Dzisiaj jest 31 sty 2025, 9:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem . SF2 .
Post: 10 cze 2009, 17:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 16:07
Posty: 63
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Siemka. Mam SF 2 LC . Na 99% bez blokad . Ma tzw turbo dziurę (zamuła po 30 ) dużo pali i leci tylko 75 km/h. (Mam wydech metarkit a koncowkę gianelli , reszta raczej seryjna) Czego to jest wina. Proszę o pomoc. Z góry thx i pzdr.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
[you] wiem że to czytasz i zazdrościsz avatar'u :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 17:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik, to spadnie spalanie i możliwe, że ten muł zniknie. Jeśli jednak jest to wina napędu to reguluj rolkami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Spalanie to wina gaznika,a mul to rolki...Rzeczy odnosnie danego skutera (marki) opisujesz w "Tuning&Serwis" ,a jezeli to peugeot, to w dziale przeznaczonym do peugeota...


Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 17:58 przez striker994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
striker994, Nie wiesz, nie mów... Spalanie to nie koniecznie wina gaźnika, a muł to nie koniecznie rolki, więc jak nie wiesz do końca to nie wprowadzaj ludzi w błąd. Bo po co ma się meczyć z rolkami jeśli przyczyną wszystkiego może być gaźnik?
Miałem tak, to wiem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 16:07
Posty: 63
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
A na jakim ząbku powinna być iglica.? (opiszcie góra dół ;P) :mrgreen: :cool:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
[you] wiem że to czytasz i zazdrościsz avatar'u :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 19:49 
*

Rejestracja: 01 maja 2009, 18:18
Posty: 34
Pojazd:
Zobacz jak wygląda świeca i napisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2008, 13:41
Posty: 149
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Moze zasyfione dysze w gazniku?Klikszen-to jest propozycja,dla ciebie,wielki bracie xD


Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 20:17 przez striker994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 16:07
Posty: 63
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Świeca prawie czarna ale sucha.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
[you] wiem że to czytasz i zazdrościsz avatar'u :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Prawie czarna? Czyli ? :P

A ten wydech sam zmieniałeś? Może ktoś założył i nie wyregulował skutera (znam takich wariatów :lol: )

Czyli tak, napisz jaką masz dysze główną, jeśli coś koło 55 (tak jak seryjna) to ustaw iglice na srodkowym ząbku i baw się śrubą. Wychodzi mi, że ten muł to jednak wina rolek


Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 21:13 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 16:07
Posty: 63
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Świeca można powiedzieć że czarna. Może tak . A jak się sprawdza dyszę.? (jestem zielony) ;( Być może . Nie wyregulowany . Śruba - obroty.? (upewniam się ;P)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
[you] wiem że to czytasz i zazdrościsz avatar'u :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2009, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Żeby sprawdzić dysze to musisz rozkręcić gaźnik. Jak zdejmiesz tą dolną cześć gaźnika to musisz wykręcić taką śrubę usytuowaną centralnie na środku, i na niej gdzieś będzie napisane jaki to rozmiar :cool:.
Żeby wyregulować gaźnik to musisz się bawić śrubą od mięszanki, która znajduje się obok śruby obrotów (taka wystająca). Świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy