chodzi mi o niezbędne częsci fabryczne bądź innych firm które mogłyby podnieśc osiągi do tych zaraz po odblokowaniu.

Temat w tym dziale bo silnik podobni "chińskie" minarelli także częsci takie jak do minarelli.
Jako że jestem zielony w tej kwestii (tuning,skutery) proszę o wyrozumiałosc i licze na pomoc :) z gory dzięki :D

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
Gapox, a blokady masz? jeśli tak to od nich zacznij.
potem jeśli nie chcesz pakować kasy to sprawdź stan rolek i paska.
Może mógłbyś zmienić wydech ale to musiałbyś sprawdzić od czego pasowałby Ci.
Gaźnik też mógłbyś zmienić,nic więcej się nie opłaca.

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!

Tytuł:
*
Awatar użytkownika

Pojazd:
Blokady zostały zdjęte po 1000 km, a dokładnie był to tylko wymieniony moduł. Mam zamiar wymienic pasek właśnie ale co do rolek to nie wiem jakie są fabryczne.
Gaźnik (Mikuni) kiedyś wyczyściłem ale jakiejś spektakularnej poprawy nie było :)

Tytuł:

Pojazd:
Co nie opłaca wariator wymień i zobaczysz ze na tym sie nie skończy pozdro:)

Tytuł:
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Pojazd: nissan
Gapox, Zmierz szerokość paska suwmiarką (powinno być minimalnie 16mm).