Dzisiaj jest 19 lis 2024, 10:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Każdy silnik robi robotę pod warunkiem, że potrafisz wykorzystać jego potencjał nie ważne czy jedziesz 1.0 czy 6.0 każdym można nieźle pocisnąć tylko trzeba właśnie umieć wykorzystać potencjał silnika




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
Każdy silnik robi robotę pod warunkiem, że potrafisz wykorzystać jego potencjał nie ważne czy jedziesz 1.0 czy 6.0 każdym można nieźle pocisnąć tylko trzeba właśnie umieć wykorzystać potencjał silnika


No faktycznie 1.0 można pocisnąć.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, 1.0 w lekkiej budzie da radę spokojnie a nawet mniejsze silniki sobie radzą (np. suzuki cappucino 0,7l a odstawi nie jeden wóz)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99, jakoś tam bedzie sie kulać, ale nie , że POCIŚNIE. Bez przesady :shock:


Przedstaw mi co masz na myśli pisząc wykorzystanie potencjału silnika? Jazda od 3 do 5,5 tyś obr?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, wykorzystać potencjał silnika właśnie można między innymi podczas jazdy z takimi obrotami, ale jeszcze trzeba brać pod uwagę elastyczność itd :mrgreen:

A po drugie to każdym silnikiem pociśniesz na tyle ile jest zdolny i uwierz mi słabszy samochód może pokonać mocniejszy




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 21:49 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
razor99 pisze:
A po drugie to każdym silnikiem pociśniesz na tyle ile jest zdolny i uwierz mi słabszy samochód może pokonać mocniejszy



Jak siedzi jakaś ciamajda za kierownicą to pewnie , że tak :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Jacek987, uwierz mi, ze nie :mrgreen: BMW E60 525d po chipie nie dało sobie rady z Prelude 2.2 gdzie ja jechałem BMW po prostu nie mogłem się za Preludą utrzymać po prostu w hondzie drzemał potencjał a kierowca to wykorzystał z BMW też ostanie poty leciały (nie wiem czy Kloca wtedy też nie było)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
razor99 pisze:
hondzie drzemał potencjał a kierowca to wykorzystał z BMW też ostanie poty leciały

1 zajechana bemka
2 wiadomo co tam było w tej preludzie
3 kierowca "słaby" (tej beemki)
prelude jest lekkie i ma sporo mocy a bmw ciezkie

razor99 pisze:
każdym silnikiem pociśniesz na tyle ile jest zdolny

wygodne wytłumaczenie :)

PS
kumpel miał smarta silnik 0,7 jeżeli był bieg to szlo niezle tylko gorzej ze zmianą (trwało mniej więcej tyle co w w trzydziesce xD)


edit;
@down
a nie mówiłem
czyli porównujesz zajechaną bejce to sprawnej prelude - mądrze


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:06 przez JaJeCkO, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
JaJeCkO, fakt BMW 3 dni po mojej jeździe padło :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, popatrz, w Preludzie masz 180 koni, w Beemce jakieś 190-200 max (moment w Beemce dużo większy), ale popatrz na masę, preluda koło 1200-1300kg, a Beema 1600-1700kg.
EDIT:
Nie zauważyłem postu Jajecka.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:08 przez Borek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, ale BMW było modzone (chip i coś tam dłubane przy turbo) :mrgreen:

JaJeCkO, wtedy była sprawna a właściwie zaczynało się zajeżdżanie jej przeze mnie (po akcji z prelude miałem non stop ekspresowe kursy impreza monopolowy i to ją zgubiło bo turbina nie zdążyła się ochładzać a hamulce wyzionęły ducha)




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:11 przez razor99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99, co tam mogło być dłubane przy turbo? Tylko wymiana, tam nie ma nic do grzebania, oprócz czyszczenia. Chyba, że ktoś robił hybryde (bebechy z mocniejszej w starej obudowie).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, może i była większa wiem, że coś było z nią robione bo ja tą bumą jeździłem na zasadzie ojciec kumpla daje mi kluczyki i jeździmy a że synkowi się śpieszyło ciągle po wódę do monopola to się zapierdzielało ostrzegałem go, ze trzeba trubinę chłodzić itd to miał potem efekty a jeszcze jazda prawie non stop v-maxem to jednak dieslom też dobrze nie robi. Zaraz będzie gadanie, że to diesel, ale jakby to była benzyna z turbo pewnie by ją to samo spotkało




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:17 przez razor99, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:18 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
razor99 pisze:
Borek96, może i była większa wiem, że coś było z nią robione bo ja tą bumą jeździłem na zasadzie ojciec kumpla daje mi kluczyki i jeździmy a że synkowi się śpieszyło ciągle po wódę do monopola to się zapierdzielało ostrzegałem go, ze trzeba trubinę chłodzić itd to miał potem efekty a jeszcze jazda prawie non stop v-maxem to jednak dieslom też dobrze nie robi. Zaraz będzie gadanie, że to diesel, ale jakby to była benzyna z turbo pewnie by ją to samo spotkało



Haha,to napewno ty napisales? oO


Zes nie umial jezdzic ta beta w takim razie :D Przeciez taki batman to daje rade,moje 136koni juz robi robote z tym momentem,chociaz japonia to japonia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
TZRfan pisze:
chociaz japonia to japonia.


Taaa, v-tec - pełna moc przy odcince praktycznie, a niżej to to nie jedzie.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
TZRfan, no ja pisałem :mrgreen: ale jak Ci ktoś mówi "pier... turbinę dawaj na imprezę" ja to olewam za chwilę podchodzi wyciąga kluczyki ze stacyjki i idzie a 40 sekund wcześniej było 230-240 na budziku to się dziwisz, że padło to BMW? :mrgreen: W sumie mi to wisiało nie moje BMW chociaż miałem chętkę je kupić i po remoncie silnika by był niezły interes bo bym miał praktycznie nowe BMW :mrgreen:

Jacek987, ta V-TEC by był dobry jakby się dostosowywał do stylu jazdy tak jak jest w VVT-i




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:25 przez razor99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
razor99 pisze:
V-TEC

VTEC, ile można powtarzać, bez żadnych myślników, nic, po prostu VTEC.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
Borek96, chyba każdy wie o co chodzi? :roll: A co ja encyklopedia i znam każde określenie silnika na pamięć?




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:45 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Jacek987, mimo to ma swoj urok..o to wlasnie chodzi :)


Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 22:45 przez TZRfan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 22:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2009, 8:12
Posty: 1770
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Insignia B
TZRfan, może i ma urok, ale jest mało przydatne przy wyprzedzaniu bo zanim się faza przełączy to silnik trochę się musi po wspinać na obrotach :mrgreen:




_________________

toyota-corolla-1-6-dual-vvt-i-by-razor99-t323266.html Corolla by Razor
corolla-ts-by-razor99-t415180.html Corolla TS by Razor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy