Dzisiaj jest 04 sie 2025, 0:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2011, 13:19 
*

Rejestracja: 30 lis 2011, 19:03
Posty: 31
Lokalizacja: :)
Pojazd:
Witam mam pytanie dotyczace tuningu mechanicznego
najpierw kupic wydech czy cylinder
do stuntu :?? :p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:21 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Raczej wydech bo do stuntu cylinder nie jest tak konieczny :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:22 
*

Rejestracja: 30 lis 2011, 19:03
Posty: 31
Lokalizacja: :)
Pojazd:
aha a najlepszy wydech do stuntu to
Leo vince ZX
Laser X-pro
I Yasuni z
??? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2011, 18:42
Posty: 230
Lokalizacja: Oleszyce
Pojazd:
podstawą w tuningu 2t jest wydech! najlepiej kup jakiś niskoobrotowy wydech na początek! typu zx




_________________

Sr-Ka
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
deemasteer, x2 najlepiej zaczyać od wydechu (np. zx) potem wario gaźnik sprzegło dzwon i na koniec cyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
kostek50ccm pisze:
Leo vince ZX
Najlepszy bo ciągnie od samego dołu.




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Jeżeli zaczynasz dopiero stuntować, to ucz się na serii, a dopiero później coś kupuj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
tuning mechaniczny zaczyna sie na T , a teraz na serio , pierw wariator sprzęgło pasek potem wydech a potem silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 14:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
kubayo, chu prawda.
Jak kupi teraz sprzęgło to różnicy nie odczuje.
Najpierw wydech potem wario a następnie gaźnik i będziesz pięknie stuntował :)
mumin124, x2 ale wydech wymienic wario jedna jest sporo łatwiej :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 15:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po pierwsze to się myśleć zaczyna.
A konkretniej o tym, co chcemy osiągnąć i jaki ostatecznie mieć setup.
Jeśli chcesz wymieniać w przyszłości cylinder to kupujesz wydech po ten docelowy. W zależności od swojego widzimisie zakładasz go do serii lub czekasz aż będziesz miał komplet (przy zakładaniu do serii dojdą koszta związane z regulacją, po zmianie cylindra będziesz to musiał robić od nowa).
W zależności od tego jaki zestaw wydechu z cylindrem wybierzesz musisz dobrać do tego odpowiedni osprzęt typu wał, gaźnik (a raczej cały dolot) a nawet zapłon.
Jeśli masz to z głowy to pozostaje już tylko napęd.
Jak trochę nad tym pomyślisz to podziel się efektami i postaram się coś podpowiedzieć. G prawda, że do stuntu potrzeba wydechu ciągnącego od dołu. Za to prawdą jest, że nie potrzebujesz do niego nie wiadomo jak mocnego setu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 16:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
hubert514, no nie powiedziałbym ! wymieniałem ten setup i czyli sprzęgło pasek i wario i dało mi to duuużo! Skuter były o wiele bardziej zrywny i miał lepsze przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 16:57 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Wydech i wario, dobrze wyregulujesz i na gume pięknie wchodzi :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy