Dzisiaj jest 17 sie 2025, 23:59

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam. Jestem zupełnie zielony w tematach skuterów, ponieważ jest to mój pierwszy skuter, który mam od 6 dni. Roxik jest używany, jest to rocznik '98, po lekkim tuningu, na dobrych częściach. Z tego, co mogę tu napisać, to wiem, że jedynie ma cylinder 80cc bodajże z hebo, sportowy gaźnik z tec'a.

Problem polega na tym, że skuter ten ma filtr powietrza stożkowy, na wierzchu, prawie przy kole, no i pojeździłem nim trochę, a wiadomo jaka teraz pogoda, mokro. No i kolega, który zna się trochę bardziej powiedział, że zalałem filtr. No to filtr wysuszyłem, i od razu po zalaniu próbowałem go odpalić. Od pory, kiedy sam mi zgasł, odpala tylko na ssaniu, i po jakiejś chwili gaśnie. Gdy sam puszcze ssanie, lub nacisne gaz również gaśnie trybem natychmiastowym. Zupełnie niewiem co się z nim dzieje, chciałem go jutro zaprowadzić na warsztat, ale najpierw chcę się zapytać Was, może mi pomożecie. Z góry dziękuję za odpowiedź, i gdy będę miał podać jakieś dane czegoś, to proszę mi przy okazji powiedzieć jak to sprawdzić. Pozdrawiam :)

Zielony w tych sprawach. ;)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
Spróbuj obkleić do połowy stożek taśmą izolacyjną, może dostaje za dużo powietrza.
Jakiej firmy masz ten stożek i jaki rodzaj ?

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm
-Spawak by Dudi
-Motoforce Evo 12mm
-Stage6 Dellorto 21mm BE
-Stage6 Sport PRO
-Hebo R
-Tec CNC R
-Malossi Kevlar
-przełożenia Polini

Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 1:21 przez mikoxdxdxd, łącznie zmieniany 1 raz

Tytuł:
*

Pojazd:
Znaczy ja ogólnie zamówiłem już nowy stożek z mielocha - http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... bdbbace260 .

Jutro powinien przyjść, zamontuję go, i dam znać co i jak.

Tytuł:
**
Awatar użytkownika

Pojazd:
Ale dlaczego siatkowy ?? Długo na tym możesz nie pojeździć.

Yamaha Neo's LC
-Italkit 70ccm