Dzisiaj jest 19 lip 2025, 7:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif cylindra
Post: 29 gru 2011, 0:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Elo, jaki zostawić luz montażowy, przy szlifie cylka do p/g LC z serii 40mm, na 40,4mm ??
Żeby nie było za ciasno, żeby nie przegrzać, żeby tłok nie spuchł itd, bo już raz mi koleś zrobił za ciasno i się przycierał Meteorek :/

Także jakby ktoś mi pomógł, byłbym wdzięczny :)

Teraz będzie tłok vertex, także, proszę podać jak ktoś wie, jaki luz montażowy zaleca producent :)


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 0:09 przez piaggius, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 0:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
0.04-0.05mm będzie dobre wg mnie


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 0:40 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 0:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
barto96, Czym się kierowałeś dobierając taki właśnie luz?
Mogę podpowiedzieć, że fabryka do oryginału zaleca 0,045-0,055. Osoba wykonująca szlif powinna wiedzieć jak to zrobić pod dany tłok i posiadać jakieś dane na jego temat.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 9:50 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
W żeliwie jest innaczej w aluminiowym jest innaczej.
piaggius, ale ty masz zeliwo wiec tak jak Booyaka, mówi.


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 9:50 przez Sensejj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, 3/4 zakładów odwala lipe i wali taki sam luz montażowy na każde moto i pod każdy tłok:)
Przeważnie robią 0.06 mm:) I również taki radził bym Ci zrobić:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
DrivterGSI1, standardowo robią 0,05 bo jest to pośrednia wartość między dużym a małym luzem. Po prosu idealny.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 22:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Dzięki, chyba poproszę, żeby mi zrobili luz 0.055




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 22:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Zależy też jak bardzo masz cyl dotyrany




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 22:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
DrivterGSI1, Nie wiem co to za zakłady. Ja dawałem do samochodziarza i jak trułem mu dupe o luz, to mówił, że on już sobie dane do tego tłoka znajdzie.
Piszesz, że przeważnie robi się 0,06, bo pewnie taki luz miałeś zrobiony. O ile pamiętam to na Wossnerze, tak? Te tłoki mają jak na tę klasę dość dużą tendencję do puchnięcia, kosztem bardzo dużej odporności na kruszenie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 22:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Booyaka, zakłady jak zakłady :) Jakieś normalne:P
Na Meteorze miałem 0,06mm na wossnerze również:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 23:26
Posty: 250
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: NRG Mc1, Mk1, 126p
Tłok na drugi szlif Vertexa ma wymiar (wybity na górze) 40.34, co oznacza, że luz montażowy, to 0.06 :D

Bo na tłoku jeszcze wybite jest + 0.4, co oznacza, że mi schonują cyl do 40,4mm, i wsadzę tłok i gra :P


Piszę i odkopuję dla potomnych :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2012, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
na vertexie chłopak szlifował mi cylinder z luzem 0.04




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy