Dzisiaj jest 28 lut 2025, 21:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Nowy cylinder ,czy zostać przy serii?
Nowy cylinder Racing 38%  38%  [ 8 ]
Nowy cylinder Sport 57%  57%  [ 12 ]
Seria 5%  5%  [ 1 ]
Liczba głosów : 21
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Nowy Cylinder
Post: 27 gru 2011, 21:29 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Witam.
Kiedy kupiłem rs miała ona dziwne wibracje od 9 tyś obrotów ,wiec wynikło dzięki użytkownikom forum że są to łożyska na wale, wiec trzeba je wymienić :P .

I przy okazji chyba bym wymienił cylinder ( bo mam juz 10tys przejechane),no i wał ,bo mój bewnie jest już w słabym stanie przez te łożyska :evil:
Propozycje cylindrów:
Cylindry 50cc :
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 20e30d1a62
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 5b04aa5c97
Cylindry 70/80 cc:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 20e30d1a62
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 20e30d1a62


No i jakiś wał ,oczywiście możecie podać jakieś inne cylindry ,które według was są lepsze :twisted:
Mam do wykorzystania 1000zł , i mam zamiar przejeździć na tym zestawie jeszcze 2 sezony.


Ostatnio zmieniony 27 gru 2011, 22:02 przez hubertusannus, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:37 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Popraw linki bo nie działają. Moim zdaniem sport najlepszy bo nie męczy silnika aż tak, a też można powariować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
a jaki masz wydech, gaźnik??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 22:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to tak

wał jak musisz koniecznie to top racing race hq bądź ng

co do cylindrów jeśli chcesz 50 to najlepiej kup meteora pod szlif za 130zł

a z tych większych to jaką moc wolisz

jednakże airsal sport 70 będzie dla twojego budżetu lepszym rozwiązaniem

powiedz mi tylko czy masz jakiś wydech może i jaki jest stan tarcz sprzęgłowych

PS. to że cyl ma 10 tys to nie oznacza że jest do D

weź manometr i zmierz kompresję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 22:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
właśnie reszte mam seryjne, i nie wiem czy 70 w ogóle sie opłaca, a jakie przebiegi wytrzymuje am6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zależy do użytkowania, "stopnia pałowania" oleju regulacji gaźnika dbania etc.

myślę że 30 bez remontu jak jeździsz w miarę spokojnie

tak to co 15-20 powinno sie ją odświeżyć

70 da ci więcej mocy z dołu elastyczność nie trzeba będzie tak piłować może spaść nawet spalania wiadomo inny tryb jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 9:01 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Z dobrego sporta wyciągniesz 10-12 km i więcej. Racing to moc rzędu 15- 20 km. Pomyśl na którym więcej spalisz, na którym bardziej piłujesz silnik? Ja bym się zastanawiał na twoim miejscu na airsalu 70cc. Ja go mam i spalanie jest bardzo podobne do serii. Osiągi to ponad 120 km/h przy gaźniku 19 i wydechu sport :cool:


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 9:04 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 10:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
hubertusannus pisze:
dziwne wibracje od 9 tyś obrotów

Sory za off top ale ja też tak myślałem, ale lożyska były po wymianie. Silnik sie poluzował :shock:
Co do cylindra, jak chcesz przejeździć 2 sezony no i mieć w miare osiągi i nie takie wielkie spalanie to polecam coś z klasy sport :)




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 10:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Cytuj:
Co do cylindra, jak chcesz przejeździć 2 sezony no i mieć w miare osiągi i nie takie wielkie spalanie to polecam coś z klasy sport :)
święte słowa. Bardzo wytrzymałe są cylindry nicasilowe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:51 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Aha wiec wymiana na 70 jest wmiare opłacalna :mrgreen:

A co sądzicie o takim setupie ,oczywiście jeżeli wał wytrzyma (EnzO_CK, a w którym miejscu poluzował się silnik?) :
-cylinder airsal 70 sport na allegro za 550zł
-łożyska malossi MHR za 50 zł
i do tego jakiś wydech sport np:
http://moto.allegro.pl/wydech-sportowy- ... 56992.html
lub
http://moto.allegro.pl/leo-vince-wydech ... 87517.html

Tylko walał bym ten pierwszy bo dźwięk Leovinca jak dla mnie jest dziwny i do tego słyszałem że mało dają mocy.


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 11:57 przez hubertusannus, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
i łożyska na wale wymień. Setup dobry tylko jaki masz gaźnik??




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:59 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Wszystko seria ,oprócz filtra gąbkowego ,więc gaźnik 16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
A co sądzisz o tych wydechach co podałem wcześniej (edytowałem post)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:10 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 18:22
Posty: 53
Pojazd:
Gaźnik myślę , że lepiej 17,5 lub 19 . Na 16 będzie ciężko wyregulować .




_________________

Aprilia RS 125 <3 <--- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2011, 20:34
Posty: 218
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Suzuki DRZ400S
kubeuszxd, 19 byłby lepszy ale na forum ktoś ma pod ten cylek 16

a z tych wydechów to chyba Conti będzie lepszy




_________________

http://offroadowykiller.cba.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
16 banalnie się reguluje


z wydechów bierz conti da więcej mocy no i sam chyba wiesz jak v6 brzmi, niezbyt


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 12:45 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:47 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Tylko te conti ma chyba wgniecenie na dyfuzorze ,wiec nie wiem czy mi osiagów nie pogorszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 12:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie jest duże można to wyciągnąć bez problemu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 13:03 
*

Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Posty: 93
Lokalizacja: Rakoniewice
Pojazd:
Chodzi mi o te wgniecenie http://imageshack.us/photo/my-images/69 ... 69921.jpg/
w jaki sposób da sie to wyciągnąć ???
I czy jesteście pewni że seryjny wał wytrzyma 70cc ? Jeździ ktoś z was tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 13:07 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Wał wytrzyma. V6 może nie brzmi ale ja na nim wyciągam 120 lekko. Ja mam 70cc i seryjne łożyska i wał, gaźnik 19.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy