Dzisiaj jest 25 lut 2025, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2012, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2011, 22:07
Posty: 52
Pojazd: Peugeot Vivacity Racing
Siemka,
Przeglądając strony typu sklep.mieloch.pl zauważyłem że przy każdym opisie wału pisze "nie pasuje do silników euro2" czym różni się wał euro1 a euro2, i czy wal od euro 1 pasował by do euro 2 ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
nie wał od e1 nie pasuje do e2 różnią się dozownikiem bo e1 ma mechaniczną a e 2 elektryczną e 1 prod do 2004 :D




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 18:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Nie nie pasował by ponieważ
-w Euro 2 są dwa różne łożyska na wale tzn jedno mniejsze drugie większe
-w Euro 1 są obydwa łożyska są takie same

Więc nie ma możliwości aby wał z E1 pasował do E2. Ale można Z E2 zrobić E1
Wystarczy W Euro2 wymienic ten mniejszy karter i dać ten od E1 i już jest Euro 1

wacek14 pisze:
nie wał od e1 nie pasuje do e2 różnią się dozownikiem bo e1 ma mechaniczną a e 2 elektryczną e 1 prod do 2004 :D


To co napisałeś nie jest przyczyną tego że wał nie będzie pasował
Tu się rozchodzi o ten karter od strony pompy/wiatraka
Bo w E2 w nim jest łożysko inne a w E1 jest takie samo jak to drugie




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 sty 2012, 18:59 przez Blackout, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
^^ masz racje ale z tego co wiem tez było cos takiego ze w e1 napędza wał dzownik czyc so takiego a w e2 to juz auto , a co do e1 lepsze podobno silniki (nieco mocniejsze) .




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
wacek14, W e1 jest tak chyba że jak ciągniesz za manetke to się otwiera przpustnica od oleju
i leje do gaźnika olej..., a tego że wał na pędza to nie wiedziałem
być może tak jest i ja się myle :lol: :mrgreen:

E1 są napewno lepsze bo łożyska tańsze i wały też ale czy mocniejsze to nie wiem
ale też gdzies tak słyszałem :P




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2012, 19:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2011, 22:07
Posty: 52
Pojazd: Peugeot Vivacity Racing
Dzięki chłopaki, czyli nie będę mógł wsadzić TR High Tech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy