Dzisiaj jest 29 lis 2024, 5:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2011, 19:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2011, 13:48
Posty: 54
Lokalizacja: Olkusz / Compiegne
Pojazd:
Witam,
Właśnie instaluję kit 70 malossiego do mojego TPH.

W instrukcji jest napisane żeby dokręcić ją momentem
1.2 Kgm co w przeliczeniu na Nm = 11 / trochę mało jak dla mnie ?

Z jakim momentem należy rzeczywiście dokręcić głowicę do cylindra w Nm ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1505740#1505740


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 19:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
tak jak w instrukcji, raczej producent nie jest kretynem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:10 
**

Rejestracja: 16 sty 2011, 13:07
Posty: 371
Lokalizacja: Świecie
Pojazd:
Dopierdziel ale nie ukręć. Z czuciem kluczem ręcznie :D


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 20:11 przez kawes007, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Najlepiej kup sobie klucz dynamometryczny, ustaw na nim odpowiednią wartość i dokręcaj :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 22:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Boberko, Po co nie ma takiej potrzeby . Dokręcaj na wyczucie .




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Cytuj:
Boberko, Po co nie ma takiej potrzeby . Dokręcaj na wyczucie .


no jak ktoś jest doświadczony to oczywiście. Ale dla osoby początkującej będzie spore ułatwienie i zaoszczędzenie kasy na przyszłość, bo jak urwie szpile albo jeszcze coś nie daj Boże zrobi to będą koszta :wink:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 23:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Znowu przez niewiedzę bzdury wypisujecie.
juniort, Dokręcaj tak jak podaje producent, tymbardziej że zgodnie z serwisówką do tego silnika.
To, że ukręci się szpilkę to już ostateczna sprawa. Dokręcając z większym momentem możesz rozciągnąć szpilki i efekt będzie słaby.
Jeżeli 11Nm to dla Ciebie mało, to przykładowo w simsonie dokręcasz z siłą 7Nm.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 23:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
mateusz12253, dokręcałem "lekko" niby wciąż śrubka szła bez większego oporu i nagle "pyk" i szpilka urwana.

jak masz klucz to nie pieprz się w dokręcanie "na oko" tylko dokręć z 11Nm i po paru km popraw na ciełpym i tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 23:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Na ciepłym już raczej nic nie poprawisz, bo występują jeszcze większe naprężenia.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 9:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2011, 13:48
Posty: 54
Lokalizacja: Olkusz / Compiegne
Pojazd:
Booyaka - dziękuję za odpowiedź. Klucz dynamometryczny jest :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1505740#1505740




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 19:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
no tak rzeczywiście. z tym, że czytałem o tym aby po paru km dociągnąć jeszcze raz głowicę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 19:15 
**

Rejestracja: 27 paź 2010, 20:53
Posty: 202
Pojazd:
ja jak zakladałem swojego streetrace to dokrecałem na krzyż,a potem lekko dociągnąłem i tyle , na wyczucie . Chyba,ze ktos naprawde nie ma wyczucia to moze narobic sobie problemu . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy