Dzisiaj jest 18 sie 2025, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 gru 2011, 1:37 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad złożeniem w przyszłym roku czegoś "mocniejszego". Jako iż jest na rynku trochę tych cylindrów chciałbym wiedzieć co nie co o każdym, czym dysponuję każdy z nich i jak można jest uplasować na poszczególnych miejscach.
Wiadomo, że realizacja takiego projektu musi być dokładnie przemyślana, dlatego nie chciałbym wybierać cylindra pod względem "bo ma ładny kolor".

Interesują mnie tylko cylindry 70cc. Nie żadne 77cc, 86cc i wyższe.

Jako 1 przestawiam wam Metrakit Pro Race III 70cc - 12mm 1,075,85zł

Obrazek

Zaznaczę, że ten cylinder przykuł moją uwagę najbardziej. Kosztuje nieco ponad 1000zl, a jak wiadomo przy zakupie można utargować cenę tego cylka i zejść poniżej 1000zl spokojnie.

Jako 2 Malossi MHR Team II 70cc 12mm 1,439,25zł

Obrazek

Jako 3 Stage6 R/T MK I 70cc 1409,90PLN

Obrazek

Jako 4 Polini Evolution IV 70cc 1517,90PLN

Obrazek

Jako 5 Hebo Manston Pata Negra 70cc 1,571,49zł

Obrazek

Jako 6 Hebo Manston Revolution 70cc 1 234,50 zł

Obrazek


Czekam na mądre wypowiedzi i odpowiednie sklasyfikowanie cylindrów!

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 12:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Ja może i nie posiadam żadnego z tych cylindrów no ale dużo przeglądałem i czytałem o tym . Z tego co zauważyłem to nie spotkałem się z jakimiś negatywnymi wypowiedziami na temat malossi mhr team 2 . Wiec od siebie to polecam właśnie MHR . Pozdro .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 12:31 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
ja bym wybral żeliwny bo zawsze mozna szlifa zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 13:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
zebra2008, A słyszełeś kiedyś o żeliwnym EVO?

Garet, Na Twoim miejscu zastanawiał bym się albo na MHR albo Polini.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:12 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
zebra2008 pisze:
ja bym wybral żeliwny bo zawsze mozna szlifa zrobic


Widać nie masz nawet podstawowej wiedzy na ten temat. Radziłbym nie wypowiadać się i nie pogrążać.

Chłopacy ale coś więcej nie teoria sama. Ktoś może znajdzie wykresy jakieś? Wszystkie z nich są bezawaryjne gdyż tutaj już wykonanie jest na najwyższym poziomie. Chodzi o moc. Jak je sklasyfikować itd. Bo często jest tak, że mamy cylinder o tej samej mocy z 2 różnych firm a różnica między nimi jest czasami parę dobrych stówek.

Miło by było jakby się tutaj wypowiedział Junior lub inne osoby, które naprawdę mają/miał z tym styczność.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Napisz np do pantheliona lub pontona , oni w tym siedzą profesjonalnie, i ścigają się na torach.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:26 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Napisałem do mielocha, czekam na razie na odpowiedź. Myślę, że tam najbardziej wiarygodną odpowiedź dostanę. W każdym razie napisać do chłopaków nie zaszkodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wejdź w dział Wyścigi poszperaj w ich postach a naprawde dowiesz się bardzo dużo




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 21:28 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Chłopacy a czym się różni Polini Evo IV 70cc od Polini Big Evo 70cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2011, 23:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
zdaję mi się że Big Evo to następca polini Evo IV ale pewności nie mam, ja z tych bym brał albo Stage6 R/T MK I 70cc, albo Pata Negre, ale z nastawieniem na S6 bo to chyba nowość jest, tylko wież to już nie zabawka, takie cuś najlepiej na dragi ;p




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 15:58 
**

Rejestracja: 19 cze 2010, 8:54
Posty: 367
Pojazd:
Moc największą maja S6 potem Hebo Pata Negra. Wez S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 16:14 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
zebra2008 pisze:
ja bym wybral żeliwny bo zawsze mozna szlifa zrobic


Haha ile ty masz lat? ;D Cylek evo w żeliwie hmm o tym jeszcze nie słyszałem, zebra2008 podobno jest nie wielka róznica między sportem a evo nie? Więc co mu za różnica kupić sporta.. Japierdziele takie odpowiedzi jak twoja mnie dołują, nie masz nic do powiedzenia z sensem to się nie odzywaj.

Z tych wszystkich co podałeś prawdopodobnie najmocniejszy jest S6 R/T Mk 70cc 8 kanałowy cylek na którym można wycisnąć ponad 26km. Ale tak słowo ode mnie ci powiem że robiąc już taki tun lepiej by było nieco dołożyć i kupić R/T 77/90cc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2011, 17:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
wiecu001 pisze:
lepiej by było nieco dołożyć i kupić R/T 77/90cc ;)
pisał przeciez Garet, że tylko i wyłącznie 70 ccm wchodzi w grę.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2011, 22:56
Posty: 32
Lokalizacja: okolice Łodzi
Pojazd: Renault Megane 1.4
Wg. mnie wez sobie MHR'a wiele osob go ma i go chwala. Garet pisales ze wykonanie maja b. dobre co fakt to fakt ale żywotnosci nie maja za długiej... ale to chyba kazdy wie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
wiecu001 pisze:
kupić R/T 77/90cc ;)

Raczej BB 77/86. ;)




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 22:29 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Widzę, że nie macie żadnej wiedzy na ten temat wypowiadając się tutaj. Żeliwne cylindry, nie ma dużej żywotności. Ludzie przestańcie pisać farmazony. Jeżeli nie macie nic do wniesienia do tematu to nie piszcie. Wszyscy mają MAMBE MAM I JA! Kierujecie się takimi opiniami. Dlatego nie można podjąć nawet podstawowej rozmowy z kimkolwiek na forum na ten temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy