Dzisiaj jest 08 lut 2025, 13:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 17:40 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Zrób a1 wiesz jak ja żałuję że nie robiłem A1 :( czasu nie cofnę mam bardzo mało do prawka więc a1 mi się nie opłaca już ale żałuję bardzo że nie robiłem. Kasa była ale kupiłem WSK jawke wyremontowałem WSK i po kasie żeby dało się czas cofnąć to na bank robiłbym A1




_________________

LwG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Ja osobiście zrobiłem prawko A1 w lipcu a we wrześniu mam urodziny więc Do prawka zostało koło 10 miesięcy niecałych i nie żałuje tego wyboru :) Co do RS to tak jak mówi Asaroth, Trzeba znaleźć ładny model ;)




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 17:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Asaroth, tanią to znaczy? wiesz, że to wartość względna;)

na rs myślę, że będę miał około 5,5tyś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 17:58 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
mass143, nowa buda czy pośrednia;d? co to remontow to trzeba dobrze trafić kumpel miał rs przejeździł sezon bez zmiany sprzedał i teraz drugi koleś jeździ chyba 3 sezon na tym samym tłoku :) a ja juz 2 sezon i 2 tłok chyba;d;d;d;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
mass143, Co myślisz o tej? http://allegro.pl/aprilia-rs-125-rs125- ... 18883.html




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
TeDeX, pośrednia oczywiście <3

Darkness, trochę słabe foty no i delikatnie brudna jest ale wydaję się być w porządku. Przebieg myślę, że ok, rocznik spoko i zarejestrowana;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
mass143, Tanią, czyli pośrednia za 4 tys. :).
Tyle się tego naoglądałem i nasłuchałem, że jak cena wydaje się okazyjna i właściciel nie pisze o wadach to sobie z miejsca daruje.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
a taka rs za np. 4-4,5tyś tyle, że sprowadzona np z niemiec? wiem, że to głównie chodzi od konkretnego egzemplarza ale tak ogólnie pytam.. w ogóle lepiej kupić coś co już jeździ po kraju i jest zarejestrowane czy coś sprowadzonego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie ma na to reguły


trzeba się przejechać osłuchać i nie patrzeć na rocznik i przebieg


jeśli silnik zdrowy i poważniejszej przygody nie miała to brać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
dam radę podłączyć manometr na miejscu czy za dużo rozbierania jest?:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2010, 20:59
Posty: 36
Pojazd:
ja osobiscie polecam 50 ccm jak na poczatku napisales ze jazda sie nudzi z tym sie zgodze ale jesli wezmiesz sie za stunt to jestem pewny ze nie bedzie nudy ;) Ja sam jeżdze juz prawie 2 sezony i nie moge sie doczekac kiedy znowu bede mogł jechac na stunty ;P


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 18:27 przez junior7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
junior7, Albo mnie coś ominęło albo on wgl nie pisał nic o stuncie... A co do Stuntu to i tak 125 fajnie :) Jednak mam małe porównanie co do 50cc a 125cc i powiem szczerze że 50cc nie ma mocy...




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
junior7, żebym mógł jeździć musiałbym zmienić skuter bo ditechem się nie da:P tata się nie zgodzi w życiu na coś pokroju bws'a albo slidera, rozmawiałem z nim o tym i dał mi to jasno do zrozumienia hehe, a kupić np sr aeroxa nrg po prostu mi szkoda bo po jakimś czasie z tego skutera będzie padło i zapewne wypadło by to wtedy jak będzie potrzebna kasa na samochód.

jeździłem również na Leonardo 125 na trasach 5-15km i czuć różnicę w porównaniu do mojej sr'ki.. przelotowa prędkość 80-90km/h to duuuża różnica do maksymalnej 80km/h.

edit: http://otomoto.pl/aprilia-rs-125-rs125- ... 84229.html ładna.. ciekawe jak silnik :wink:


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 18:51 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Szczerze mówiąc ciężko przejeździć używaną RS'ką 2 sezony bez jakichkolwiek awarii :mrgreen: Zawsze jakaś pierdółka się sypnie, coś się zużyje itp. Ale z tym musisz się liczyć w każdym wysilonym 2t. Ja subiektywnie nie mogę nic powiedzieć o awaryjności, bo GS'ką się nie najeździłem a nowa stoi w częściach. Jak ją poskładam to możesz wpaść do mnie i się przejedziesz, ale to raczej za kilka miesięcy :wink:

edit: Na zdjęciach wydaje się ładna, ale jeśli przy tym przebiegu nie była nigdy remontowana to nie pojeździsz zbyt długo.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 18:57 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 18:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
FiRe, zaproszenie przyjęte jeśli będę miał czym przyjechać:) jakieś drobne sprawy spoko, mogę bez problemu dołożyć coś ale nie chciałbym żeby ją przywieźć do domu i po paru km okazało się, że muszę szykować 2tyś na remont silnika ;D bo np w sr padła jedna świeca w drugim dniu i później kolejna i kolejna aż kupiłem irydową:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
Jeśli chcesz mieć 100% pewny sprzęt to jest chyba tylko jedno wyjście: kupić coś taniego i samemu sobie wyremontować :) Jak trafisz na jakąś okazję to wyjdzie Cię to taniej niż kupno 'igiełki'. Wiadomo, nie każdy chce się bawić w rozpoławianie silnika od razu po kupnie, ale moim zdaniem jest to jedna z lepszych możliwości. Przynajmniej wiesz czym jeździsz.




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 19:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
mass143, a nie lepiej kupić 125/50




_________________

Zobacz mojego zipka ------->
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1770100#1770100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 19:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Tak się wydaje, ale złożyć to żeby jeździło bez problemów to już większy problem:) miałem NRG niby wszystko dobre bo był tłok vertex, szlif,łożyska SKF,uszczelniacze corteco,gaźnik dellorto, milion świec które wciąż się sypały i przerywał,nowy cewkomoduł, a jednak coś było nie tak i za cholerę nie chciał jeździć jak powinien.

FiRe, Ty miałeś 2 rs'ki to pewnie wiesz:) jakbym pojechał oglądać, dam radę wpiąć bez zbytniego rozkręcania manometr?

actimel, już wolałbym jeździć bez prawka. 125/50 jest bez sensu bo bym jeździł tylko tam gdzie znam drogę i wiem, że nie stoją bo w razie czego bym się cykał np jechać 70km/h na 50cc czy aby nie jedzie za mną jakaś vectra albo ceed :lol:


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 19:15 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II
zdejmujesz siedzenie (kluczykiem), odkręcasz jednego imbusa (przed wlewem paliwa), podnosisz bak i masz dostęp do cylka od góry, tak więc z manometrem nie powinno być żadnych problemów :wink: Tylko uważaj na te papierowe zawiasy przy baku, szybko pękają i się łamią

Co do składania - jak wszystko robisz spokojnie, powoli i bez nerwów to musi jeździć. Wiem z własnego doświadczenia, że jak chcesz zrobić jak najszybciej, aby tylko się móc przejechać to nic z tego nie będzie. Nawet jak coś nie działa to do wszystkiego da się dojść, wystarczy siąść przy moto i szukać po kolei. Sam jestem dosyć 'narwany', nie lubię czekać i chciałbym wszystko zrobić na już, ale staram się tego oduczyć :P




_________________

Najtańszy https://modafinil-sklep.com.pl sklep z Modafinilem
Pewne https://tabletki-poronne.com i skuteczne tabletki wczesnoporonne.


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 19:45 przez FiRe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 20:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
FiRe, jeśli kompresja w motorku który ma np. 17-20tyś przebiegu będzie rzędu 9-10bar wtedy można brać inaczej wiadomo, że remont szykuje się nieubłaganie. Wolałbym wymienić sprzęgło czy łożyska po takim przebiegu niż cylinder za 1500zł. Jeśli tak to w razie kupna (mniej więcej okolice kwietnia dopiero:P) jadę z manometrem.

W kwestii składania motoru "po swojemu" chodzi też o mojego tatę. Dla niego kupić coś i od razu grzebać to głupota i w razie czego nawet by nie pojechał ze mną po taki motor.
Przykład: kupił sobie do pracy VW Golf'a 3 1.9D za 4tyś i jedyne co robił od dwóch lat to hamulce, ja kupiłem sr, wydawała się być w porządku, chodziła równo, cichutko, odpaliła na miejscu za pierwszym razem. Po pierwszym dniu padła świeca, później druga i trzecia, następnie pompka paliwa później wtryskiwacz aż się zatarła :lol: oczywiście według wszystkich jest to moja wina bo "grzebie". Wiadome, że jak czuję że coś się dzieje to muszę sprawdzić ale moja rodzinka jest dziwna bo myśli, że jak się nie dotyka to będzie jeździć i jeździć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy