Dzisiaj jest 30 lis 2024, 1:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
swapuj nie pchaj kasy w 4t,

Cytuj:


90% przypadków nie da się tak złożyć




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:19 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
kamilos999, wystarczy przedłużka amora a do zamocowania silnika z p/g będziesz musiał mieć jeszcze kołyskę z p/g koszt okazyjny jakieś 20 zeta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Kurde Jak cholera bym chciał tego swapa bo 4t to szajs ,ale bedzie problem z podłączeniem silnika ;d Tzn ja go bede miał ..P/g są ''lepsze'' od miny?

I faktycznie nie opłaca sie pakować w 4t? Podobno wiecej niz 90 nie wycisne z 4t nawet na ostrym full tun


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 21:23 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
kamilos999 pisze:
Tzn ja go bede miał ..P/g są ''lepsze'' od miny?

Jedne powie Ci P/G drugi Mina :)

Problem z podłączeniem nie jest taki straszny. Gdzieś nawet schemat jest jak podłączyć p/g pod chinę.
I rób swapa wiem z siebie samego że na "tjuningu" 4t dobrze nie wyjdziesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
pomożecie panowie jak co? :D:D A na takim p/g z sport tłumikiem zostawie w tyle 88cc 4t? Jedni mnie przekonują do 4t bo mniej pali i w ogóle ,ale 2t ma Powera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:26 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
nwm czy widziałeś temat mojego vapora byś widział ile ja w silnik 4t kasy władowałem szkoda gadać aż płakać się chce i żałuje tego jak nie wiem a teraz swapa planuje sam na mine lub p/g 180cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zrobie tego swapa , zbieram kase .Do marca gotówka będzie. Tylko gorzej z silnikiem. Trzeba jeszcze osprzęt kupic, koło , cewkomoduł bodajże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
najlepiej jak b yś znalazł kompletny

jak chcesz silnik 125 dolne mocowania podrzucę ci link jak chcesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
125 nie na 125cc sie znam sie... Wole te 2t 50cc i sie potem UP zrobi ;d Robił ktoś tu swapa? Dużo roboty ?


Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 21:31 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:35 
*

Rejestracja: 08 maja 2011, 2:10
Posty: 144
Pojazd:
jest parę swapów powiedz mi przy czym masz tu sporo roboty?? włożyć silnik do ramy?? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
z amortyzatorem trzeba sie bawić nie? I nie wiem nadal jak elektryke podlaczyc. tzn wiem ze od iskrownika od p/g do cewkomodułu ale nie wiem co podpiąć pod tą wtyczke i 2 kabelki od 4t co szły do iskrownika w 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 16:05
Posty: 361
Lokalizacja: Żory
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
kamilos999 pisze:
Kurde Jak cholera bym chciał tego swapa bo 4t to szajs ,ale bedzie problem z podłączeniem silnika ;d Tzn ja go bede miał ..P/g są ''lepsze'' od miny?

I faktycznie nie opłaca sie pakować w 4t? Podobno wiecej niz 90 nie wycisne z 4t nawet na ostrym full tun


Powiem szczerze, że na tym 90cm3 długo nie pojeździsz, poza tym 95km/h z tego będzie max, później zacznie się wszystko sypać. Po prostu chińskie 4T to skarbonka, do której co chwile trzeba coś wrzucać, wiem bo sam przechodziłem przez manię tuningowania 139QMB. Popatrz na YouTube na filmiki z chińczykami po swapie na P/G, to po prostu rakiety na kółkach :D. Zbieraj kasę i powodzenia! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 22:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
zna ktos sie na elektryce ? duzo to jest roboty zeby podlaczyc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2011, 23:45 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Roboty dużo nie ma z elektroniką :P + Odrazu masz tarcze z tyłu . Żeby pobawić się w swap wystarczy że umiesz lutować i znasz sie na pdst elektronice :wink:




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
DiVi pisze:
Powiem szczerze, że na tym 90cm3 długo nie pojeździsz, poza tym 95km/h z tego będzie max,

Nie będzie. Max to realne 80-85.

Z elektryką musisz znaleźć schemat bo gdzieś był takowy :) Tam było chyba tylko 3-4 kable prze lutować i wsio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wiem ,że kable od iskrownika 2t do cewkomodułu i reszta do wiązki od 4t . wiem schemat był.
Dobry ten silnik piaggio? Ile to leci w ogóle

ma ktoś po swapie na p/g? Opłacało się?


Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 15:14 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
taki silnik po odblokowaniu poleci ci okolo 70 na godzine z domrym przyspieszeniem
sam mam P/G 4t i P/G 2T
4T z cylindrem malossi 80cc ledwo daje rade 50cc 2t z tlumiek zportowy za 100 zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
seba1995 pisze:
4T z cylindrem malossi 80cc

Airsal chyba :)


Tuning 4t na średnich częsciach = seria 2t ;)


Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 15:45 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2011, 20:37
Posty: 356
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Sorry kolega ale wiem co mowie ^^
Mam cylinder 80 cc Malossi :)
Do tego dojdzie nowy walek Polini lub malossi
Tlumik Technigas
Wariator Malossi multiwar

Do zipa 4t masz cylindy Polini , malossi , airsal , top preformance .
Jedynie czego nie ma to chinczykow ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 16:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Czyli się opłaca swapać ;D Jezdziłem 2 lata 72cc , brałem serie 2t jak chciałem ,ale jak raz wsiadłem na kumpla peugota vivacity , lżejsze rolki tam tylko miał to aż się podjarałem , moc nie porównywalna z 72cc 4t

Kurde jedynie co mnie straszy w 2t to jak che tun zrobić to za części jak za zboże


Ostatnio zmieniony 19 gru 2011, 16:18 przez kamilos999, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy