Dzisiaj jest 01 gru 2024, 20:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Jaki wario?
Post: 14 gru 2011, 9:19 
*

Rejestracja: 23 lis 2010, 19:06
Posty: 55
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Witam jaki bedzie najlepszy wariator do mojej x8rki;
http://allegro.pl/wariator-malossi-mult ... 84109.html

http://allegro.pl/wariator-stage6-honda ... 45401.html

http://allegro.pl/sportowy-wariator-top ... 87689.html
Nie chodzi mi o cene wariatora tylko o jakosc zeby mi dal predkosci troche...
Prosze o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 13:03 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Top Racing odpada.. Bierz S6 tylko spytaj sprzedającego czy to jest wario na pewno do x8r ;p




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 15:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Ja byłbym za Malossi Mutivaerem do seri keewaya dał mi ok 10km/h, a co do jego jakości również jest dobra ;]




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 17:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Z tych trzech to stage6 . A od siebie polecam Polini speed control .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Mam multivar dał mi +15km\h i przyspiecze oraz elastyczność. Całkiem inna jazda jest na tym wariu. Jedna wada to średnia jakość. Po ok 120km z kevlarowym paskiem zrobiły sie drobne rowki na zwykłym jest ok. Do tego polecam przeciw talerz polini. Innego nie miałem więc sie nie wypowiadam :D




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
napewno nie kupuj poliniego. Daje tylko przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2011, 12:19 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Wrogu pisze:
napewno nie kupuj poliniego. Daje tylko przyśpieszenie.


dziwne mi jakoś vmax się podniósł :lol:




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
no różnie to jest ale w większości przypadków najlepiej spisał się multivar przerabiałem to na swojej hani i dużo na ten temat dowiedziałem się na tym forum. Nie polecam poliniego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 20:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Wrogu, Miałeś poliniego że tak mówisz ?

PatrykSob14, To nie wina waria tylko paska . Kevlarowe paski zepsują każde wario .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 19:20
Posty: 114
Lokalizacja: Sońsk (mazowieckie)
Pojazd:
Podstawą tuningu 2T jest wydech, sam wariator praktycznie nic nie da. A w te bajki że w serii dał wam wariator +15km/h trudno mi uwierzyć, chyba że was latające słonie wyprzedzały :roll: . A co do wyboru wariatora to jak by się postarał to osiągi na każdym były by zbiżone, wystarczy dobrze wyregulować :P




_________________

SpeedFight I by Damian
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
jeśli nie miałeś do czynienia z hondą x8r to się nie udzielaj... +15km/h to standart po wymianie wariatora, i łap jeszcze taką ciekawostkę którą pewnie również weźmiesz za bajkę: z tej hondy full serii idzie wycisnąć 90km/h :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 22:58 
*

Rejestracja: 05 sie 2011, 20:31
Posty: 139
Pojazd:
damian__,

Śmieszne rzeczy piszesz. Słonie cię chyba wyprzedziły.
Pierw tuninguje się napęd.!
Wariatory w zależności od regulacji dają ok ok 5 - do nawet 12 km/h.
Później wydech!
Gaźnik!
I na koniec cylinder.
To tak ogólnie ujmując.

POZDRAWIAM.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 8:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 19:20
Posty: 114
Lokalizacja: Sońsk (mazowieckie)
Pojazd:
Cytuj:
z tej hondy full serii idzie wycisnąć 90km/h :]

Haha pół roku jeździłem tym, i wiem ile to pójdzie, nigdy nie zamkniesz nią 90km/h Hahahahaha...

Cytuj:
Pierw tuninguje się napęd.!

Może jeszcze frytki do tego?
Wydech jest podstawą, daje najwięcej przy seryjnym cylindrze!
Potem można pokusić się o wariator :roll:




_________________

SpeedFight I by Damian
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 10:10 
**

Rejestracja: 24 lip 2010, 18:55
Posty: 354
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Cytuj:
Haha pół roku jeździłem tym, i wiem ile to pójdzie, nigdy nie zamkniesz nią 90km/h Hahahahaha...


no chyba na serii jeździłeś :)




_________________

Cunning Riders on YouTube - http://www.youtube.com/user/CunningRiders

on Facebook - https://www.facebook.com/CunningRiders




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 14:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Ja również polecam poliniego. przed wymiana bali ledwie 70 km/h szła po wymianie waria na kit polini speed control i przeciwtalerz poliniego v-max 95 z dobrym przyśpieszeniem i w ogóle.też mi odradzano poliniego a jednak go kupiłem i nie żałuje.także poliniaka polecam




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 15:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
krzysiek2406 pisze:
Ja również polecam poliniego. przed wymiana bali ledwie 70 km/h szła po wymianie waria na kit polini speed control i przeciwtalerz poliniego v-max 95 z dobrym przyśpieszeniem


Wrogu, I co polini daje tylko przyspieszenie ? Widać właśnie . Pewnie założyłeś nawet nie wyregulowałeś i wielce nie polecasz tego waria .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 15:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 19:20
Posty: 114
Lokalizacja: Sońsk (mazowieckie)
Pojazd:
jasskul pisze:
Cytuj:
Haha pół roku jeździłem tym, i wiem ile to pójdzie, nigdy nie zamkniesz nią 90km/h Hahahahaha...


no chyba na serii jeździłeś :)


A o czym była mowa w postach wyżej? :roll: Naucz się czytać cały temat...




_________________

SpeedFight I by Damian
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Powiedziałem że w większości przypadków.

A jeśli chodzi o cb damian__ to przykro mi że nie udało ci się wyregulować swojej hani :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
ja nad regulacja 3 dni spędziłem. schodzi z tym ale się opłacało. u mnie rolki zmienialem co 1 gr i dopiero udało mi się wyregulować napęd.więc regulacja to podstawa. dodam że setup miałem taki od początku tylko wario seria avpo wymianie i regulacji taka różnica była




_________________

Setup:
Power Force 80 ccm
Amal 19 mm
kit Polini Speed Control
Przeciwtalerz Polini Air Speed
Sprężyna Hebo+60%
Rolki 8.5 gr Polini
Stożek ala E5
Ninja Street Cup
Tec Evo Racing
wał OMP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy