Dzisiaj jest 10 mar 2025, 4:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2009, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. Interesuje mnie ile można za jednym razem zrobić km, że by cylek się nie przegrzał i optymalnie co ile przerwy robić, tak aby jak najszybciej zrobić te 700km?

Pozdrawiam
Karol


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 12:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
co 10-15 km przydałoby się zrobić niestety... teraz jest lato, upały :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ok dzięki za odpowiedź. Zapomniałem dodać, że jest to wersja chłodzona powietrzem, a cylek będzie alu.




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
10-15 to za mało . I nie ma teraz strasznych upałów mozna powiedziec ze jest zimno.




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Na ile robić postój mniej więcej?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 17:33
Posty: 207
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
u mnie bywało nawet 30 stopni już na słońcu także :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:30
Posty: 174
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
To licz w cieniu bo raczej cyla na słońce nie wystawiasz.




_________________

http://bikepics.com/pictures/1682784/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pierwsze 20-30 km możesz robić przerwy co 5 km na 10 min,
potem co 10 km na 10 min.
700 km nie trzeba, wystarczy 400-500. Przekroczysz 150km to mozesz robic odcinki po 15km.
Lepiej zapobiegać niż leczyć.
Przez pierwsze 20 km straszna temperatura się wytwarza bo jest duże tarcie




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 13:43 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Czytałem także tutaj pewien temat i od ilu mniej więcej km docierania można "bezpiecznie" dać mu full manete na chwilke?:) Czytałem, ze to dobrze robi dla pierścieni, które wtedy lepiej się dopasowywują. Jak to wygląda w praktyce?:)


Ostatnio zmieniony 05 cze 2009, 13:59 przez Dzidek794, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 14:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2008, 17:23
Posty: 899
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Piaggio NRG MC2 Evo / Zip SP 2
Ja raz na ok 50 km dawałem pełną tak na 3sek ale dopiero jak przejechałem 150km normalnie.




_________________

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

NIE POMAGAM NA GG ! OD TEGO JEST FORUM !

Użytkowniku! Pamiętaj, że słowami jakich używasz i stylem jakim piszesz tworzysz wizytówkę swojej osoby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Ostatnie pytanie, nieco z innej beczki. Zakupiłem cylinder Airsal 70ccm Racing i nie wiem czy był to dobry wybór, gdyż na razie nie stać mnie na wał, gaźnik, a jednak chciałbym mieć wszystko pewne, "trwałe" i w miarę benzyno oszczędne. No trudno zagalopowałem się... Chce kupić drugi cylinder w wersji sport również Airsal 50ccm i tu moje pytanie czy będę miał problem ze sprzedażą tamtego? Jeździłem na nim niecałe 50km, także prawie nówka. Jak sądzicie?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 15:21 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Hmm nie sprzedawaj cylka bo ze 150 zł stracisz . Jeśli masz mało przejechane km to wymień łożyska na nowe gaźnik 17,5mm No i wydech .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2009, 15:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jeszcze to przemyśle, aczkolwiek interesuje mnie czy mam szansę go sprzedać :)

Pozdrawiam




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy