Dzisiaj jest 18 lip 2025, 17:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2009, 11:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2007, 15:23
Posty: 74
Lokalizacja: Siemiatycze
Pojazd:
Witam, mam pytenie co do seryjnego cylka, co do krateru wydechowego, bo musze teraz zdiac cylek zeby wymienic uszczelki i zastanawiam się czy przy okazji nie rozwiercić krateru wydechowego, bo jest on zaslepiony i właśnie tu się zastanawiam, czy ma to jakiś sens, bo mi sie osobiście wydaje, że powinno to pomóc, bo to sewgo rodzaju blokada, tylko nie wiem czego mam się spodziewać po tej operacji... ;] jeśli ktoś podobnie kombinował, albo ma jakiekolwiek doświadczenie w tego typu sprawie, to choć nie lubie tego robić, to proszę o pomoc xD




_________________

GILERA RUNNER WTRYSK <wario malossi>
Cagiva Mito EVO II 125cc

RUN FAST BUT SAFETY xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy