Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 504 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2011, 18:28 
**

Rejestracja: 13 cze 2010, 21:15
Posty: 263
Pojazd:
a ile taki rowerek jest wart? (wytrzymałość i cena)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Mam do wzięcia rower Scott Zentris MX 45. Ma około 2 lata. Stan bardzo dobry, regularnie wymieniane klocki, regulacja itd. 800-900zł. Opłaca się?
Taki jak ten.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 14:34 

Rejestracja: 30 gru 2011, 14:14
Posty: 0
Pojazd:
Jezeli stan jest naprawdę bardzo dobry to bierz! Sprobuj wynegocjowac z ziomkiem jakąś stowe.




_________________

Grunt by było zdrowie i pełno w baku!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 15:38
Posty: 194
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Panowie mam rower Magnum Comet , rozwaliłem ostatnio przerzutki , przedni hamulec i łańcuch :/ Gówno a nie rower ale mniejsza z tym chce wsadzic tam hamulce tarczowe i jakies dobre przerzutki albo chociaz dobre zebatki.
Da rade przerobic bez wiekszych problemów na tarcze ? Odrazu poprosze o linki z allegro do przeróbki na tarcze , jakiegos dobrego łańcucha co sie nie zerwie odrazu i jakies przerzutki albo chociaz dobre zebatki . Sorry że tak pisze ale jestem zielony w tym :/




_________________

Szuriken




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 11:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
dexter, Hmm tak patrze na to co piszesz i wydaje mi się, że na pewno nie masz chęci wydawać po 1000zł na tą naprawę roweru, a żeby kupić w miarę dobre tarczówki musiał byś wydać dużo kasy, więc ja radził bym zakup hamulców szczękowych . Ja posiadam Shimano V-brake ostatnio siedziałem nad nimi dość długo czasu, ale ustawiłem sobie odległość klamki hamulca od manetki, naoliwiłem linki razem z pancerzami no i cały ten układ hamulcowy, potem wyregulowałem idealnie hamulec tak jak mi pasuje i powiem Ci teraz, że mogę sobie jechać przykładowo 20km/h siedząc na siodełku i gdy wcisnę Hamulec (który chodzi bardzo lekko) to mogę sobie stanąć na przednim kole nawet na siedzącą . Z tyłu natomiast jest słabo tylko dlatego, że klocki mi się wytarły, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z tych hamulców po dobrej regulacji chodzą prawie jak hydrauliczne. Poszukaj tutaj czegoś co odpowiadało by Ci kolorystycznie jak i cenowo.


Co do przerzutek no też wybrał bym coś z shimano bo są dobre i nie takie drogie. Tylko nie wiem co ty chcesz czy sam wolnobieg czy wszystko włącznie z przednimi i tylnimi przezutkami + te na kierownicy czyli 4 no i razem z zembatkami no, a jak chcesz wolnobieg to ile ty masz przerzutek .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 11:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 15:38
Posty: 194
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
klarok, dzieki za pomoc , przerzutek w ogóle nie mam :/ ani na kierownicy ani tam przy łańcuchu :/ możesz podać w miare dobre ale nie za drogie , taki cały zestaw ?




_________________

Szuriken




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Tak patrzę dobry zestaw i to bez hamulcy to http://allegro.pl/hit-kompletny-zestaw- ... 31171.html czyli dobrze mówiłem , że wyszło by ok 1tyś zł . No muszę poszukać czegoś taniej bo to całkiem nie opłacalne . Tak wgl nie myślałeś o zmianie roweru ?

Jeżeli chciał byś to polecam właśnie Hexagona .

Tutaj jest już taki wypas bardzo fajny rowerek :

http://allegro.pl/kross-hexagon-x6-2012 ... 77157.html

tutaj coś tańszego :

http://allegro.pl/wyprzedaz-nowy-kross- ... 56810.html

http://allegro.pl/wyprzedaz-nowy-kross- ... 05649.html

Zaproponowałem nowy rower bo tak patrząc na te koszty naprawy to miał byś super maszynę za tyle co byś naprawił ten stary . Fakt myślę, że za ok 500zł znalazł by cały osprzęt dla Ciebie i by to działało, ale można dołożyć drugie 500 i masz fajny porządny rower .





No, a jak chcesz naprawiać ten stary no to spróbuję coś skompletować :

dźwignia nr 1 http://allegro.pl/dzwignia-przerzutki-h ... 28741.html

dźwignia nr 2 http://allegro.pl/dzwignia-przerzutki-h ... 29185.html

tutaj przerzutka przód http://allegro.pl/przerzutka-shimano-al ... 91260.html

i tył

http://allegro.pl/przerzutka-shimano-to ... 67964.html

Do tego jakieś linki , pancerze i jakoś by chodziło ciężko tak przez internet Ci pomóc bo nie wiem czy wszystko będzie idealnie pasować.

A no i kasety ..

http://allegro.pl/zestaw-shimano-hg40-k ... 48722.html tutaj tył z łańcuchem

i przód oczywiście cała korba http://allegro.pl/korba-shimano-acera-f ... 17213.html

Tak jak mówie nie wiem czy to jest idealnie aż tak strasznie się nie znam nie jest to tanie jak sam widzisz i ty chcesz cały mechanizm roweru wymienić . Ja był bym za kupnem nowego roweru pozbierasz trochę i coś kupisz nawet nie taki jak ja wysłałem wyżej tylko po prostu jakiś .


Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 11:48 przez klarok, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 11:42 
*

Rejestracja: 21 wrz 2011, 18:20
Posty: 22
Pojazd:
Ludzie, ale wy pierdolicie, zawsze tarcza>v-brake, a jak jezdziliscie na tarczowce z marokesza, to gowno wiecie. Dobra tarczowka na linke> lipny hydrauliczny. Czasem nawet lepiej kupic lepsza klamke do mechanicznego zacisku tarczowego niz lepszy zacisk. Jak sie na czyms gowno znacie, to sie nie wypowiadajcie lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 11:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Olii, Tylko zrozum, że on chce to zrobić tanio ja się nie wymądrzam ani nic bo nie znam się na tym jakoś mega idealnie, ale ogarniam trochę temat . Jak byś chciał te tarczówki dobra spoko, ale tarcze zaciski, klamki linki i to na przód i tył to nawet słabych firm jest to większy koszt niż szczękowe ja latam na kole i na v-brake jest mi dobrze chociaż na tarczach pewnie też by było ok to w sumie kwestia przyzwyczajenia . Nie myślisz, że jeśli ma wkładać kupę kasy w rower i się na tym nie zna to nie lepiej zakupić po prostu nowy rower taki jak już chce ?




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 12:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2010, 15:38
Posty: 194
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Patrząc na koszty zdecydowałem że nie bede kupował przerzutek tylko chce miec 1 przełożenie i zrobie hamulce takie jak pisał klarok, .
Teraz mam ostatnie pytanie . Chce zrobic żeby rower miał tylko 1 przełożenie a na początku miałem przerzutki to co musze zrobic/kupic?




_________________

Szuriken




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 12:10 
*

Rejestracja: 21 wrz 2011, 18:20
Posty: 22
Pojazd:
klarok pisze:
Olii, Tylko zrozum, że on chce to zrobić tanio ja się nie wymądrzam ani nic bo nie znam się na tym jakoś mega idealnie, ale ogarniam trochę temat . Jak byś chciał te tarczówki dobra spoko, ale tarcze zaciski, klamki linki i to na przód i tył to nawet słabych firm jest to większy koszt niż szczękowe ja latam na kole i na v-brake jest mi dobrze chociaż na tarczach pewnie też by było ok to w sumie kwestia przyzwyczajenia . Nie myślisz, że jeśli ma wkładać kupę kasy w rower i się na tym nie zna to nie lepiej zakupić po prostu nowy rower taki jak już chce ?

Ja to mowilem do ogolu tematu, bo co 2 post to zachwalanie v-breakow, ktore jest poprostu jakies bezsensowne, jesli szukacie czesci, to tez patrzcie na uzywki, bo naprawde dobre zaciski czasem sie sprzedaje po 30-50 zl

@ Powinienes kupic reduktor na single speeda, ale to koszt kolo 50 zl, wiec jesli to ma byc budzetowe rozwiazanie to najlepiej ustaw sb jedna zebatke z tylu i skroc lancuch.


Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 12:13 przez Olii, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2011, 17:46
Posty: 20
Pojazd:
Siema wszystkim! :cool:. Gdy zobaczyłem temat o rowerach, to odrazu musiałem się przyłączyć do gadania :mrgreen:. Mam rower Kross Level A2 XT z 2009r. Jeżdże nim po lesie, (uprawiam sport tzw. "XC" - Cross Country :wink: ). Kupiłem go za 1500zł na necie, w sklepie Rowerland.com. Teraz stoi w garażu, i będzie tak stał dopóki go nie naprawie :cry:. Pewnego szarego dnia, pojechałem rowerkiem do szkoły. Gdy zszedłem z roweru zobaczyłem że coś jest nie tak, a mianowicie nacisnełem przedni hamulec, i ruszyłem rowerem do przodu, wtedy poczułem straszny luz w sterze :?. Do tego momentu nie wiem jak to się stało, a posiadam rower krótko (kupiony pod koniec wakacji). Proszę o pomoc, jak to zrobić :shock:.

PozdRower!

PS : GVT, w cenie 800-900zł to tylko Hexagony albo coś z Kellys ;)


Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 13:18 przez Kluss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:19 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
łożysko padło albo nakrętka się poluzowała




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Kluss, Jak wciśniesz przedni hamulec to po prostu na lagach jest taki luz i tak jakby koło stało w miejscu, a reszta się rusza ? Mam tak samo rower mam od wakacji 2009, a w te wakacje mi się tak stało . Nie próbowałem jeszcze nic z tym robić tak więc nie wiem czym to jest spowodowane.

Olii, Ja np chwalę sobie v-brake bo je mam i są bardzo dobrze wyregulowane i hamulce chodzą po prostu świetnie, ale również nie mam nic do tarczówek bo wiele moich kolegów sobie je chwali także każdy chwali swoje.

dexter, Odkręć teraźniejszą przerzutkę tylną jak i przednią i skróć łańcuch bo wiadome jak zdejmiesz przerzutkę to będzie wisiał, ewentualnie zdejmij przednią, a tylną zostaw jeżeli nie będzie w niej linki to chyba może zostać, a nie będziesz musiał robić nic z łańcuchem (chodzi tutaj o skracanie).




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Jak nazywają się fachowo takie amortyzatory które są aż do kierownicy? Coś takiego jak to. Na allegro mało tego.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 21 wrz 2011, 18:20
Posty: 22
Pojazd:
Dwupolkowe, albo double crown, co wychodzi na praktycznie to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2011, 17:46
Posty: 20
Pojazd:
Klarok, dokładnie.. tak samo mam :cry:

Gvt, odradzam ci double crown'y od Rock Shoxa. Z tego co kiedyś czytałem na jakimś forum to typo testował takie i gadał że po prostu takie rock shoxy są nieopłacalne, są lepsze.. (tylko nie mylić z tradycyjnymi amorami od Rock Shoxa! :mrgreen:).


Ostatnio zmieniony 31 gru 2011, 13:56 przez Kluss, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2011, 13:11
Posty: 342
Lokalizacja: Małopolska.Osielec
Pojazd:
klarok pisze:
Kluss, Jak wciśniesz przedni hamulec to po prostu na lagach jest taki luz i tak jakby koło stało w miejscu, a reszta się rusza ? Mam tak samo rower mam od wakacji 2009, a w te wakacje mi się tak stało . Nie próbowałem jeszcze nic z tym robić tak więc nie wiem czym to jest spowodowane.


lepiej zmieńcie to łożysko lub sprawdźcie to bo może wam od tego stukania wyrobic małą wgniotke na ramie i juz... pojeżdżone :)




_________________

Stalker 4ever!<3 ^^ :)
HeBo ?!
Cytuj:
ałto

Cytuj:
kópie sportowy tumik do zómiko kłik cztery te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:58 
*

Rejestracja: 19 gru 2010, 11:21
Posty: 41
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
klarok, Kluss,
Do wymiany stery :mrgreen:
Ma ktoś GT CHUCKER ?
Bo moge kupić za nie aż takie duze pieniądze :)




_________________

Walić preclów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2012, 10:22 

Rejestracja: 30 gru 2011, 14:14
Posty: 0
Pojazd:
kluss, nie zgodzę się z Twoją opinią. Rock Shox Boxxer to najczesciej wybierane amorki do DH. Odradzam natomiast Domaina double crown, i zwykłego, bardzo szybko padają tłumiki. Oczywisci jak ktos szanuje, to posłuzy długo taki amor.




_________________

Grunt by było zdrowie i pełno w baku!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 504 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy