Dzisiaj jest 23 maja 2025, 14:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2011, 20:37 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:18
Posty: 83
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
elo koledzy mam tgb 101 .. pewnie bardzo dobrze znacie mój problem jakim jest cieknące paliwo z filtra powietrza .. membrana dobra , jak odłączam rurke od paliwa od gaźnika to kranik podciśnieniowy trzyma paliwo . A więc co moze być przyczyną może zaworek igliwcowy ? .. jak go można sprawdzic .. a chciałbym jeszcze żebyście opisali mi regulacje gaźnika [glow=red][/glow]wiem że jest dużo tego jak tto sie reguluje ale chciałbym troche żebyście opisali to jaśniej . a jeszcze pytanie gdzie skuter moze łapać lewe powietrze .. ?



[shadow=green][/shadow]Gaźnik regulowałem sam i jest źle wyregulowany ponieważ skuter nie chodzi równo ale jest masakrycznie zrywny .. "!!" opiszcie jak to po kolei gdyż nie rozumiem tych poradników .. czy robic to na rozgrzanym silniku czy co .. ? prosze o pomoc ..



Miałem pare nie miłych akcji z TGB jak coś to piszczie na pv pomoge ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 20:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2011, 18:42
Posty: 141
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Miałem tak w crosserze, okazało się ze, za dużo wahy dostawał. Opuściłem iglice o ząbek czy dwa (już nie pamiętam) i było dobrze.

A co do lewego powietrza to może być na łączeniu gumowym gaźnik- króciec . Bywa, że pod króćcem może też złapać, między gaźnikiem a filtrem może coś się nie schodzić- to wtedy bedzie wszystkie syfy zbierał.


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 20:56 przez Ghostface, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2011, 23:33
Posty: 174
Lokalizacja: Stargard Szczec.
Pojazd:
Mi w tgb pamietam sie pływak zawieszał:)




_________________

Scooter Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Lewe powietrze może łapać także poprzez simmeringi.
Zaworek iglicowy to bardzo prawdopobna przyczyna choć nie zawsze, ogólnie to może być właśnie zbyt duża dysza główna bądź iglica za wysoko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:47 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:18
Posty: 83
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
dysza oryginalna . moge jakoś sprawdzić ten zaworek iglicowy ?(moge prosic foto tego zaworka ? ) Kupiłem ten gaźnik cały ok .. poprzednimu właścicielowi nie leciało .. a jeszcze jedndo * Jest iglica i na tym jest taka nakreta tzn ta dawka paliwa i jak ta nakretka jest na samej górze to jest maksymalna dawka paliwa nie ? ;)


A mozecie jeszcze bardzo jasno opisac regulacje gaźnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:48 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:18
Posty: 83
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
A iglica jest dość wysoko .. ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy